Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin nähtävyys/paikka, jonka olet nähnyt/käynyt? Devil's Postpile, Tagurpidi Maja?

Vierailija
19.10.2024 |

Mikä on erikoisin nähtävyys minkä olet nähnyt, tai erikoisin paikka missä olet käynyt? En ehkä hae nyt mitään Eiffel-tornia, vaan vähän toisenlaisia paikkoja. Josko saisi ideoita matkoille, kun ei minua tavalliset turistirysät kiinnosta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan yhden hyvän neuvon: liity Postcrossingiin ja pyydä profiilissasi kortteja paikoista, joihin lähettäjä veisi ulkomaalaisen vieraansa. Oon itse saanut näin aivan mahtavia vinkkejä. 

Itseasiassa harrastin aktiivisesti vuosia, mutta lopetin kun muuttui tiin tavattoman kalliiksi :(

ap

Vierailija
22/26 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokion korkeimmalla vuorella. Kyseessä on puisto lähellä Wasedan yliopistoa. Paikallinen poliisiasema myöntää pyydettäessä oikein todistuksen tästä uroteosta, paikka ei tosiaan ole kovin suosittu

Onko kyseessä Mount Kumotori ?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Islannista käsin Grönlannissa. Kone oli sellainen raapaisun verran pienkonetta isompi kaksimoottorinen. Päivän reissu maksoi enemmän kuin tarjousviikko kanarialla (jotain tonnin markka-aikaan) mutta reissu oli kyllä mieleenjäävä. 

Vierailija
24/26 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokion korkeimmalla vuorella. Kyseessä on puisto lähellä Wasedan yliopistoa. Paikallinen poliisiasema myöntää pyydettäessä oikein todistuksen tästä uroteosta, paikka ei tosiaan ole kovin suosittu

Onko kyseessä Mount Kumotori ?

Ei ollut ihan näin suuresta nähtävyydestä kyse. Kyseessä oli siis Hakoneyama, joka on siis huikeat 44,6 metriä merenpinnan yläpuolella. Tuo Kumotori on kyllä Tokion alueen korkein vuori, tämä Hakoneyama on Yamanoten kehäradan sisäisestä alueesta korkeimmalla. Vähän niin kuin Lauttasaaren Kotkavuorella kävisi, B-luokan nähtävyys.

Vierailija
25/26 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Mount Hikikomorilla...

Vierailija
26/26 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen mitä en ole vielä tehnyt mutta on matkustuslistalla on Mr. Beanista tutuissa paikoissa käyminen. Mahtaako syntympäivien tartar-pihviravintola olla vielä toiminnassa, entäpä minigolfrata? Olisi huikeaa päästä näkemään mestat omin silmin, bussipysäkeistä alkaen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi