Aiotko käydä Ideaparkin uudessa Vesimaailma Louhessa?
Avattiin nyt maanantaina. Lapset haluaisivat mennä. Onko kukaan käynyt jo tai menossa?
Kommentit (26)
Nyt kun lapsi on lukiolainen, hän ei ole enää tippaakaan kiinnostunut kylpylöissä, tai uimahalleissa käymisestä. Mikä sopii hyvin itselle, minua kun ei kiinnosta pätkääkään.
En noilla hinnoilla. Voisin maksaa pääsylipusta max. kympin.
Jos joku tarjoaa käynnin, niin voisin käydä katsomassa.
Arkena ennen klo 15 voisin käydä jos joskus olisin vapaalla silloin. Olikohan se 14 e. Se on maksimihinta, minkä voin tuosta maksaa.
Kyllä varmasti aion. Me olemme erittäin hyvin toimeentulevia ja akateemisesti koulutettuja ihmisiä ja meillä on varaa ja halua tarjota lapsillemme vesielämyksiä. Jos jollain muulla ei ole, niin se on voivoi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti aion. Me olemme erittäin hyvin toimeentulevia ja akateemisesti koulutettuja ihmisiä ja meillä on varaa ja halua tarjota lapsillemme vesielämyksiä. Jos jollain muulla ei ole, niin se on voivoi.
Tässä kirjoittajassa lienee kylpylämaailman aiottu asiakasprofiili kiteytettynä. Tervemenoa nauttimaan vesielämyksistä kaltaistesi seuraan.
En aio.
En asu siellä päinkään. Ei ole toistaiseksi mitään asiaa Tampereelle päin.
En aio ennen kuin lipunhinnat tulee alas?
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣 Nuija
Ehkä. Miehellä ja minulla on hirvittävästi liikuntaetua jäljellä. Johinkin pitäisi tuhlata ennen vuodenvaihdetta. Vastavirta-allas houkuttaa ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣 Nuija
Mitä? Ottaako päähän että olet itse vähemmän koulutettu ja niin varaton, ettei ole varaa mennä nauttimaan kylpyläelämyksistä?
Korkeammat hinnat takaavat sen, että ainakin erilaisten kyykkyvatkaajien ja sarjakakkaajien määrä saadaan pidettyä kurissa. Mielelläni alan käydä tässä uudessa eksklusiivisemmassa hallissa.
En aio eikä aio moni muukaan. Parempi pitää boikotissa niin kauan että vuosikortin saa satasella.
Me ainakin perheen kanssa tullaan käymään tuolla. Ei haittaa korkeampi hinta, jos vähentää ruuhkia. Meillä on kyllä varaa maksaa vähän paremmastakin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä. Miehellä ja minulla on hirvittävästi liikuntaetua jäljellä. Johinkin pitäisi tuhlata ennen vuodenvaihdetta. Vastavirta-allas houkuttaa ainakin.
Tuolla sen ainakin saa käytetyksi nopeasti jos on vanhaksi menossa :D
En. Yli 65 vuotiaana pääsen Tampereen uimahalleihin arkisin päivällä ilmaiseksi
En. Ihan liian kallis. Ei vaan kerta kaikkiaan ole varaa noihin hintoihin.