Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka suuri turn off on harmaat hiukset?

Vierailija
16.10.2024 |

Minulla on alkanut näkyä erittäin selvästi harmaat hiukset viime vuosina. Perusväri hiuksissani on hyvin tumma joten ne harmaat erottuvat hyvin suurella kontrastilla. 

Minkäänlaisia kaljuuntumisen merkkejä en ole vielä huomannut, mutta mietin että olisiko kokonaan kaljuksi ajaminen kuitenkin parempi ratkaisu kuin vääjäämätön harmaantuminen? Tai sitten hiusten värjääminen?

Nykyisellään saan nimittäin usein aika ikäviä kommentteja ulkonäöstäni juurikin hiuksiini liittyen ja vastakkainen sukupuoli selvästi vierastaa niitä.

M43

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat on turn ON👍👍👍

Älä vaan ala ainakaan värjäämään.

Naiset, joilla itsellä alkaa nuoruus olla takana, eivätkä ole sinut asian kanssa, ehkä vierastavat ikääntymisen merkkejä muissakin ihmisissä.

Muille harmaat antaa kokeneen ja kypsän vaikutelman, mikä on vain plussaa miehessä.

N36

Vierailija
22/32 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo harmaiden värjääminen pois tosiaan pahempi turn off kuin ne harmaat? Esimerkiksi uutisankkuri Tommy Fränti värjää selvästi hiuksensa ja olisi varmasti hyvin erinäköinen harmailla hiuksilla.

https://www.is.fi/viihde/art-2000010439738.html

Värjääminen on todellakin turn off. Iso sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo harmaiden värjääminen pois tosiaan pahempi turn off kuin ne harmaat? Esimerkiksi uutisankkuri Tommy Fränti värjää selvästi hiuksensa ja olisi varmasti hyvin erinäköinen harmailla hiuksilla.

Siinäpä on nuorekas yli 50-vuotias mies vaaleissa tennareissa ja farkuissa. Kannatan värjäämistä!

Vierailija
24/32 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vastavirtaan, mutta mulle ne kyllä on iso turn off. Muutama Ei tietenkään haittaa, onhan monilla hyvin tummahiuksisilla harmaita jo alle 30v. Mutta jos yleisilme on harmaa, niin sori, se vaan näyttää todella vanhentavalta ja tulee  mieleen vanhus. Värjääminen taas on mielestäni naisellista, joten mulle sekään ei auttaisi. Itse 44, ei harmaita, eikä ne vaaleassa tukassa näkyisikään. 

Vierailija
25/32 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset harmaantuvat hyvää vauhtia ja myös vähenevät,                                                                                     xb

Vierailija
26/32 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään todella harmaista hiuksista, jotenkin se tuo lämpöisän vaikutelman. Toivon että mahdollisimman moni rohkaistuisi kulkemaan aitona itsenään. Vanhentuminen ja ulkonäön muuttuminen siinä sivussa on luonnollista. 

Vierailija
27/32 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat on miehellä ihan ok, mutta jos itsestäsi tuntuu että ei ole vielä sun juttu niin värjää ihmeessä. Miehille suunnattuja anti-grey hiusvärejä on olemassa. Tässä esim. https://www.puuilo.fi/schwarzkopf-hiusvari-men-perfect-80-mustanruskea?…..

Vierailija
28/32 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta yleensä värjääminen on paremman näköistä. Varsinkin tosiaan siinä vaiheessa, kun naama on vielä muuten suht kuosissa, ja ne harmaat hiukset olisi huoiotaherättävin iän merkki. Värjääminen alkaa näyttää pahalta vasta sitten, kun näyttää oikeasti naama jo TOSI vanhalta, ehkä posket ja silmät syvissä tummissa kuopissa, paljon syviä ryppyjä - siinä ei mikään tukkaväri nuorenna enää, päinvastoin voi näyttää entistä vanhemmalta. Mutta johonkin 60 v asti ainakin useimmat näyttää paremmalta värjättynä lähelle nuoruuden väriä.

Vierailija
29/32 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi hiuksilleen mitään ne kulkee geeneissä. On se ihme että hiusten harmaus tai harmaamattomuus voi kaivella jotakuta niin pahasti. 

Vierailija
30/32 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä turn off, kuten ikäisesi miehet muutenkin. Mutta jos olisin vanhempi, lähellä sinun ikääsi, niin ei harmaat hiukset häiritsisi yhtään.

T. Parikymppinen nainen

Sinä olet auttamatta liian nuorta ikäluokkaa minulle, mutta olen saanut negatiivisia kommentteja juurikin lähempänä omaa ikääni olevilta naisilta.

Monesti myös ihmetyttää miten ihmiset kehtaavat kommentoida toisen ulkonäköä niinkin suoraan, mutta ehkä miehen harmaat hiukset ovat jollain tavoin vapaata riistaa ja niistä kuittaileminen koetaan vain "hauskaksi piikittelyksi".

Ap

Jotkut ovat ilkeitä ilkeitä luonteeltaan ja kommentoivat toisten ulkonäköä loukkaamismielessä. Kolme eri naista on kuukauden sisään kommentoinut minulle päin näköä, että olen muuttunut vanhemman ja väsyneemmän näköiseksi. Se on ihan käsittämätöntä, että joku haluaa loukata muita tahallaan, mutta sellaisia ihmisiä on. Heillä mahtaa olla aika ruma sisin. Älä välitä heistä. Ja tosiaan nämä kaikki kommentoijat ovat olleet naisia, miehet ehkä ovat oppineet varovaisiksi siinä, etteivät puhu naisille kriittisesti ulkonäöstä.

N50+

Vierailija
31/32 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihanat. Hyvinhoidettu paksu harmaa tukka on todella kaunis. Tässä yhtenä päivänä tapasin kampaajan jolla oli punaruskea ja harmaa kihara tukka, niin kaunis.

Vierailija
32/32 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa värjätä shokkivärillä heti. Esim pinkki tai sininen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi