Mies paljastui pelimieheksi - kertokaa vertaistukena tarinoita tuntemistanne Casanovista
Tapailin kilttiä, ei niin komeaa herrasmiestä puolisen vuotta. Hän kohteli minua aina todella hyvin ja oli kuin hermostunut poika ja rakastuneen oloinen kanssani. Hän tunnusti myös syvät tunteensa minua kohtaan. Kuitenkin yhtäkkiä perääntyi ja sanoi, ettei hän voi olla parisuhteessa, koska hänen oma elämänsä on niin sekavaa tällä hetkellä. Kuulemma katsotaan kun tilanne rauhoittuu. Mies painaa töitä ulkomailla.
Ihmettelin usein, kun hän oli matkoillaan ja vastasi myöhään. Ilmeisesti toisia naisia oli, sillä useat tuntemattomat naiset olivat käyneet katsomassa Facebook profiiliani juuri niistä paikoista missä tämä mies pyöri. Tuntuu niin pahalta. Miksi täytyy valehdella tunteistaan? Myös mies esitteli minut ystävilleen
Kertokaa kokemuksistanne pelimiesten kanssa, miten tällaisia miehiä voi vältellä? Nehän paljastuu vasta ajan kanssa. Mitä merkkejä yleensä on alussa, joita kannattaa huomioida?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehen kanssa on oltava pelinainen.
Muutoin suhde on perseestä.
No, näinhän se on. Pelimiehiltä saa huippuhyvää seksiä ja siinäpä se. Heidän kanssa paneskellaan sen aikaa kun kummastakin on kivaa ja sitten mennään elämässä eteen päin. Nou haard fiilings.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi narsismin kohdalla värähtää? Tai mitä merkkejä siitä on??
Kohtelee hyvin, rakastuneen oloinen, tunnustaa syvät tunteensa. Yhtäkkiä pull out eli klassinen. Hyvinkin klassinen siinä mielessä.
En sano että on mitään mutta pitäisin korvat ja silmät auki.
Miten ihmeessä tää voi olla narsistin merkki?
Vierailija kirjoitti:
en sanoisi pelimieheksi, mutta narsismin kohdalla värähtää
Olisin varuillani
"Kuitenkin yhtäkkiä perääntyi ja sanoi, ettei hän voi olla parisuhteessa, koska hänen oma elämänsä on niin sekavaa tällä hetkellä."
Ja mikähän tässä viittaa narsismiin? Narsistinen ihminen pyrkii kaikin tavoin pitämään toista otteessaan manipuloidakseen häntä mieleisekseen, ei luopumalla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kiinnostaa mistä tiedät että FB-profiiliasi on katsottu?
Kyllä trollitäti tietää. Hän kun ei uskalla edes perustaa sIyÄ FB-tiliä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Casanovat ovat yleensä surkimuksia ja vätyksiä.
Casanova ehti elämänsä aikana toimia upseerina, viulistina, vakoojana ja diplomaattina, ja hän oli vankina Venetsian vankilassa, josta oli mahdotonta paeta mutta josta hän kuitenkin onnistui karkaamaan.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Giacomo_Casanova
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi narsismin kohdalla värähtää? Tai mitä merkkejä siitä on??
Kohtelee hyvin, rakastuneen oloinen, tunnustaa syvät tunteensa. Yhtäkkiä pull out eli klassinen. Hyvinkin klassinen siinä mielessä.
En sano että on mitään mutta pitäisin korvat ja silmät auki.
Miten ihmeessä tää voi olla narsistin merkki?
Narsistihullulle kaikki on.
Ne ketkä sanovat, että narsismi mittari värähtää, niin voisitteko ystävällisesti kertoa mitkä asiat saivat juuri epäilemään?
No hyvänen aika näitä seksiorjia ja rahaorjia. Lomakohteissa niitä on naiset ostaa niille ruuat oluet viinit vaatteet ja maksaa lentoliput. Entinen lähtee uusi tulee lomalle taas ja kirjeen vaihto maasta toiseen. Lähetä rahaa tilille. Ja moni lähettää samaan aikaan. Sama ukko monen naisen rahoilla. Niitä on tuotu Suomeen sieltä ja he jatkaa uraansa täällä. Lähiöissä naimassa naapurissa kun toinen on töissä tai raskaana montakin samaan aikaan. Sulttaani saa on mukavaa naiset maksaa ja synnyttää. Mies vaihtaa naista kuin paitaa. Oleskelu lupa huijarit on ihan oma gigolo ryhmä. Miespuolisia prostituoituja. Eikä edes pahinta laatua mitä pakolaisista, löytyy että naista kierrätetään, myydään rahasta kavereille. Käytetään naisten pankkikortteja ja rahoja. Tässä on huumeet mukana. Sitten on vielä sutenöörit joita on naisissa. Parittajia. Alushousut katoaa, ne on jo myynnissä. Käytettyjen alushousujen myynti rahabisnes sillä miehet ostaa niitä netissä. Nämä on perushuijausta mitä Virosta , Turkista , Tunisiassa on tullut. Myös pienissä uskontolahkoissa pyörii omat gigolot ja prostituutio. Varastetun myynti. Vienti. Autorahojen varastaminen huijaamalla kuin gigolot huijaa mutta nyt uskonnolla. Parasta keskittyä omaan sukuun ja elämään. Mies prostituoidut usein vain nylkyttävät mikä ei ole mitään seksiä edes. Niitä on turisti paikoissa rannoilla ja baareissa.
Näitä miehiä jotka jakaa myös naisensa kavereidensa kanssa on paljonkin. Haaremikulttuurissa on kierrätys aina muotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en sanoisi pelimieheksi, mutta narsismin kohdalla värähtää
Olisin varuillani
"Kuitenkin yhtäkkiä perääntyi ja sanoi, ettei hän voi olla parisuhteessa, koska hänen oma elämänsä on niin sekavaa tällä hetkellä."
Ja mikähän tässä viittaa narsismiin? Narsistinen ihminen pyrkii kaikin tavoin pitämään toista otteessaan manipuloidakseen häntä mieleisekseen, ei luopumalla.
Sivusta kommentoin, mielestäni silloin se voi viitata, jos on ensin uskoteltu muuta ja sitten yhtäkkiä kelkka kääntyykin. Yleensä siinä vaiheessa se kääntyy kun on saatu toisesta ihmisestä se mitä on alunperinkin haettu.
Käskee naisen maksaa. Siitä sen heti kohta huomaa. Ne muka tarjoaa mutta oikeasti ne huijaa sun kortilla sun tililtä sun tunnukset sun käteiset et edes huomaa. Niillä on diili tarjoilija kavereiden kanssa. Ja toisten vastaavien. " Kavereiden". Sitten tulee nyyhkytarinaa miten kaverilla on kauppaan velkaa....autoraha pitäisi saada....laita tilille rahaa heti heti heti. Huomaat kohta että ostat ruuat ja kaiken näille. Työkaverin gigolo vei rahat ja stereot sekä farkut ja lähti. Asui ilmaiseksi ja söi. Lopulta selvisi että hänellä olikin vaimo toisessa kaupungissa. 2 lasta. Ja siellä ulkomailla koko suku on mukana juonessa jos ne rahaa lypsää ja oleskelulupaa sekä ilmaisen asunnon.
Turkissa kun kerran oltiin yökerho miehet siellä treffeillä. Niin Suomesta vaimot soitteli synnytys valmennuksesta ja toinen synnyttämässä. Istukasta kertoivat ja gigolokset nyökytteli. Viinalasin ja naisten kanssa. Katsotte että on kuukautiset kun naitte näitä, ne luulee että olit neitsyt. Siitä saa lisäpisteitä.
Naisen asema on sellainen . Että koko olet kotona ja ukko käy muissa. Tai elät vapaana ja ukoilla on vakkari naiset mutta käy sun luona. Tai pysyt itsenäisenä ja otat miehen kun huvittaa.
No kyllähän hän sinua kuitenkinnarvostaa. Tosin kyseessä on välinearvo koska olet pelimiehen peliväline.
Pelimiehen elämä kuulostaa aika säälittävältä, eihän tuolla tavalla ehdi elään omaa elämäänsä ollenkaan.
Mä ehdin just ja just handlaan yhden vaimon, tyttären, kodin askareet ja työt ja sekin tekee tiukkaa kun pitäis harrastaakin jossain välissä.
Mä ymmärrän sitä vähän paremmin joltain parikymppiseltä hormonihirmulta, on sitä itekkin tullu vähän hurjasteltua, mut aika köyhäks ois pitemmän päälle käyny oma elämä, taidot ja kokemukset jos oisin vaan juossu naisisssa.
Saa olla kans erityisen paska paneen jos mieltää seksin ilman ajan luomaa syvää yhteyttä ihan hyväks, ei se ole, kunnon 10/10 seksi on luottamuksen ja yhteisen kokemuksen takana piilossa.
Ehkä minä olen väärässä, ehkä se on paras mihin pelimies pystyy ja siinä mielessä elää unelmaansa, ei vaan oikein mahdu mun maailmankuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehen elämä kuulostaa aika säälittävältä, eihän tuolla tavalla ehdi elään omaa elämäänsä ollenkaan.
Mä ehdin just ja just handlaan yhden vaimon, tyttären, kodin askareet ja työt ja sekin tekee tiukkaa kun pitäis harrastaakin jossain välissä.
Mä ymmärrän sitä vähän paremmin joltain parikymppiseltä hormonihirmulta, on sitä itekkin tullu vähän hurjasteltua, mut aika köyhäks ois pitemmän päälle käyny oma elämä, taidot ja kokemukset jos oisin vaan juossu naisisssa.
Saa olla kans erityisen paska paneen jos mieltää seksin ilman ajan luomaa syvää yhteyttä ihan hyväks, ei se ole, kunnon 10/10 seksi on luottamuksen ja yhteisen kokemuksen takana piilossa.
Ehkä minä olen väärässä, ehkä se on paras mihin pelimies pystyy ja siinä mielessä elää unelmaansa, ei vaan oikein mahdu mun maailmankuvaan.
Jos paras mitä ikinä saa on 8/10, se alkaa ajan kans vaikuttaan kympiltä se kasi.
Minä pidin tuota seksin ja henkisen yhteyden mussutusta new age paskanjauhamisena, 10 vuotta avioliitossa todisti sen vääräks.
Kasi muuttui ysiks ja sitten kympiks ja nyt mietin onko mun taulukko ihan vtuillaan kun 11/10 näkyy tulevaisuudessa, ehkä ensi keväänä, kun pupukausi alkaa.
Hä? Onhan miehellä siementä jaettavaksi useammallekin kuin yhdelle naiselle.
Ei se naisten kanssa pelehtiminen tee pelimiestä! Tosiäijät on muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on varmaan nähnyt jos minulta tulee viestiä
Kunnon pelimies pitää ilmoitukset poissa eli näytölle ei pompahtele kenenkään viestejä, vaan äppi pitää avata sormenjäljellä, jotta pääsee lukemaan sinne tulleet viestit.
Pidän itseäni pelimiehenä. Olen hoidoilleni (2-5kpl) tehnyt selväksi etteivät lähettele viestejä, ellen itse lähetä ensin.
Silloin ei tarvitse pimittää puhelinta tai pelätä pimputuksia.
M39
Muuten hyvä mutta saattavat olla sen verran uunoja että lähettää kuitenkin! Tai puhelu tuleekin sulle ns. Vahingossa tavallisena tiistaina kun olet keittiössä puolisosi kanssa teetä ja leipiä syömässä.
Casanovat ovat yleensä surkimuksia ja vätyksiä.