Mykkänen väittää tosissaan, että hallituksen leikkaukset tukiin ei ole lisääntyvien häätöjen syynä
Häädöt ovat kasvaneet tänä vuonna jo 24 prosenttia, ja Tampereelta kuuluu, että asumisneuvontaan asunnottomuuden takia hakeutuneiden määrä on nelinkertaistunut alkuvuoteen verrattuna, Pitko kertoi.
Häätöjen määrän lisääntyminen liittyy pääasiassa asumiskustannuksiin ja työttömyystilanteeseen. Sosiaaliturvan muutokset ovat tulleet niin vasta voimaan, että häätöjen määrään niillä ei ole ollut vaikutusta, Mykkänen sanoi
Miten voi ihminen olla noin tyhmä kuin tuo Mykkänen on? Tietenkin niillä leikauksilla on vaikutusta ja lisää häätöjä on tulossa kun työttömien ja pienipalkkaisten säästöt loppuu.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/94f9ee3b-deaa-41f6-a879-5fcd5f732…
Kommentit (183)
Jos meno jatkuu näin ja minä menetän kaiken, minä käyn perkele itse syöksemässä sen vtun tunnin junan raiteiltaan, ihan sama, ei ole mitään mitä menettää.
Menen istumaan kakun pois ja teen saman uusiks.
Vttu tapellaan vaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Jos meno jatkuu näin ja minä menetän kaiken, minä käyn perkele itse syöksemässä sen vtun tunnin junan raiteiltaan, ihan sama, ei ole mitään mitä menettää.
Menen istumaan kakun pois ja teen saman uusiks.
Vttu tapellaan vaan sitten.
Samat fiilikset, mitä mekään enää mitään lojaaliutta pelleillään, noi maanpetostelijat hallituksessa ajaa vaan omaa etuaan meistä muista viis, ne on VIHOLLISIA.
Petturin palkka on sopeutumiseläke?
No ei perkele ole, vaikka henki menis niin syylliset saa luvan lähteä manalan maille mukaan myös.
Kaikki lupaukset petettiin.
Sitten jos kilahtaa, niin toiseen firmaan vaan.
Eikä tässä nyt enää montaa vuotta ole jäljellä ennen eläkettä, niin ei ole niin väliä, että millaisia duuneja tekee.
Kun ei ole ronkeli, niin töitä kyllä riittää.