Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tuote on mullistanut elämäsi?

Vierailija
17.10.2024 |

Onko jokin tuote suorastaan mullistanut elämäsi tai ihan vain esimerkiksi helpottanut arkeasi?

Minun elämäni paras päätös oli pyörtää arvoni ekologisesta siivouksesta ja alkaa ostamaan kertakäyttö pesuliinoja. Käytän näitä nyt wc:ssä ja lattianpesussa. Lisäksi minulla on desinfioivat pyyhkeet siltä varalta jos joku perheessä sairastuu. Olen satsannut muutenkin nyt siivoukseen ja olen päivittänyt pesuaineet parempiin ja ostanut arvokkaan, mutta hintansa väärtin varsi-imurin. Kyllä siivoaminen nyt maistuu.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laminaattilaattalattia. Ei kopise, eikä koiratkaan liukastele. Ja helppo pyyhkäistä kostealla mopilla, ei tarvitse pesuainettakaan.

Vierailija
42/74 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten chatgpt auttaa ihmisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa tällainen itsestäänselvyys kuin kuukausimaksullinen nopea rajaton internet.

Vierailija
44/74 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyn-silakkalaatikko

Vierailija
45/74 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti-imuri, kun inhoan imuroimista, mutta robotti hoitaa hommat 

Vierailija
46/74 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imukuppidildo jossa tulista sinappia päällä.

Oletko kokeillut wasabia?

Vierailija
47/74 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1000 cd levyä hyllyssä kun Spotify  tuli  nykyään en omista enää ainuttakaan.

Saitko paljonkin rahaa, jos myit ne? Spotifyn äänenlaatuhan ei ainakaan ole pärjännyt cd:lle, lieneekö jo saanut sen hifilaadun? Lisäksi, verkkopalvelu voi vapaasti nostaa hintojaan tai lakata olemasta. Mikäs sitten?

Vierailija
48/74 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleshlight. Tulee paljon halvemmaksi kuin baareissa kärttäminen. Ja hermotkin voi paremmin.

Vierailija
49/74 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psilosybiinisienet. 

Vierailija
50/74 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokone-

-viera-                                             

Vierailija
51/74 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok talo kivikaupugin yksiön jälkeen. Oli vielä 1.5km keskustaan siellä. Pitää kai olla kasvanut siellä viihtyäkseen kerrostaloviidakossa.

Vierailija
52/74 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rybelsus, 10 kuukautta ollut käytössä ja -20 kiloa, neljä vaatekokoa pienempi, olen kokoa 36-38 ja paljon lisää virtaa!

Vierailija
53/74 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan älypuhelin, tosin en tiedä onko vaikutus ollut positiivinen.

Vierailija
54/74 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilolinssit. Sanokaa vain pinnalliseksi, mutta minulle jäi jonkinlainen trauma siitä että olin luokkani ensimmäinen joka sai silmälasit, "rillipöllö". Olen aina inhonnut silmälaseja ja kinusin jo lapsena että saisinko piilolinssit. Kun olin 14v, äiti myöntyi ja lähdettiin ostamaan ensimmäiset piilarit. Nyt olen lähes 40v ja edelleen piilarit käytössä. Ihana, ihana, ihana tuote. Urheilukin onnistuu paremmin kun ei mene lasit huuruun.

(silmäleikkaukseen en kuitenkaan ole aikeissa mennä, piilarit riittävät minulle)

Vierailija
55/74 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt tähän hätään tule mieleen kuin led-kynttilät :D ei ne ehkä koko elämää ole mullistaneet, mutta aivan uskomattoman hyvä keksintö. Ihanaa että "kynttilää" voi polttaa kirjahyllyssä eikä stressaa unohtuuko joku kynttilä palamaan kun lähtee kotoa.

Vierailija
56/74 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PlayStation vuonna 1999. Koko persoonallisuus(häiriöni) lähti kehittymään kohti eskapismia pakoon tästä hirvittävästä maailmasta.

Vierailija
57/74 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AromipesÄ

Vierailija
58/74 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anustappi

Vierailija
59/74 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrttitipat tai yrttihuduke. Kohtuus. Luonnon antimet.

Vierailija
60/74 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sildenafil miulla ja vaimolla satisfryer pro kakkonen evo nelos malli . Molemmat nauttii elämästä . Mie tiistaisin ja vaimo muina päivinä .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi