Kenestä tulee Helsingin seuraava pormestari?
Kokoomuksen kannatus on laskenut aika hurjasti Helsingissä. Kaikkia tuloksia ei vain julkisteta kaikille ;)
Kommentit (40)
Wille Rydman saa minun äänen ja kannatuksen. Helsinki kaipaa suursiivousta.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole aika selvää että Wille tulee ja ottaa omansa pois.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 No tuollaisesta ei sentään ole mitään merkkiä.
WEF pankkimafian päättää ketä seuraava kätyri
Jos tulee joku vih-vas suunnalta niin eteläisin pysähdys tapahtuu h:ki-vantaalla
Kokoomukselle se perinteisesti menee
Vierailija kirjoitti:
Kerää kaikki kaupungin teinityttöset?
Sazonovista. Ei sillä että itse häntä siihen pestiin haluaisin. On kumminkin parempi kuin Rydman.
Runkku-kaapo savosta olisi sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Wille olisi raikas tuulahdus, voisi karkoittaa soijalattevihreät matuineen sinne missä pippuri kasvaa.
persuilla ei vaan ole kannatusta Helsingissä, voisvar ne loputkin lähteä jonnekin hepokuuseen!
Äänet tulevat oikeistolla jakautumaan willen ja sazonovin välille. Todennäköisesti vihreä pormestari jos ehdokas on riittävän hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Sazonovista. Ei sillä että itse häntä siihen pestiin haluaisin. On kumminkin parempi kuin Rydman.
Minä voin helpommin ajaa mersulla yli Suomenlahden kuin rysṣã tulla Stadin pormestariksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wille olisi raikas tuulahdus, voisi karkoittaa soijalattevihreät matuineen sinne missä pippuri kasvaa.
persuilla ei vaan ole kannatusta Helsingissä, voisvar ne loputkin lähteä jonnekin hepokuuseen!
Ei. Olet väärässä. Tulee päivä että paapomasi lemmikit kippaavat sinut katolta alas.
persuja ei tarvita Helsingissä eikä Suomessa muutenkaan
Vierailija kirjoitti:
Wille Rydman saa minun äänen ja kannatuksen. Helsinki kaipaa suursiivousta.
Se on hyvä jos rietas-ryytman pääsee paskakaupungin pormestariksi. Sitten on kaupupunkilaisilla arvoisensa pormestari. Ja me muut päästää tuosta vittunaamasta eroon.
Jyrki Katainen on selkä ykkös ehdokas. Vaimostaan tulee Espoon kaupunginjohtaja.