Mitä maksaa pussilakana jossain
Uffissa, SPR. n kontissa tai semmosessa jossain kirpparilla?
Kommentit (41)
Rustassa usein tarjouksiakin, 150 cm - 210 cm pussilakanat maksaa siinä 12.90- 20 euroa.
Juuri ostin Prismasta Xtra pussilakanan 20,50€
Hinnoittelu kirppareilla on hyvin kirjavaa. Saattaa olla euron tai 10 euroa (jos on uudenveroinen ja laatumerkki).
Kirpparilla halvimmat kai siinä 2 euroa, jotkut nyt pyytävät tähtitieteellisiä summia.
Nyt oli Tokmannilla aika kivan näköisiä pussilakanasettejä (p-lakana + tyynyliina) 10 e/kpl. Enpäs huomannut katsoa oliko klubitarjous.
Vierailija kirjoitti:
Rustasta olen saanut 15-20 eurolla ihan hyvät pussilakanat jotka kestänyt 3 vuotta jo.
Luetun ymmärtämistä kannattaa vielä harjoitella.
Lukutaidottomat vastaavat ihan sivusta.
Tupla pussilakana ja 2 tyynyliinaa 6 euroa.
Mustavalkoinen satiinilakana.
Kapeammat 3 euroa.
kirpparilla silitettynä maksaa 4 e, ostan aina sieltä kun en jaksa silittää lakanoita muutenkaan ja saan puhtaat lakanot, tosin en vaihda niitä kuin kerran 3-. kkdessa
tv mies maalta
5 eurolla oon ostanu kirppikseltä monet. Mutta eilen siellä oli myynnissä 2 pussilakanasettiä yhteensä 130€ (ovh 260€) Eikä edes näyttäneet uusilta.
Että aika laaja hintaskaala on
Tokmannia meinasin tarjota, sieltä olen ostanut halpoja. Rustaa en tiedä. Toki voi kontissa, fidassa olla käytettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Kirpparilla halvimmat kai siinä 2 euroa, jotkut nyt pyytävät tähtitieteellisiä summia.
Nyt oli Tokmannilla aika kivan näköisiä pussilakanasettejä (p-lakana + tyynyliina) 10 e/kpl. Enpäs huomannut katsoa oliko klubitarjous.
Äkkiähän sitä klubiin liittyy. Tosin en ole viitsinyr koska mitä ostan ei koskaan ole ollut klubitarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri ostin Prismasta Xtra pussilakanan 20,50€
Tuota ei kysytty.
Miten pystytte nukkumaan jossain parinkympin lakanoissa? Eikö ne oo kauheen tuntusetkin!
Ap kysyi mitä maksaa lakanat käytettynä ja kaikki tulevat kertomaan, mitä lakanat maksavat uutena? 🙈
Vierailija kirjoitti:
Miten pystytte nukkumaan jossain parinkympin lakanoissa? Eikö ne oo kauheen tuntusetkin!
Typerä kommentti.
LIDL. Edellisessä tarjouslehdessä ilmoittivat, pussilakanasetti 7.99€, parivuoteen setti 14.99€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä kommentti.
Miksi? Kunhan mietin, että ei varmaan kauhean laadukasta kangasta oo tohon hintaan.
Nyt on siis koetettu selvittää, mistä saada hyvä ja vuosia kestävä talvitakki halvalla, sitten talvikengät, mistä ostit ja paljonko maksoi, ja nyt on siirrytty lakanoihin. Yhteistä näille kaikille on se, että heti aletaan vinkua, jos vastaukset eivät miellytä. Mitä, jos laittaisit kaikki hinta- ja tarvekyselyt nyt samaan viestiin?
Vierailija kirjoitti:
Rustassa usein tarjouksiakin, 150 cm - 210 cm pussilakanat maksaa siinä 12.90- 20 euroa.
Ovat polyesterihirvityksiä, joissa on pesuohjeena 40 astetta. Petivaatteet pitää pestä aina 60 asteessa, jotta iho- ja hikijäämät lähtevät takuuvarmasti pois.
Rustasta olen saanut 15-20 eurolla ihan hyvät pussilakanat jotka kestänyt 3 vuotta jo.