Mikä tuote on mullistanut elämäsi?
Onko jokin tuote suorastaan mullistanut elämäsi tai ihan vain esimerkiksi helpottanut arkeasi?
Minun elämäni paras päätös oli pyörtää arvoni ekologisesta siivouksesta ja alkaa ostamaan kertakäyttö pesuliinoja. Käytän näitä nyt wc:ssä ja lattianpesussa. Lisäksi minulla on desinfioivat pyyhkeet siltä varalta jos joku perheessä sairastuu. Olen satsannut muutenkin nyt siivoukseen ja olen päivittänyt pesuaineet parempiin ja ostanut arvokkaan, mutta hintansa väärtin varsi-imurin. Kyllä siivoaminen nyt maistuu.
Kommentit (74)
Pakko sanoa tällainen itsestäänselvyys kuin kuukausimaksullinen nopea rajaton internet.
Robotti-imuri, kun inhoan imuroimista, mutta robotti hoitaa hommat
Vierailija kirjoitti:
Imukuppidildo jossa tulista sinappia päällä.
Oletko kokeillut wasabia?
Vierailija kirjoitti:
1000 cd levyä hyllyssä kun Spotify tuli nykyään en omista enää ainuttakaan.
Saitko paljonkin rahaa, jos myit ne? Spotifyn äänenlaatuhan ei ainakaan ole pärjännyt cd:lle, lieneekö jo saanut sen hifilaadun? Lisäksi, verkkopalvelu voi vapaasti nostaa hintojaan tai lakata olemasta. Mikäs sitten?
Fleshlight. Tulee paljon halvemmaksi kuin baareissa kärttäminen. Ja hermotkin voi paremmin.
ok talo kivikaupugin yksiön jälkeen. Oli vielä 1.5km keskustaan siellä. Pitää kai olla kasvanut siellä viihtyäkseen kerrostaloviidakossa.
Rybelsus, 10 kuukautta ollut käytössä ja -20 kiloa, neljä vaatekokoa pienempi, olen kokoa 36-38 ja paljon lisää virtaa!
Varmaan älypuhelin, tosin en tiedä onko vaikutus ollut positiivinen.
Piilolinssit. Sanokaa vain pinnalliseksi, mutta minulle jäi jonkinlainen trauma siitä että olin luokkani ensimmäinen joka sai silmälasit, "rillipöllö". Olen aina inhonnut silmälaseja ja kinusin jo lapsena että saisinko piilolinssit. Kun olin 14v, äiti myöntyi ja lähdettiin ostamaan ensimmäiset piilarit. Nyt olen lähes 40v ja edelleen piilarit käytössä. Ihana, ihana, ihana tuote. Urheilukin onnistuu paremmin kun ei mene lasit huuruun.
(silmäleikkaukseen en kuitenkaan ole aikeissa mennä, piilarit riittävät minulle)
Ei nyt tähän hätään tule mieleen kuin led-kynttilät :D ei ne ehkä koko elämää ole mullistaneet, mutta aivan uskomattoman hyvä keksintö. Ihanaa että "kynttilää" voi polttaa kirjahyllyssä eikä stressaa unohtuuko joku kynttilä palamaan kun lähtee kotoa.
PlayStation vuonna 1999. Koko persoonallisuus(häiriöni) lähti kehittymään kohti eskapismia pakoon tästä hirvittävästä maailmasta.
Yrttitipat tai yrttihuduke. Kohtuus. Luonnon antimet.
Sildenafil miulla ja vaimolla satisfryer pro kakkonen evo nelos malli . Molemmat nauttii elämästä . Mie tiistaisin ja vaimo muina päivinä .
Laminaattilaattalattia. Ei kopise, eikä koiratkaan liukastele. Ja helppo pyyhkäistä kostealla mopilla, ei tarvitse pesuainettakaan.