Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehdottakaa lomakohdetta Euroopassa lapsiperheelle, jossa yhdistyisi kaupunki- ja rantaloma

Vierailija
14.10.2024 |

Pienet perustelut perään olisi kiva :) kiitos!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nizza

Vierailija
22/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olette lähdössä? Nyt on jo aika viileää joka paikassa ihan perinteistä rantalomaa ajatellen. Kanarialle lähtisin itse tähän aikaan vuodesta. Vaikka puerto de la cruz, ja siellä majoitus alakaupungissa, vaikka ei nyt rantalomaa ajatellen huippukohde olekaan. Tähän vuodenaikaan panostaisin mieluummin altaaseen joka on kunnolla lämmitetty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.christinabeach.gr/

Hanian reunalla kävelymatkan päässä kaupungin keskustasta  (kaupungin osan nimi jäi moderointiin) on suojaisa ja matalahko hienohiekkainen ranta. Ylläoleva hotelli on ihan rannalla = ei katua edes välissä. Oli aikanaan suosikkimme kun teimme kahden ja kolmen sukupolven matkoja

Myös Rethymno on hieno kaupunki Kreetalla, ja sen uimaranta erittäin hyvä ja pitkä. Matala hiekkaranta. Itse kaupunki samaa tyyliä kuin Hania, mutta vanha keskusta isompi.

Vierailija
24/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olette lähdössä? Nyt on jo aika viileää joka paikassa ihan perinteistä rantalomaa ajatellen. Kanarialle lähtisin itse tähän aikaan vuodesta. Vaikka puerto de la cruz, ja siellä majoitus alakaupungissa, vaikka ei nyt rantalomaa ajatellen huippukohde olekaan. Tähän vuodenaikaan panostaisin mieluummin altaaseen joka on kunnolla lämmitetty. 

Juuri tulin Kreetalta ja siellä ainakin oli aivan mahtavat säät. Lämpöä noin 30 astetta ja merivesi ihanan lämmintä.

Vierailija
25/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.christinabeach.gr/

Hanian reunalla kävelymatkan päässä kaupungin keskustasta  (kaupungin osan nimi jäi moderointiin) on suojaisa ja matalahko hienohiekkainen ranta. Ylläoleva hotelli on ihan rannalla = ei katua edes välissä. Oli aikanaan suosikkimme kun teimme kahden ja kolmen sukupolven matkoja

Myös Rethymno on hieno kaupunki Kreetalla, ja sen uimaranta erittäin hyvä ja pitkä. Matala hiekkaranta. Itse kaupunki samaa tyyliä kuin Hania, mutta vanha keskusta isompi.

Mutta niin tuulinen. 

Vierailija
26/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palma de Mallorca ! Mahtava kaupunki, upeat rannat. Lähellä vaikka mitä nähtävää. 

Vierailija
27/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiova, Ukraina on hyvin jännittävä kohde. 

Vierailija
28/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin teidän olisi tarkoitus matkustaa ?

Vierailija
29/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreetalla Rethymnon, miksei Haniakin. Rodoksen kaupunki. 

Vierailija
30/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palma de Mallorca ! Mahtava kaupunki, upeat rannat. Lähellä vaikka mitä nähtävää. 

Tämä! Ja, kun vuokraa auton, niin pääsee kätevästi katsomaan saaren muitakin rantoja ja nähtävyyksiä. Mm. mielettömiä tippukiviluolastoja.

Vierailija
31/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nizza ja lähiympäristö. Kaikille on kaikkea.

Vierailija
32/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tulin Kreetalta ja siellä ainakin oli aivan mahtavat säät. Lämpöä noin 30 astetta ja merivesi ihanan lämmintä.

Viime viikolla olin Kosilla ja Rodoksella, ihan tukala helle vielä. 

Vierailija
33/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää alkaa kyllä olla ihan viime hetket matkustaa Kreikkaan rantalomaa viettämään. Päivällä on vielä lämmin, mutta illat viilenee nopeasti. Merivesi samoin. Parin viikon kuluttua on sesonki auttamatta ohi, ja monet hotellitkin sulkeutuu talveksi. Olen ollut useamman kerran lokakuun viimeisellä viikolla Kreetalla, ja Rodoksella myös. Vaikka päivällä on vielä aika lämmintä, niin jos tuulee, ei kyllä ole nautinto olla rannalla. Illalla tarvitsee pitkähihaista ja pitkät housut heti kun aurinko laskee. Makuasioita tietysti. Mitä nyt kukakin rantalomalta odottaa.

Vierailija
34/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärnu.

Vierailija
35/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pori. Katso kartasta.

Vierailija
36/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Split oli ihan kiva. Meillä Malaga tämän tyyppiselle lomalle seuraavana kohteena.

Vierailija
37/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marbella.

Vierailija
38/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissabon

Vierailija
39/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylä. Tuomiojärven uimaranta lähellä keskustaa. Keskutasta löytyy MCdonalds. 

Vierailija
40/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti hetki miettiä mitkä kaupungit on meren rannalla uimarantoineen. Barcelona, Marseille, Nizza, Genova, Oslo, Kööpenhamina ja Tukholma tuli mieleen. Valletta, Dubrovnik ja Venetsia kans.

Jaa Vallettan, Dubrovnikin tai Venetsian uimarannat? Veikkaan ettet ole käynyt.