Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen olisi KIVA tyky-päivä?

Vierailija
18.10.2024 |

Hohtokeilaukset on niin nähty.

Kommentit (210)

Vierailija
141/210 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivä

Vierailija
142/210 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jooga tai äänimaljarentoutus tai joku hemmotteluhoito tekisi introvertin tyytyväiseksi.

Ei tarvitsisi esiintyä eikä pitää seuraa kenellekään, vaan tehdä omaa juttua ja samalla rentoutua, olla kuitenkin porukassa tekemässä.

Introverttina en todellakaan rentoudu missään hemmotteluhoidossa, päin vastoin. Vieraat pitäkööt näppinsä erossa!

Itsekään en todellakaan nauti siitä, että mentäisiin johonkin letkaan, jossa porukka sitten lääppisi toisiaan. Ja tuon pitäisi sitten rentouttaa! Ja vielä työkavereiden kanssa! Ei kiitos!

Ällöttääkin ajatus koskea jonkun "Marjukan" tai "Jukkapekan"  p*skaista tukkaa, kun näillä hiustenpesupäivät on yleensä keskiviikon ja lauantain saunapäivinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/210 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt itseäni erikoisena (huonolla tavalla), kun olen aina inhonnut näitä tykypäiviä. Nyt näitä kommentteja lukiessani huomaankin olleeni normaali. Näköjään samanhenkisiä on kasapäin. Sata kertaa mielummin jäin työpaikalle tekemään hommiani kuin osallistuin puita halaamaan työkavereitten kanssa. Se tietysti aiheutti sen, että alkoi kova jankutus kollegoiden taholta, että "lähdetään sinäkin mukaan)miksi et lähde".  Laiskamadot olivat ensimmäisenä menossa virkistyspäivää viettämään.

Vierailija
144/210 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt itseäni erikoisena (huonolla tavalla), kun olen aina inhonnut näitä tykypäiviä. Nyt näitä kommentteja lukiessani huomaankin olleeni normaali. Näköjään samanhenkisiä on kasapäin. Sata kertaa mielummin jäin työpaikalle tekemään hommiani kuin osallistuin puita halaamaan työkavereitten kanssa. Se tietysti aiheutti sen, että alkoi kova jankutus kollegoiden taholta, että "lähdetään sinäkin mukaan)miksi et lähde".  Laiskamadot olivat ensimmäisenä menossa virkistyspäivää viettämään.

Lopetin kaikkiin firman ylimääräisiin tapahtumiin osallistumisen ihan yhtäkkiä, ja ensi alkuun katsottiin, että olen se ilmapiirin pilaaja ja hirveä ihminen.

Olen sitä vieläkin muiden mielestä, mutta sen jälkeen monet toisetkin on uskaltautuneet jäämään pois, vaadittiin vain esimerkki.

Ei kannata olla laumasielu, jos pitää omaa aikaansa arvossa.

Vierailija
145/210 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TyKy -päivä = vapaapäivä, jolloin saisi tehdä, mitä itse haluaa, yksin. Työpaikalta voisi saada pienen rahallisen avustuksen (meneehän se sama raha niiden tyhmien sirkustemppujen järjestämiseenkin).

Vierailija
146/210 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon juomingit ja nainnit...

Vierailija
147/210 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekaanisella rodeo härällä ratsastus

Vierailija
148/210 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa inhoaa näitä tyhy- ja tykypäiviä. Harva vain uskaltaa sanoa sitä ääneen. Olen työpaikallani kerran osallistunut tällaiseen päivään. Meillä kun nuo on sillai pakollisia, että ei saa palkkaa siltä päivältä, jos ei osallistu.

Tykypäivä johon tuon yhden kerran osallistuin oli sellainen, että aikaisin aamulla piti olla jossain metsän keskellä jossain aktiviteettikeskuksessa. Siellä sitten meille oli suunniteltu jotain hassun hauskoja ryhmäkilpailuja. Inhosin jokaista minuuttia tuolla. Hampaat irveessä ja stressaantuneena kiduin iltapäivä kolmeen asti, kunnes sai luvan lähteä kotiin. Tavallinen työpäivä on paljon rennompi henkisesti kuin tuollainen kahdeksan tuntia kestävä hassun hauska teennäisen sosiaalinen  pakkoaktiviteetti. Mieluummin vietän sen palkattoman päivän kotona. Huomattavasti rentouttavampaa ja työhyvinvointia lisäävää.

Vierailija
149/210 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kapakkaan, sitten gangbangia.

Vierailija
150/210 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä saisin päättää, niin kokoonnuttaisiin vaikka perjantaiaamuna aamupalalle / brunssin tyyliselle ja sitten jokaiselle vaikka satanen käteen (käteinen ehkä sen takia, että se konkretisoi sen lahjan) ja ohjeeksi, että käykää vaikka hierojalla tai baariin porukalla. Eiköhän ne menoporukat muotoutuisi luonnostaan keskenään. Jos firmalla on tarjottavana omasta takaa esimerkiksi sauna, niin sitä voisi käyttää vapaasti.

Vierailija
151/210 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan jätetään saunomiset ja muut iltapesut väliin. Ne jokainen hoitakoot kotonaan. 

Vierailija
152/210 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussihyppelyä, köydenvetoa yms. yhteishenkeä kohottavia kilpailuja ja pelejä. Makkaranpaistoa ja lettuja. Sauna. 

... :D   Joo. ei. 

Vierailija
153/210 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksettu lounas työajalla+kylpylän vapaa käyttö on ollut suosikkini. Se keilailu+lounas oli myös ok.  Kaikki työajan ulkopuolelle omalle ajalle menevät aktiviteetit ei tule onnistumaan meillä. Ja se on mukavaa.

Vierailija
154/210 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä saisin päättää, niin kokoonnuttaisiin vaikka perjantaiaamuna aamupalalle / brunssin tyyliselle ja sitten jokaiselle vaikka satanen käteen (käteinen ehkä sen takia, että se konkretisoi sen lahjan) ja ohjeeksi, että käykää vaikka hierojalla tai baariin porukalla. Eiköhän ne menoporukat muotoutuisi luonnostaan keskenään. Jos firmalla on tarjottavana omasta takaa esimerkiksi sauna, niin sitä voisi käyttää vapaasti.

Ei mene läpi verotuksessa.

Vierailija
155/210 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tyky-päivä on se, joka jätetään pitämättä. Sama koskee pikkujouluja.

Vierailija
156/210 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista ole.

On. Jokainen tekee itse mitä haluaa.

Vierailija
157/210 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivä jonka voi viettää haluamallaan tavalla ja 50e rahaa päälle.

Vierailija
158/210 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekasaunomista, sekapanemista ja muuta sikailua.

T.pomo

Vierailija
159/210 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykypäivän ehdottaja sidotaan alasti työpaikan lähimpään tolppaan jonka on kusiai/ampiaispesän vieressä ja voidellaan hunajalla

T. Konttorirotta

Vierailija
160/210 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaata koko päivä, ja firmalta muutama kymppi rahaa, jolla kukin voi ylläpitää työkykyään itse parhaaksi katsomallaan tavalla.