Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa säästövinkkejä

Vierailija
18.10.2024 |

Esim. Valitsen aina ruokakaupasta halvimman tuotteen ja katson kilohintoja. En huuhdo tiskatessa astioita juoksevan veden alla vaan sammutan hanan välillä ja sama suihkussa käydessä. Palautan aina tölkit ja muut pantilliset. Hyödynnän kaiken ruuan jotta hävikkiä ei tulisi. Pidän valot minimissään, siinä huoneessa jossa ei oleskella ei pidetä valoja.. Ajan autolla maltillisesti että bensaa ei kulu liikaa :D muita? 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti yövirkku yksineläjänä valitsen aina laadun ja parhaimmat pvm, niinkuin omaan käyttööni, koska en saa noita isoja paketteja muuten kulutettua.

Minä syön eri tahtiin vaikka ajallisesti olen olemassa saman määrän kuin teikäläiset, silti minua aina saa kiusata asialla jostain syystä.    Minä syön yhden isomman liha annokse per yö ja sulattelen sitä sitten maltilla, harrastelen tietokonei, en liikuntaa, eikä kiinnosta teidän dieetti vinkit, olen näin laihtunut +30kiloo, että fööök jyyy.

En kiusallanikaa laihduta loppuu asti vaan antaa fiiliksien perusteella olla vaan.

Lihasta saa energiaa, rehuilla on korjaavia ominaisuuksia, mitään järkeä jos kaikista saisi samat lukemat.

Herbalismia siis, kyllä sillä nälk lähtee mutta joudut vetää todella paljon energia tasolla.

Voisin vetää 400kgrammaa naudan jauhiskaa riisillä ja on tykki olotila, mutta toki välillä pitää herkutella sokerilla ja kofeiinilla.

Kun olet köyhä niin lihapiirakat on energian puolella säästövinkkii.

Vierailija
22/28 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinat Latvian Superalkosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta mitään. No, se ei aina ole mahdollista, niin mieti, voitko siirtää sitä ostamista vielä eteenpäin. Pidä mukanasi listaa asioista, mitä on pakko ostaa, ja kirjoita siihen myös normaali hintataso, ettet erehdy mihinkään markkinakikkoihin.

Opettele korjaamaan. Älä kuitenkaan leiki sähkömiestä, jos sinulla ei ole koulutusta.

Aina ei tarvitse samaa kuin muilla. Ei tarvitse lähteä Tallinnaan hakemaan halpaa viinaa, juo vähemmän kotimaista. Oikeastaan säästä juominen vain erityistilanteisiin, häihin, hautajaisiin ja euroviisuihin.

Vierailija
24/28 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hommaa naista itsellesi, siihen kuluu tuhottomasti aikaa ja terveys menee sellaisen kanssa.

Vierailija
25/28 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämäKIN ketju on pitänyt pilata? 

Vierailija
26/28 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerää pulloja

Itse olen kerännyt kaikki pullot, mitä on kohdalle osunut. Arvioin, että tänä vuonna olen tienannut niillä reippaasti alle euron.

Käy energiajuomtölkit koulun lähistöltä, oppilaat heittää puskiin.  Mutta varo että et liukastu nuuskamälleihin.

Vierailija
27/28 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvovoiteina voi käyttää apteekin perusvoiteita. 

Monia apteekkien perusvoiteita myydään puoleen hintaan rautakaupoissa, Puuilossa ja Tokmannilla jne, esim. Helosania.

Vierailija
28/28 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäkin säästää kun kaupassa katsoo jotain vaikka lihatuotetta joka on -30% ja vieressä on joku muu samantyylinen liha normaalihinnalla, jos se -30% maksaa silti enemmän ku se normaalihintanen,nii sillon otetaan normaalihintanen. Ja jos jossain on vaikka ale isolla lapulla 2 pakettia 3e ja vieressä on samaa tuotetta eri merkkisenä ja kaks normaalihintaista pakettia maksaa vaikka 2.70e niin sillon ei tartuta siihen isolla alelapulla varustettuun tuotteeseen. Näitä on kun vain pitää silmät auki ja vähän laskeskelee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan