Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hotellia Wienistä

Vierailija
15.10.2024 |

Hyvä sijainti Wienissä tietysti (ei tarvitse olla nähtävyyksien vieressä, jos julkiset ovat lähellä) ja kohtuullinen hintataso (tiedän, ei ole edullisin hotellikaupunki). Aamiaista ei välttämättä tarvitse, mutta huoneessa saisi olla jääkaappi ja vedenkeitin. Ja ilmastointi pakollinen. Asiallisia vastauksia arvostetaan. Ja saa antaa matkavinkkejä, aikuisseurue kyseessä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Booking.comiin tai vastaavaan ja laitat sinne hakuehtosi. Harva meistä on kovin monessa hotellisssa Wienissäkään ollut, että voisi vertailla. Puhumattakaan, että tietäisi sinun seurueesi makua.

Me oltiin NH Wien Cityssä ja se oli makuumme.

https://www.booking.com/hotel/at/nhwien.fi.html?label=en-fi-booking-des…

Vierailija
2/5 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Wieniä. Olen itse yöpynyt hotelli Royalissa lähellä St. Stephansdomia. Se viihtyisä, ja neljän tähden hotelliksi varsin kohtuuhintainen kaupungin hintatasoon nähden.

Suosittelen käymään Naschmarkt-ruokatorilla. Todella viehättävä paikka.  Bib Gourmand-merkin saaneessa ravintola Spechtissä söimme hyvän päivällisen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on tosin jo aikaa kun olin pari kuukautta työkomennuksella Wienissä. Varailin itse hotellit viikoksi kerralllaan ja lennähdin aina viikonlopuksi Suomeen (työnantaja halusi näin). Yritin etsiä kohtuuhintaisia hotelleja aluksi huonolla menestyksellä, olin viikon kussakin, kerran tietämättäni jopa Stundenhotellissa (työpaikalla itävaltalaiset nauroivat vatsaansa pidellen kun kerroin missä yövyin ja ihmetttelivät että koko yönkö).

No sitten löysin mielestäni sopivan, jossa olin loput viikot. Hotelli kulkee nykyisin nimellä Austria Trend Parkhotel Schönbrunn, suurikokoinen vanha arvokas hotelli Schönbrunnin linnan ja puiston kupeessa, joka oli mielestäni siedettävän hintainen. Ja aivan metroaseman vierellä, joten siitä pääsee pikkurahalla minne tahansa Wienissä.

Vierailija
4/5 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Hotel Rathauspark Wienissä yli 10 vuotta sitten. Ainakin sijainti oli oikein hyvä.

Vierailija
5/5 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotel Marie Therese

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi