*+* PERTSAA SYYSNOLLANELOSET *+*
Kommentit (28)
ONNEA JA ENKELEITÄ TIIVII JA PERHE! Ihanaa! Nauti ja lepää niin paljon kuin voit!
Leanna. Viimisellä kerralla mulla oli vähän pienemmät sf:t kuin muilla ja pienempi oli vauvakin. Mutta ei ollu kolmosen mitat mitenkään hurjia ja Pekka oli 4640g. Ja mähän oon sun kans suunnilleen saman kokoinen. Painoa on pikkasen enemmän.
Ja paranemisia teidän perheeseen.
Marikos kyseli yökyläilyistä. Meillä vain isommat on olleet 1-2 yötä pois kotoa ja isovanhemmat asuu lähellä. Muistaakseni joku nyrkkisääntö ois, että vuorokausi/ikävuosi ois sopiva aika. Mutta toki toisinkin voi ja joskus joutuukin tehdä.
Mimmuli. En osaa vastata. Mutta toivon parasta. Oon ihan pihalla Iikan kanssa. Mutta jattelen, että hän on vasta 7kk, joten ei haittaa vaikkei ruoka-aineita vielä niin hirveästi oo. Oireilee sekä mahalla että iholla. Luulisin.
Mulla on tosi hyvä mieli tästä päivästä, vaikka toki tekemistä vielä ois. Ollaan saatu lasten kanssa vaihdettua kaikille uudet lakanat ja siivottua. Pyykkiäkin oon pessy. Ja laittanu teille s-postia. Nyt mies ja esikoinen on pesisharjoituksissa (mies apuna vetämässä toisinaan) ja neiti ja Pekka kattelee ohjelmia. Iika touhuilee tuossa lattialla , juttelee ja naurelee.
Enkelille halaus.
T@hti
Onnea Tiiviille!
Raatona työviikon jälkeen. Osittain aika positiivista voipumista. Töissä kivoja juttuja meneillään, mutta silti tuntuu, ettei aika riitä mihnään.
Tiedättekö, että jos päättää ettei huuda ja riitele, niin ei enää ärsytä niin ja huutokin loppuu. Päätimme viime vkl miehen kanssa, ettei riidellä ja ainakaan ei huuudeta (pelottaa mitä hirviöitä lapsista tulee, kun kuuntelevat kamalaa huutoa typeristä asioista) ja ajatellaan positiivisesti. Uskomatonta kyllä, viikko on sujunut hyvin. Muutama läheltä piti tilanne on tullut, mutta kun mieskin on ollut erittäin rakentava ja yhteistyöhaluinen, niistä on selvitty ilman huutoa. Empä olisi uskonut, että tälläinen päätös voisi johtaa johonkin.
Huomenna tiedossa lastenkutsuja. Lahjakin on vielä kaupassa.
Suloisesti omaa napaa. Moi.
Pilen riitelemättömyyspäätös kuulostaa hyvältä, mekin voitas kokeilla. vaikka suuresti ei ollakaan viime aikoina riidelty, aina jotain pikkukahinaa on. Täytyy kokeilla. Avioiliittohan on sitä tahtomista...
Idolsia olen katsellut, pikkuinen nukkuu ulkona, rääkyi koko illan ja lopulta sain nukahtamaan ulos. Mies on saunaillassa ja syyspoju mummolassa yökylässä. Menee sinne tosi mielellään, pihalla jo huusi -mummo, -mummo ( - =mummon etunimi) ja juoksi siälle, ja jostakin lelukopan uumenista vaan huikkas moi moi isällensä kun isi oli lähdössä. Mä siis vietän laaatuaikaa yksinäni nyt kun tuo nukkuu ja sit kohat laatuaiakaa kaksin vauvan kanssa. Ihanaa.
Flunssan pahin vaihe tuntuu olevan ohi (Kop kop), parempi olo jo kuin aamulla tai eilen. Jospa tämä tästä jo ensi viikoksi....
mitähän muuta mun piti... en muista enää. Palaan jos muisti palaa.
Hyvää viikonloppua!
'
äitikuu
mulla on ihan himpun verran jo vauvakuume taas... prinssihän on ' jo' 2,5kk..... Eikun tänään tuli kaksi ihanaa vauvauutista kännykkään, tiiviin ja yhden kaverin, joka sai tytön... Mies sanoi juuri eilen pojan itkujen ähinän ja pitkän kanniskelun ja hytkyttelyn jälkeen väsyneenä (ja kipeänä, silläkin flunssainen olo) että ei enää kolmatta, ei jaksa, ja äidin ajatukset kääntyivät samantien puollustuskannalle, että kylläpäs, kylläpäs vielä joskus.... niin se luonto hoitaa...
tämäkin vaan piti tulla jakamaan.
Huomaa että olen yksin täällä kotona ;)
äk
*Kaivaituu kolostaan*
Näin on, piLe, tiedän tunteen. Viikossahan on vain maanantai ja perjantai.
kiirettä, ärsyttävän kiirettä on pitänyt ja kotona niin väsyneenä, etten ole konetta jaksanut avata. Koko viikon pinot lukematta. Onneksi pääsin Tiiviin vauvauutisen näkemään :)) Onko muita uutisia tullut? *laiskana, ei muka jaksa viikon pinoja lukea*
Ystävänpäiväkin meni,,,Myöhästyneet ystävänpäivätoivotukset teille ystävät!!! *Nolona, kun sekin unohtui*
Hiukan stressaantuneena,
Saamuska♥
Tiiviille vauvantuoksuiset onnittelut :))
Laitoin just s-postia, purin sinne ärri-purria...
Ai että on ollu tyhmä ilta töiden jälkeen.
Nyppii tuo yksi. Täällä tuli mun ainaki huudettua, pitäis varmaan koittaa olla huutamati...
Menen ärisemästä.
Ai juu, Mimmuli, ei olis mitään uutta vaippaa, pesuainetta,huuhteluainetta, tai jotain sellasta mahdollista syyllistä??? **toivoo** Nuo reagoinnit on siitä veikeitä että ne voi hyvinkin muuttua ihan muiksi... Sassallahan katosi kaikki suoli-reagoinnit, iholla välillä kertoo ettei ihan allergiaton kuitenkaan ole ;-( Nyt meillä suun ympärillä sitkeää näppyä, syylliseksi epäilen liiallista pikku-2 -ksylitolipurkkaa tai sinistä floraa. Sinistä keijua yleensä käytetty mut kun se on niin mautonta... Tai ite mä käytän KevytLeviä, maun ja keveyden vuoksi. Tuossa Florassa on lesitiiniä, eli kait soijaa... Aika näyttää katoaako näpyt meiltä kun huomenna Flora loppuu... Tsemppiä Nöösän ruoka-taipaleelle!!! Sen vinkkaan tuon maissin kanssa, että jatkakaa kunnes olet ihan varma sopivuudesta/sopimattomuudesta. Kesken jääneet kokeilut on mun mielestä kaikkein kurjimpia...
Är pur, taidan lähteä nukkumaan. Kun en saa edes Idolsia kattoa videolta kun tuo tuolla jotain muuta kattoo :((
Mur.
Toivon teille mukavaa viikonloppua, mulla huomenna töitä.
Vitsit tuo on sulonen tuo Liberon mainos-vauva :)
Kerppu
Huomenna rinteeseen, pääsen siis lähtemään kaverin kanssa. Jännittää osaanko laskea uusilla suksilla, ettei tunnu liian vaikeilta.
Keilin, KADE, KADE, KADE! :) Koko viikoksiko pääset lomailemaan?
Ihan kuin ois ollut Jatullekin asiaa, mutten muistakaan.
Meillä jääkaappi ihan tyhjä (kirjotin ensin tyhmä). Mies tuo roskaruokaa tullessaan. Pieni päätti vääntää kakan tarhan pihalla, joten eipä menty kotimatkallakaan kauppaan. Täytyy muutenkin illalla vielä käydä hamstraamassa viikonlopun ruoat. Että voin hyvällä omallatunnolla viedä auton huomenna:)
Milloin siis Enkelillä vaunujenvatkausilta? Toivottavasti ei ihan heti kohta, kun mun aika loppuu jo kesken:)
TiPi, olen Oulussa 26.4-1.3.! Käyn ihan teidän naapurissakin!
T: Ynis