Oletteko koskaan kysyneet, miksi ette päässeet edes haastatteluun?
Olen todella pettynyt. Luulin että nyt tärppää ja pääsisin edes haastatteluvaiheeseen asti. Juuri vaadittu koulutus ja erittäin vahva alan tuntemus ja kokemus. Työpaikan sijainti useimpien näkökulmasta ihan perähikiällä, mutta sattumoisin minua lähellä. Vaan ei kuulunut vastausta hakemukseen. Tekisi mieli kysyä miksi en päässyt?
Kommentit (7)
En koska olen aina päässyt haastatteluun.
Minun kollegani ei päässyt meille ekaa kertaa edes haadtatteluun. Hän kysyi, ja sai vastaukselsi, että hänellä ei ollut riittävän monipuolista työkokemusta, koska oli ollut vain yhdessä työpaikassa 20 vuotta.
Siitä viisastuneena hän muutti halumustaan, kun haki meille uudelleeb. Listasi tarkemmin kaikki yksittäiset työtehtävät, jotta sai reseprtuaarinnlasjemmaksi. Tuli valituksi 50 hakijasta.
Vierailija kirjoitti:
Minun kollegani ei päässyt meille ekaa kertaa edes haadtatteluun. Hän kysyi, ja sai vastaukselsi, että hänellä ei ollut riittävän monipuolista työkokemusta, koska oli ollut vain yhdessä työpaikassa 20 vuotta.
Siitä viisastuneena hän muutti halumustaan, kun haki meille uudelleeb. Listasi tarkemmin kaikki yksittäiset työtehtävät, jotta sai reseprtuaarinnlasjemmaksi. Tuli valituksi 50 hakijasta.
Tän ymmärrän. Oon hakenut töitä 5 kuukautta ja oppinut tässä väsäämään mielestäni hyviä hakemuksia. Hion hakemuksen jokaiseen paikkaan erikseen ja avaan tarkasti juuri kyseisen työpaikan kannalta olennaisen osaamisen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän ymmärrän. Oon hakenut töitä 5 kuukautta ja oppinut tässä väsäämään mielestäni hyviä hakemuksia. Hion hakemuksen jokaiseen paikkaan erikseen ja avaan tarkasti juuri kyseisen työpaikan kannalta olennaisen osaamisen. Ap
Ei ole hyviä hakemuksia jos et pääse sinne. Tässä suora kommentti. Soita aina ennekuin haet duunia sinne ja jos et pääse jatkoon kysy miksi et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hyviä hakemuksia jos et pääse sinne. Tässä suora kommentti. Soita aina ennekuin haet duunia sinne ja jos et pääse jatkoon kysy miksi et.
Eikö tuo soittelu etukäteen ole vähän vanhanaikaista? Hakemuksia tulee kymmeniä, voi alkaa rekrytointia hoitavaa vähän puhelut kyllästyttää.
Turhaa yleensä. Jos siihen hakemukseen ei saa mitään reaktiota, miksi vastaisivat tuohonkaan?
Älä ota henkilökohtaisesti. Voi olla joku valetyöpaikka, ehkä valittu pomon kaverin kaveri siihen tms. Mutta voihan sitä kysyä.