Keski-ikäiset? Kolottaako?
Kommentit (9)
Vaikka se siltä kuulostaisikin, ei ole kolotuksia. Jostain syystä vaan on tullut tavaksi huokailla aina jotain fyysistä tehdessään.
Ei kolota. Olen liikunnallinen ulkoilmaihiminen. Askelmittarin keskiarvo on vähän yli 20.000 askelta päivässä viimeiseltä 15 vuodelta.
Ei kolota, mutta olen jäykkä. Aamulla menee aikansa ennenkuin saa sukat jalkaan.
Pyöräily on minun lempi liikuntaa.
Kolottaa. Siksi menenkin huomenna uuden kolon luokse.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka se siltä kuulostaisikin, ei ole kolotuksia. Jostain syystä vaan on tullut tavaksi huokailla aina jotain fyysistä tehdessään.
Mulla sama! Ja ähkäistä! Mulla oli aiemmin ylipainoa, silloin oli oikeasti raskasta kampeutua ylös sohvalta tai lattialta. Laihdutin sen pois ja nyt liikun notkeasti kuin pajunvisa mutta se tyhmä ähkiminen on jotenkin jäänyt tavaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama! Ja ähkäistä! Mulla oli aiemmin ylipainoa, silloin oli oikeasti raskasta kampeutua ylös sohvalta tai lattialta. Laihdutin sen pois ja nyt liikun notkeasti kuin pajunvisa mutta se tyhmä ähkiminen on jotenkin jäänyt tavaksi!
🤭 kiitos nauruista!
Kolottaa. Liikunta auttaa kolotuksiin.
Ei kolota tulin juuri salilta treeni auttaa ainakin meikäläistä