Mikä on parasta sun ulkonäössä?
Mulla ehdottomasti hiukset. Ovat pitkät, tuuheat, kiiltävät ja kauniin väriset.
Kommentit (20)
Pitkät jalat ja kaunis kävely. Isot siniset silmät ja pitkät, tummat ripset.
Kehujen perusteella hampaat, mutta itse pidän niitä kyllä liian isoina rumina oravanhampaina, joten ei minusta sekään. Aika harvassa on meikäläisessä hyvännäköiset kohdat. Jossain jutussa yritettiin lohduttaa, että katso vaikka varpaita, kun ne on kaikilla kauniit. No minä katsoin. Ne on lapsena paleltumisista asti olleet sinipunaiset, ja jotenkin koukeroiset vasaravarpaat. Että se siitäkin.
Pitkät ja kauniit sääret, sekä kyky kävellä kauniin naisellisesti korkeillakin koroilla.
Laineikas ja muhkea paksu tukka. Paksut huulet. Kauniit rinnat, naisellisen leveä lantio.
Vartalo on atleettisen lihaksikas ja penis on saanut naisilta kehuja.
Harmi vaan että naiset arvostaa lähinnä naamaa ja pituutta.
Vierailija kirjoitti:
Kehujen perusteella hampaat, mutta itse pidän niitä kyllä liian isoina rumina oravanhampaina, joten ei minusta sekään. Aika harvassa on meikäläisessä hyvännäköiset kohdat. Jossain jutussa yritettiin lohduttaa, että katso vaikka varpaita, kun ne on kaikilla kauniit. No minä katsoin. Ne on lapsena paleltumisista asti olleet sinipunaiset, ja jotenkin koukeroiset vasaravarpaat. Että se siitäkin.
Mun mielestä taas varpaat on todella monella rumat, juuri tuollaiset mitä kuvailit. Itselläni on harvinaisen kauniit jalkaterät ja niillä voisi varmaan tienata rahaakin.
Vartaloni on hoikka, kiinteä ja sopusuhtainen. Näytän paremmalta alasti, kuin vaatteet päällä.
Mutta naama ja hiukset ovat... Noh... Inspiroivat pitämään kropan kunnossa. :D
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni mulla on ihan hyvän näköinen 🍑
N25
Geenimanipulaatiolla saa ihmeitä aikaan...
Täällä saa kehua itseään