Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menettekö oikeasti mielellänne ryhmäjumppatunnille?

Vierailija
19.10.2024 |

Kysyn ihan tosissani. Ryhmäjumppa on sidottu alkamisminuuttiin, ja jumppasali voi olla tupaten täynnä jne. Ja pukkari tietenkin täynnä. Ja melu on kova sekä jumppasalissa että pukkarissa.

Minä nimittäin menen mielelläni kuntosalille. Voin kävellä sinne rauhassa eikä perille pääsy ole kymmenestä minuutista kiinni. Pukkari on usein jopa tyhjä. Lisäksi haluan itse päättää, mitä teen ja millä intensiteetillä.

Tuli vain mieleen, kun osuin ryhmäjumppien varaussivuille ja stressaannuin pelkästään sen lukujärjestyksen lukemisesta. Huh!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan lähinnä sitä, että lähdettekö hampaat irvessä ja pakolla? Ap

Vierailija
2/38 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä melusta ryhmäliikuntatunneilla, siis siitä kun ohjaaja huutaa mikkiin ja musiikki pauhaa liian lujaa. Tästä syystä lopetin kokonaan ryhmäliikuntatunnit. Aikansa jaksoin ja menin tunneille juurikin hampaat irvessä.

Kuntosalilla saa tehdä omaan tahtiin ja usein menen ihan vain luontoon kävelemään. Ryhmäliikunta ei ole mun juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen tosi mielelläni koska käyn kivoilla tunneilla. Käyn myös kuntosalilla joten ei sulje toisiaan pois. Joka paikassa jumppasalit ja pukuhuoneet ei ole täynnä. Ja ajoissa paikalle meneminen on ihan vaan omasta ajanhallinnasta kiinni.

Vierailija
4/38 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa se toisista lähtevä haju joka vaan pahenee jumpan edetessä. Muistan sen hajun miltä kansakoulun voimistelusali haisi jatkuvasti. En kaipaa sitä.

Vierailija
5/38 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo menen. Mutta käyn sellaisessa paikassa, jossa tunneille otetaan max 8 hlöä kerralla ja siellä on vain yksi sali, joten meininki on aika erilainen kuin kuvauksessasi.

Vierailija
6/38 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa se toisista lähtevä haju joka vaan pahenee jumpan edetessä. Muistan sen hajun miltä kansakoulun voimistelusali haisi jatkuvasti. En kaipaa sitä.

Kauheaa! Tuota en edes tullut ajatelleeksi.

Vierailija
7/38 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan neutraalisti menen, en nyt innoissani mutta en hampaat irvessä myöskään. Käyn myös salilla ja ryhmäliikunnat joissa käyn ovat erityyppisiä ja tuovat vaihtelua. 

Vierailija
8/38 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tykkkään että tunti on aina samaan aikaan ja menen sinne suoraan töistä. Kun on ajoissa välttää ruuhkan pukkarissa. En tykkää tunneista jotka pitää varata joka kerta erikseen koska niihin on jo varausvaiheessa kova ruuhka. Saleista en tykkää, en halua koskea niihin laitteisiin.

Vierailija
9/38 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Tykkkään että tunti on aina samaan aikaan ja menen sinne suoraan töistä. Kun on ajoissa välttää ruuhkan pukkarissa. En tykkää tunneista jotka pitää varata joka kerta erikseen koska niihin on jo varausvaiheessa kova ruuhka. Saleista en tykkää, en halua koskea niihin laitteisiin.

Et halua koskea, ai hygieniasyistä?

Vierailija
10/38 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä mainitsemistasi asioista, mutta ne unohtuvat kun tunti alkaa ja pääsee tekemään. Itse tunneista nautin kyllä.

Vierailija
11/38 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen, koska sille on selkeä alku, keskikohta ja loppu. Salilla alan vain sluibailla, neuvotella itseni kanssa helpotuksista. Olen hedonistinen läskiperse - tai olisin, ellei joku huutaisi tunnin minulle, mitä pitää tehdä. 

Meille koiranpennun itsekontrollilla varustetuille tuollainen jumppa sopii. Musiikki voi olla hyvää tai sysipaskaa, mutta mikä tahansa on parempi, kuin kuntosalin sohvalla Fitness-lehtiä lukeva keski-ikäinen eukko treenamassa. Kaikkea on kokeiltu, kaverin kanssa me sitten kumpikin istuttiin sohvalla jauhamassa peetä ja jälkikäteen palkittiin itsemme kovasta työstä menemällä kaljalle. 

Vierailija
12/38 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran vähän nautin itse liikunnasta, että täytyy olla ryhmä tai kaveri, jonka mukana lähden liikkeelle ja teen sen silloin tarpeeksi tehokkaasti. Yksin ollessa saatan aloittaa, mutta jätän kesken jos siltä tuntuu ja yleensä tuntuu. Tosin viimeksi lähdin ryhmäliikunnastakin kesken kaiken, koska tuli liian hiki. 

Vierailija
13/38 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikoihin käynyt tunnilla, mutta kyllä minusta oli ihanaa mennä sinne. Sykkeen nousu tuntui hyvältä ja se oli tehokkaampaa, kun joku tsemppasi vieressä. Tunnit oli kivasti rakennettu, musiikki auttoi jaksamaan ja tunnin jälkeen oli tosi hyvä olo. Nykyisin käyn salilla, mistä toki pidän myös, mutta ei se ole ollenkaan samanlaista. Kaipaan noita em asioita, mutta salillani ei ole ryhmäliikuntaa. 

Vierailija
14/38 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä melusta ryhmäliikuntatunneilla, siis siitä kun ohjaaja huutaa mikkiin ja musiikki pauhaa liian lujaa. Tästä syystä lopetin kokonaan ryhmäliikuntatunnit. Aikansa jaksoin ja menin tunneille juurikin hampaat irvessä.

Kuntosalilla saa tehdä omaan tahtiin ja usein menen ihan vain luontoon kävelemään. Ryhmäliikunta ei ole mun juttu.

Joo se ohjaajan huuto mikkiin on ihan karseeta. Korvatulpat ei pysy paikoillaan. Ei ikinä enää.

Vierailija
15/38 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäliikuntatunnit ovat kamalia.

En ole käynyt vuosiin mutta muistijälkiä on edelleen:

Kiljuva ohjaaja

Karmea musiikki

Muutama äijä takarivissä tuijottelemassa

Tykkään lenkkeillä yksin metsässä ja lihaskunto sitten salilla tai kotona.

Vierailija
16/38 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi välttämätön ja nimenomaan ryhmäliikunta, en mene pukuhuoneeseen ollenkaan, jumppavaatteet päälle kotona. Siellä saa olla laumassa, ei perhettä ympärillä.

Vierailija
17/38 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi välttämätön ja nimenomaan ryhmäliikunta, en mene pukuhuoneeseen ollenkaan, jumppavaatteet päälle kotona. Siellä saa olla laumassa, ei perhettä ympärillä.

"saa olla laumassa"? Jotain randomeita hosumassa?

Vierailija
18/38 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran vähän nautin itse liikunnasta, että täytyy olla ryhmä tai kaveri, jonka mukana lähden liikkeelle ja teen sen silloin tarpeeksi tehokkaasti. Yksin ollessa saatan aloittaa, mutta jätän kesken jos siltä tuntuu ja yleensä tuntuu. Tosin viimeksi lähdin ryhmäliikunnastakin kesken kaiken, koska tuli liian hiki. 

En tajua tuollaista.

Vierailija
19/38 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aivan hirveitä sellaiset missä on nopeatehoinen musiikki kovalla, taukoja ei pidetä ja sarjat on samoja viikkotolkulla.

Jooga, baletti, pilates on jo sitten ihan mukavia myös ryhmässä.

Vierailija
20/38 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosaaren uimahallin vesijuoksu on parasta keski iän ohittaneille. Siinä haisee vain pierut ja kloorit. Tehokasta keskivartalolle.