Nyt kun viisikymppiset lähestyy,olen alkanut kaivata ja haalia kotiini aikoinaan kamalinia pitämiäni sisustusjuttuja kuten jättiviuhkoja
Haluan seinäkellon joka näyttää rannekellolta ja peili-kukkapylvään.
Jokin nostalgian nälkä varmaan?
Kommentit (6)
Kirjoituksesi pisti hymyilyttämään :) Mulle kävi viidenkympin korvilla vähän sama juttu, mutta koska olen sua vanhempi, niin hurahdin 1970-luvun retroon. Sen verran sain pidettyä järkeä päässä, että vain yhteen huoneeseen eli keittiöön. Mutta siihen samaan ajankohtaan noin muuten iski "mummoastioiden" keräily. Eli vanhoja posliinikahvikuppeja yms. Mä tosin käytänkin niitä sunnuntaisin ja juhlapäivinä, arkena on sitten muut astiat käytössä. Paistinpannut mulla on uusia, mutta kattilat, uunivuuat yms on jostain 1970-luvulta. Samoin tarjottimet, leipälaatikot, säilytysrasiat jne. Ja joo, nostalgian nälkä mullakin.
Mä leijuin monta päivää kun löysin kierrätyskeskuksesta samanlaisen emalisen mukin kun mulla oli lapsena 70-luvulla. Ja maksoi vain euron! 🌼
Olen alkanut kerätä täysin turhia 70-luvun lasiesineitä 😳 Noppapulloja ja Tamara Aladinin tuotantoa.
Ihanat jättiviuhkat fuerteventurasta!!!
Mie haluan pronssisen peilipylvään. Halusin myös simpukka-amppeleita mutta niitä löytyi helpommin,ihmiset antaa ihan ilmaiseksi. Ja olen myös melkein 50.
Voi olla. Minun kotini on teiniluola. Ei ole pakko kasvaa aikuiseksi.