Ärsyttää, kun mies vain koko ajan myötäilee kaikkia
Ei koskaan sano vastaan. Esim. hänen äitinsä valittaa koko ajan ja aivan kaikesta ja vaatii ja vaatii. Mies ei sano mitään. Kerran eräs miehen kaveri haukkui minua todella törkeästi. Mies ei taaskaan tehnyt/sanonut yhtään mitään.
Kun olen yrittänyt ottaa asiaa puheeksi, mies vain toteaa että ei halua riidellä. Aargh!!!
Olisiko vertaistukea? Tai neuvoja?
Kommentit (4)
Osaako mies sanoa sinulle ei? Mun ex otti riitelynä kaiken muun kuin myötäilyn. Hän ei uskaltanut itse sanoa kenellekään ei, vaan myöntyi kaikkeen vaikkei olisi ehtinyt tai pystynyt, ja jos hänelle sanoi ei tai hän muuten sai ns. rakentavaa palautetta, hän muisteli tilannetta myöhemmin niin että "silloin kun oli se kauhea riita". Ehkä hän oli lapsuudenperheessään oppinut olemaan ilmaisematta omia negatiivisia tunteitaan ja myötäilemään, vaikka tapahtuisi mitä.
Myötäileekö hän myös sinua? Lähes aina myötäilijämiehet myötäilevät ihan kaikkia muita paitsi omaa kumppaniaan. Ei halua riidellä (puolustaa) kun tyttöystävää haukutaan??? Jätä tuollainen vätys. Lapsia jos saisitte, ei hän uskaltaisi lapsiaankaan puolustaa.
Up