Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Firmat jotka vaatii ekan päivän sairastukselta sairastodistuksen

Vierailija
17.10.2024 |

Minulla ei ole autoa. Lähdin kuumeessa vähän huterassa olossa kävelemään kohti bussia kauas sijaitsevaan terkkariin ja pyörryin matkalla. Olisiko työnantaja maksanut taksin eestakas?

Vituttaa koko firma ja se kuinka työntrkijöihin ei luoteta. Sairastodistus piti olla ihan päivätty päivälleen. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on feikkisaikuttajien syytä. Heistä kärsii muutkin. Etkö olis saanut todistusta soittamalla? 

Vierailija
2/7 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on feikkisaikuttajien syytä. Heistä kärsii muutkin. Etkö olis saanut todistusta soittamalla? 

Puhelintodistukset ei käy. Pistää vihaksi päähän sattuu kun kolautin pääni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haen mielelläni lääkärintodistuksen kaikkiin sairaspoissaoloihini vaikkei vaadittaisi, eipähän pääse kukaan epäilemään.

Vierailija
4/7 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esihenkilö voi onneksi myöntää sairaslomaa sen 1-5 päivää. Se on siinä mielessä hyvä juttu, että yleensä se on se pahin tartuttavuusaika jos lähtisin hakemaan saikkua lääkäriltä ja siinä ajassa en edes yleensä tarttis lääkärin apua missään kun ne jälkitaudit tulee yleensä vasta siinä viikon jälkeen. Virustaudeista selviää yleensä itse ihan hyvin, yleensä ainoastaan bakteeriperäisiin sairauksiin tarvitsee lääkärin apua. Eli yleensä jälkitauteihin,  kuten poskiontelontulehdus, keuhkokuume, korvatulehdus jne.

Poikkeuksena tästä on tietenkin streptokokki A. Jos mulla olisi erittäin kovaa kurkkukipua ja sattuisi niellä, niin kävisin nieluviljelyssä heti ensimmäisinä sairaspäivinä jo.

Vierailija
5/7 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tosi kipeä, tuskin saa mitään todistusta tai ainakaan jälkikäteen. Yksittäinen ihminen ei pääse kipeänä ja heikkona edes asemalle. Tai saa soitettua jos meinaa nukahtaa. Eli systeemi on aika kummallinen. Tuskin migreenikko myös menee yhtään mihinkään.

Vierailija
6/7 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, mutta pitää olla lääkärintodistus. Jos on sairaanhoitajalla käynyt ei kelpaa. Otan palkattomana sairaspoissaoloni ja kirjallisina varoituksina. Niitähän piisaa, mutta ei olla potkittu pois koska ketään muuta pätevää henkilöä eivät ole löytäneet tai sitten eivät edes etsi.

Vierailija
7/7 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tällainen olisi kuulemma pitänyt olla vuorokauden kestäneesta vatsataudistani. Joo, varmasti lähden puolen kilsan päässä olevan terveysaseman odotushuoneeseen istuskelemaan päivänä jonka vietin n. 5 sekunnin matkan päässä vessastani enkä silti joka kerta ehtinyt ajoissa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan