Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri julkaisee epärealistisia kuvia itsestään

Vierailija
18.10.2024 |

Pistää niitä someen mutta lähettää myös mulle henkilökohtaisesti näitä kuvia. En tunnista häntä niistä kuvista. Kuvissa näyttää todella hoikalta ja kuitenkin muodokkaalta. Kasvotkin ihan erinäköiset. En ymmärrä miten edes saa niin erinäköisiä kuvia itsestään.

Hän kertoi laihtuneensa paljon. Kuvien perusteella näyttää siltä kuin olisi laihtunut 40-50 kiloa. Kun nähtiin sitten pitkästä aikaa niin en saanut sanaa suustani kun vastassa olikin ylipainoinen ihminen jonka laihtumista ei hirveästi huomannut vaikka kiloja olikin lähtenyt reilut 10! Mietinkin että luuleeko hän näyttävänsä kuvien kaltaiselta vai mikä tuollaisissa kuvissa on pointti?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kuvat muokattuja vai onko oppinut ottamaan kuvia parhaista kuvakulmista?

Vierailija
2/19 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tuttua. Ja sellaista glamouria kuvissa, että oksat pois...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku häiriö hyväksyä itseään. Älä välitä. Voithan ystävällisessä hengessä joskus kysäistä mitä hän haluaa kertoa lähettämällä näitä kuvia. 

Vierailija
4/19 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään kaveria. Ap on yksinäinen miestrolli joka yrittää haukkua naisia.

Vierailija
5/19 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt mitään kuvia nykypäivänä uskoo?

Oikea Filtteri päälle niin mäkin näytän hyvältä ja meikatulta vaikka ilman meikkiä ja naama täynnä finniä.

Vierailija
6/19 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pari vastaavaa tapausta. Kuvissa aina paksu meikki, kaikki mahdolliset filtterit, ja kuvat aina otettu mahdollisimman imartelevasta kuvakulmasta. Ovat aivan eri näköisiä tosielämässä. 

Vierailija
7/19 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä Metatyötä. Vie paljon aikaa ja vaivaa ja rahaa.

Vierailija
8/19 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea Filtteri päälle niin mäkin näytän hyvältä ja meikatulta vaikka ilman meikkiä ja naama täynnä finniä.

Eli oikeasti sitten olet hyvännäköinen.  Mieluummin finnit kun pakkelit.

Vierailija
9/19 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin nolottaisi ottaa itsestä niin imarteleva kuva ettei edes tunnista ja semmosesta kulmasta että näyttäisin todella laihalta. Kommentit tasoa wow ootpa hoikistunut jne. Sitten näät ne livenä ja sama paksukainen olisin 😅

Vierailija
10/19 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jos Kardashianit saa muokata kuviaan niin saadaan me muutkin

Vierailija
11/19 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli oikeasti sitten olet hyvännäköinen.  Mieluummin finnit kun pakkelit.

Oi, olipa nätisti sanottu:)

Ja ei, en ole 😀 

Olin joskus ihan ok. En enää. Mä puhun oikeista filttereistä. Ja kuvakulma tietty myös merkkaa.

Itsekseni niille vaan naureskelen. En julkaisisi,koska ei vastaa todellisuutta. 

Ei ne netin influensseritkään muuten näytä siltä irl!

Vierailija
12/19 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä aloitus

Vierailija
13/19 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näihin ei koskaan vastaa ne tuhannet jotka tätä tekee?

Vierailija
14/19 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei jos Kardashianit saa muokata kuviaan niin saadaan me muutkin

Haluatko oikeasti matkia jotain kardashianeita?

Vaikka tämä olisikin miestrollin aloitus(?) Niin on tässä jotain pohjaa. Siis siinä että esim. Nuoret seuraa kaikenmaailman influenssereita eikä tajua miten feikkkejä ne on. Siis kuvien etc kanssa. 

Vierailija
15/19 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tätä kuvien muokkausvillitystä. Omasta naamastani en ikinä ole julkaissut yhtään muokattua kuvaa, näytän miltä näytän.

Toki naamakuvan esim faceen otan kivasta kuvakulmasta mutta en liiottele.

Näissä kuvan julkaisijoissa on kahta koulukuntaa. Eräs tuttu 55v nainen julkaisee kuvia, joissa on kaikki muokattu ja naama siloteltu eikä hänestä tunnista mitään.

Eräällä kaverilla on aina ollut joku outo mieltymys ottaa muista mahdollisimman epäedullisia kuvia ja julkaista niitä omassa facebookissaan. Kielsin häntä julkaisemasta minusta kuvia ja estin tägäämisen mutta silti hän jatkoi kuvien lisäilyä ilman merkintää.

Ymmärrän, että olen sellainen kuin olen mutta miksi omista kavereista pitää julkaista rumia kuvia tahallaan? Minusta saa kyllä kauniitakin kuvia muokkaamatta- tämä kaveri vaan nappaa sen kuvan mieluiten juuri silloin kun sade on sutannut ripsivörin poskille ja tuuli sekoittanut kampauksen, sekä kun olen juuri kiivennyt esim pitkät portaat ylös ja puuskutan... Oikein siis etsii sen tilanteen kun olen mahdollisimman kauhean näköinen.

Hän muutenkin kommentoi tosi ivalliseen sävyyn kaikkia muiden onnistumisia ja ulkonäköä sekä elämää- jotain epävarmuutta jota purkaa etsimällä kaikista muista rumaa ja viallista? Juuri edellä mainituista syistä olen jättänyt yhteydenpidon minimiin

Vierailija
16/19 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa nyt se laki joka kieltää laittamasta itsestään  epärealistisia kuvia someen?

Jos käy kateeksi, tee toki itse samaa!  Kuvitteletteko todellakin että somessa julkaistut kuvat on suoraan raakana kamerasta?  Joka ikinen hiemankin kuvankäsittelyä osaava saati sitten julkkiksia yms kuvaava manipuloi kuvia rankalla kädellä.

Lapsellista kitinää taas.

Vierailija
17/19 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitähän se some on.  Miten tää nyt on uusi asia jollekin? 

Vierailija
18/19 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa nyt se laki joka kieltää laittamasta itsestään  epärealistisia kuvia someen?

Jos käy kateeksi, tee toki itse samaa!  Kuvitteletteko todellakin että somessa julkaistut kuvat on suoraan raakana kamerasta?  Joka ikinen hiemankin kuvankäsittelyä osaava saati sitten julkkiksia yms kuvaava manipuloi kuvia rankalla kädellä.

Lapsellista kitinää taas.

Osaan muokata kuvia mutta en julkaise yhtään muokattua kuvaa esim somessa. Älä yleistä. Taidat olla juuri tällainen kuvien silottelija

Vierailija
19/19 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tätä kuvien muokkausvillitystä. Omasta naamastani en ikinä ole julkaissut yhtään muokattua kuvaa, näytän miltä näytän.

Toki naamakuvan esim faceen otan kivasta kuvakulmasta mutta en liiottele.

Näissä kuvan julkaisijoissa on kahta koulukuntaa. Eräs tuttu 55v nainen julkaisee kuvia, joissa on kaikki muokattu ja naama siloteltu eikä hänestä tunnista mitään.

Eräällä kaverilla on aina ollut joku outo mieltymys ottaa muista mahdollisimman epäedullisia kuvia ja julkaista niitä omassa facebookissaan. Kielsin häntä julkaisemasta minusta kuvia ja estin tägäämisen mutta silti hän jatkoi kuvien lisäilyä ilman merkintää.

Ymmärrän, että olen sellainen kuin olen mutta miksi omista kavereista pitää julkaista rumia kuvia tahallaan? Minusta saa kyllä kauniitakin kuvia muokkaamatta- tämä kaveri vaan nappaa sen kuvan mieluiten juuri silloin kun sade on sutannut ripsivörin poskille ja tuuli sekoittanut kampauks

Leena H.? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi