Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiipunut seksinhimo

Vierailija
17.10.2024 |

Ikää reilu 50v ja olen miettinyt, että olenko tullut vanhaksi vai unohtanut, miten naista himoitaan?

Erosin noin kaksi vuotta sitten pitkästä parisuhteesta. Loppuaikoina en voi sanoa enää rakastaneeni exää, mutta pillua piti silti saada säännöllisesti.  Ja jos olin viikon saamatta, niin panetus oli armoton, samoin vitutus.

Nyt on ollut kesästä saakka uusikumppani, johon olen hyvin ihastunut. Kun olemme toistemme seurassa kahdestaan, niin läheisyyttä, suutelua ja koskettelua on todella runsaasti. Suudellessa saan myös erektioita ja seksi on ihanaa, vaikka en enää saakaan orgasmia yhtä helposti kuin ennen. Myöskään ei ole samanlaista himoa ja pakkoa saada orgasmia säännöllisesti, kuten ennen. Tuntuu, että muunlainen hellyys ja läheisyys riittää nykyään hyvin pitkälle.

Johtuuko tämä siis ikääntymisestä vai siitä, että totuin seksittömyyteen eron jälkeen?

M52

Kommentit (2)

Bdbfn
1/2 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testot mitattu? Miten aikuisviihde ja masturbointi

Vierailija
2/2 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä11535 kirjoitti:

Testot mitattu? Miten aikuisviihde ja masturbointi

Testot on mitattu ennen eroa. Silloin olivat ok. Teininä olin kova poika tumputtamaan, mutta kun naisen kanssa olen ollut suhteessa, niin en ole sitä harrastanut edes joka kuukausi. Eron jälkeenkin keskimäärin vain ehkä kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan