Veljeni sitten kertoi olevansa parisuhteessa miehen kanssa.
Ja nyt meidän 8v, 6v ja 4v lapset ihmettelevät, että "Eihän 2 miestä voi seurustella keskenään".
Kommentit (33)
Onko veljesi suhteen vaimo, eli hän yrittää raskautua kun miehensä kairaa innoissaan suolta suonikkaallaan?
Mun lapset kommentoivat n. 5 ja 7 vuotiaina siskolleni (pitkän sinkkukauden takia), että "jos sä et löydä sopivaa miestä, niin aina voi myös ottaa puolisoksi myös naisen). Silloin tajusin, että olen ainakin jollain tasolla onnistunut kasvatuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun joskus vierailet veljesi luona, vie hänelle tuliaiseksi haulikko.
Onko tämä mielestäsi hyvää huumoria?
Eri mutta onhan tuo. Fakta tosin on että mies -mies suhteissa on kaikista vähiten parisuhdeväkivaltaa.
Niin, miten kävi Puhakalle?
Vierailija kirjoitti:
Mun lapset kommentoivat n. 5 ja 7 vuotiaina siskolleni (pitkän sinkkukauden takia), että "jos sä et löydä sopivaa miestä, niin aina voi myös ottaa puolisoksi myös naisen). Silloin tajusin, että olen ainakin jollain tasolla onnistunut kasvatuksessa.
Mädätettyjä kersoja
Ollessani itse lapsi, minun ei tarvinnut miettiä, *kuka on kukakin* / *kuka on mitäkin...* Isä ja äiti+ pikkusisko ja mummo- he olivat ne tärkeimmät. Nythän meillä on sukupuoliakin, mistä valita. On siinä pienen ihmisen pää pyörällä.
Jos lapsi luulee, että parisuhde ja rakkaus kuuluu vain naisen ja miehen välille, niin silloin joku on väittänyt hänelle asian olevan niin. Ainakin meillä lapsille on opetettu, että myös 2 miestä tai 2 naista voivat rakastaa toisiaan ja olla parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Voi, voi, mitkä saavutukset. Olisit lukenut heille satukirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Johon sinä vastaat, että no tietenkin voi. Jotkut ihmiset rakastavat omaa sukupuoltaan olevia ja jotkut vastakkaista. Siinä se, eivät ihmettele enää.
Voihan sitä rakastaa ystävänä mutta ei tartte mennä genitaaliosastolle sörkkimään.
Vastaat lapsille, että äitikin nuolisi naapurin Mirvan karvamattoa, ellei olisi lapseton trolli.
Sinulla ei sitten enää ole veljeä.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta.
Sanot vaan että kyllä voivat. Vaikka pimppi puuttuu, lämmin pylly käy yhtä hyvin.
Eri mutta onhan tuo. Fakta tosin on että mies -mies suhteissa on kaikista vähiten parisuhdeväkivaltaa.