Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehissä ulkoisesti viehättää?

Vierailija
15.10.2024 |

Peppu, silmät...

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on täysin yksilö- ja persoonakohtaista, mikä miehessä tai naisessa viehättää.

Viehättää niin paljon, että ihastuu kunnolla, ja haluaa tehdä lähempää tuttavuutta.

Pelkkä ulkonäkö ei riitä, että ihastuu perusteellisesti.

Kyllä siihen kuuluu koko ihminen kaikkinensa.

Täytyy olla vetovoimaa puolin ja toisin, että päästään alkuun.

Kokonaan erikseen on sitten pelkkä puhdas seksuaalinen vetovoima.  Se on nopeaa, äkilllistä joka vain syntyy joidenkin ihmisten välille.   

Eikä siinäkään ole mitään tekemistä pelkällä ulkonäöllä.

Tätä suurin osa ihmisistä, ei tule koskaan käsittämään.

Suurin osa ymmärtää kyllä, mutta ap kysyi mikä miehessä viehättää ulkoisesti.

Vierailija
22/61 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle: Sirous ja poikamaisuus, "nättiys". Mun ihannemies olisi lyhyehkö, laiha, tummat hiukset ja siniset silmät, kauniit nukkemaiset kasvot, nörttimäinen olemus.

Ihanteellinen alistettava riuku voimaantuneelle uusfeministille siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus, hoikkuus, jäntevyys, vahvat hiukset, kauniit silmät. Näillä pääsee jo pitkälle.

Vierailija
24/61 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle: Sirous ja poikamaisuus, "nättiys". Mun ihannemies olisi lyhyehkö, laiha, tummat hiukset ja siniset silmät, kauniit nukkemaiset kasvot, nörttimäinen olemus.

Ihanteellinen alistettava riuku voimaantuneelle uusfeministille siis.

Tunteisiin :D

Vierailija
25/61 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ois suht pitkä. Olen itse 190 cm pitkä niin koen itseni aina jättiläiseksi alle 180 cm rinnalla. Toki se että tulee toimeen omillaan eikä pummi multa rahaa.

Vierailija
26/61 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleus. Tämä on jostain syystä paljon harvinaisempi valttikortti miehillä kuin naisilla. 

MInulla taas päinvastoin. Vaalea mies on hailakka ja auringossa muuttuu possun näkoiseksi, ei rusketu, vaan tulee punaiseksi ja palaa

Vierailija
27/61 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopusuhteiset mittasuhteet. Pitkä selkä ja lyhyet jalat on ehdoton nou, nou

Ei vaalea, eikä lihava myöskään käy

Hiukset pitää olla

Vierailija
28/61 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää tyhjän naureskelijoista tai oman elämänsä pelleistä, mutta hymyily ja ilmeikkyys on viehättävää. Eikä ilmeikkyys tarkoita pelleilyä, vaan sitä että on muitakin ilmeitä kuin (kokeillaan näkyykö emoji tällä kertaa) 🙂 ja 😮 sekä 🤨

Pituus aikalailla tasan 180 cm on ihanteeni. Normaali kroppa. Normaali lihaksikkuus, ei mitään saliähkimistä. Outoa, mutta pidän tummasta tyylistä miehellä. En ikinä kiinnostu mistään riemunkirjavissa vaatteissa kuljeskelevasta hipistä. Luulin yhden miesystäväni olevan tummiin vaatteisiin päin, kunnes eräänä päivänä hän tuli tapaamaan minua aika värikkäissä vaatteissa. En kehtaa paljastaa sen enempää, koska joku voisi tunnistaa, mutta yllätyin reaktiostani. En oikein tykännyt siitä tyylistä.

Pitkä tukka on aina ollut turn off. Samoin pitkä parta. Joillekin kyllä sopii sellainen lyhyestä tukasta seuraava malli. Surffitukka. Mutta ei se ihanteeni ole.

Ei tässä nyt ole kaikkia asioita. En ehdi enempää.

Vierailija
29/61 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi pikkujulkkista (lähinnä some), jotka kuvastavat aika täydellisesti miesmakuani. Italialaisia molemmat 🔥🔥 toinen heistä on lempparini, mutta molemmat ovat todella kuumia. En tiedä ovatko he tunnettuja Italiassa yleisesti, vai enemmänkin someilmiö myös siellä.

Vierailija
30/61 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää tyhjän naureskelijoista tai oman elämänsä pelleistä, mutta hymyily ja ilmeikkyys on viehättävää. Eikä ilmeikkyys tarkoita pelleilyä, vaan sitä että on muitakin ilmeitä kuin (kokeillaan näkyykö emoji tällä kertaa) 🙂 ja 😮 sekä 🤨

Pituus aikalailla tasan 180 cm on ihanteeni. Normaali kroppa. Normaali lihaksikkuus, ei mitään saliähkimistä. Outoa, mutta pidän tummasta tyylistä miehellä. En ikinä kiinnostu mistään riemunkirjavissa vaatteissa kuljeskelevasta hipistä. Luulin yhden miesystäväni olevan tummiin vaatteisiin päin, kunnes eräänä päivänä hän tuli tapaamaan minua aika värikkäissä vaatteissa. En kehtaa paljastaa sen enempää, koska joku voisi tunnistaa, mutta yllätyin reaktiostani. En oikein tykännyt siitä tyylistä.

Pitkä tukka on aina ollut turn off. Samoin pitkä parta. Joillekin kyllä sopii sellainen lyhyestä tukasta seuraava malli. Surffitukka. Mutta ei se ihanteeni ole.

Ei täss

Ainiin ja tumma tukka... iho saa olla vaalea tai aavistuksen tummempi, ei niin väliä, mutta blondeista en ole ikinä syttynyt. Kaljuuskaan ei viehätä.

Vierailija
31/61 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkutytöt palstalla huutelee tietämättömyytään.

Pikkutytötkin tietävät kyllä mikä heitä miehissä viehättää, eli älä mussuta pliis.

Eivät tiedä.  He ovat elämää kokemattomia, joille elämänmalli tuossa vaihessa tulee somesta ja elokuvista.

Ihaillaan komeita ja hyvännäköisiä julkkis miehiä.  Kiire kokea kaikkea mahdollista, joten itsensä tyrkyttäminen seuralaiseksi, ja rohkeat tempaukset ovat heille tunnusomaista.

Uskovat kokemattomuuttaan kaiken mitä netistä lukevat: meikit, vartalo, muoti, raha ja kaikki muu.

Näin se vaan menee.

- Teinityttöjen äiti - 

Vierailija
32/61 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruus, hoikkuus, jäntevyys, vahvat hiukset, kauniit silmät. Näillä pääsee jo pitkälle.

Ai,  minua viehättää fiksut, kokeneet, rauhalliset hopeaketut.

Me ihmiset olemme erilaisia mieltymyksiltämme.

Vierailija
33/61 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset pitää olla

Joo'o, minua taas viehättää kaljut miehet ja siiliksi ajaltu pää. 

Waude, uskomattoman seksikään näköistä!

Vierailija
34/61 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sano, ettei yksikään vaalea mies voi olla kuuma yleisellä tasolla, mutta minuun ei vain henkilökohtaisesti vetoa. Olin lapsena blondi ja nykyään tumma tummanvaalea (erottuvat piirteet ilman mitään värjäyksiä yms.) ja vaaleat miehet tuntuvat vain liian läheisiltä geneettisesti. Ei vain sytytä. Ei se ole oma valinta, kuten ei sekään, että olen hulluna italialaisiin. En minä voi laittaa mieltymyksiäni on tai off, ne vain ovat tai eivät ole. Italialaisissa turn off on mammanpoikamaisuus, mutta ei sekään liity jona ikiseen italialaiseen. Aionkin etsiä nettideittisovelluksesta jonkun ihanan, itsenäisen italialaisen miehen, joka haluaa muuttaa Suomeen🥰

Vierailija
35/61 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukset pitää olla

Joo'o, minua taas viehättää kaljut miehet ja siiliksi ajaltu pää. 

Waude, uskomattoman seksikään näköistä!

Hakeudu töihin seuduille, joissa on varuskunta.

Sieltä löytyy siilipäisiä, kaljuja ja erittäin lyhyttukkaisia miehiä.  Kaiken ikäisiä.

Vierailija
36/61 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä sano, ettei yksikään vaalea mies voi olla kuuma yleisellä tasolla, mutta minuun ei vain henkilökohtaisesti vetoa. Olin lapsena blondi ja nykyään tumma tummanvaalea (erottuvat piirteet ilman mitään värjäyksiä yms.) ja vaaleat miehet tuntuvat vain liian läheisiltä geneettisesti. Ei vain sytytä. Ei se ole oma valinta, kuten ei sekään, että olen hulluna italialaisiin. En minä voi laittaa mieltymyksiäni on tai off, ne vain ovat tai eivät ole. Italialaisissa turn off on mammanpoikamaisuus, mutta ei sekään liity jona ikiseen italialaiseen. Aionkin etsiä nettideittisovelluksesta jonkun ihanan, itsenäisen italialaisen miehen, joka haluaa muuttaa Suomeen🥰

Nykyään tummanvaalea*

Vierailija
37/61 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimeni sekoaa, siksi kirjoitusvirheet. En jaksa nyt kaikkia korjata. 

Vierailija
38/61 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkutytöt palstalla huutelee tietämättömyytään.

Pikkutytötkin tietävät kyllä mikä heitä miehissä viehättää, eli älä mussuta pliis.

Eivät tiedä.  He ovat elämää kokemattomia, joille elämänmalli tuossa vaihessa tulee somesta ja elokuvista.

Ihaillaan komeita ja hyvännäköisiä julkkis miehiä.  Kiire kokea kaikkea mahdollista, joten itsensä tyrkyttäminen seuralaiseksi, ja rohkeat tempaukset ovat heille tunnusomaista.

Uskovat kokemattomuuttaan kaiken mitä netistä lukevat: meikit, vartalo, muoti, raha ja kaikki muu.

Näin se vaan menee.

- Teinityttöjen äiti - 

Tätä kyselyä tuskin oli suunnattu teinitytöille, ja ketjussa nyt joka tapauksessa kysyttiin, että mikä miesten ulkonäössä viehättää. Tottakai nuorena (ja vanhempanakin) katsellaan mieluiten niitä miehiä, joiden ulkonäkö miellyttää, tämän varmaan muistat itsekin, mikäli olet joskus ollut nuori ja nainen (mitä epäilen). En oikein ymmärrä mihin kysymykseen tässä luulet vastaavasi.

Vierailija
39/61 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus aikalailla tasan 180 cm on ihanteeni. Normaali kroppa. Normaali lihaksikkuus, ei mitään saliähkimistä.

Sori, mutta tämä aina vähän huvittaa. Se "normaali lihaksikkuus" mitä naiset tuntuu monesti haluavan tulee nimenomaan joko salilta tai sitten pitää tehdä fyysistä työtä.

Edelleenkään salilla ei muutu hokkuspokkus Bull Mentulaksi.

Eli fyysisen työn tekijä eli ns. duunari tai sitten salilla kävijä tai muuten vaan lihaskuntoaan kehittävä :)

Vierailija
40/61 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondit ja vaaleat miehet, joilla vihreät tai siniset silmät. Pituus 175-185 cm, tiukka peppu, pullottavat etumus ja vahvat isot kädet on kuumin. Vartalo sopusuhtainen eikä partaa tai korkeintaan ihan lyhyt sellainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä