Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saan luultavasti häädön kun vuokrat maksamatta

Vierailija
14.10.2024 |

Surettaa. En ilmeisesti ole oikeutettu toimeentulotukeen kun hakemus evättiin. Asumistuki ei riitä vuokraan. Töitä ei ole enkä ole työkykyinenkään. Voinko muuttaa lasten kanssa esim eduskuntatalon kylkeen telttaan asumaan?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon. 

Vierailija
2/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jotain rahaa saat, kun on lapsiakin. Vuokra maksetaan aina ensin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö rahat siideriin ja suklaaseen.

Vierailija
4/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mennyt vaan laskuihin. En käytä alkoholia. Ap

Vierailija
5/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranmaksu on ykkönen, että katto pysyy päänpäällä. 

Vierailija
6/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hävytöntä kun ei enää ilmaiseksi pysty edes asumaan!

Vierailija
7/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mennyt vaan laskuihin. En käytä alkoholia. Ap

Vuokran maksu ja siten katon päällä pitäminen ei selvästi ollut ykköstavoite. Sähköttäkin on mukavampi oleskella katon alla kuin ettei ole edes asuntoa, missä sitä sähköä käyttää.

Vierailija
8/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt niin että olen maksanut vuokraa enemmän kun pitää joka kuukausi. Sitten on ennakkoa maksettu jos tuet vaikka myöhästyy tai jotain.Enakkoa kertyy vuokranantajan tilille 500 euroa vuodessa. Sitten pidän pari kuukautta vuoden alussa etten maksa vuokraa.

Vierailija
9/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elättäjä.

Vierailija
10/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se hävytöntä kun ei enää ilmaiseksi pysty edes asumaan!

Saatika kollektiivin rahoilla.

Vierailija
11/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat halvempaan asuntoon. Ei niitä tietenkään Helsingissä ole. Miltä kuulostaisi Kaavi, Tohmajärvi, Rääkkylä?

Vierailija
12/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt niin että olen maksanut vuokraa enemmän kun pitää joka kuukausi. Sitten on ennakkoa maksettu jos tuet vaikka myöhästyy tai jotain.Enakkoa kertyy vuokranantajan tilille 500 euroa vuodessa. Sitten pidän pari kuukautta vuoden alussa etten maksa vuokraa.

Vuokranantaja on hillittömän iloinen kun joutuu etsimään maksujasi ja laskemaan niitä yhteen ja vertaamaan onko kaikki maksut tulleet.

Vierailija
13/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokranantaja on hillittömän iloinen kun joutuu etsimään maksujasi ja laskemaan niitä yhteen ja vertaamaan onko kaikki maksut tulleet.

Minua ei ainakaan vuokrananatajana haittaa jos maksaa ennakkoon. Mielummin ennakkoon, kuin jatkuvasti laahaisi perässä.

Vierailija
14/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet heikoin lenkki, hyvästi !

Vierailija
15/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole liikamaksut mikään ongelma, jos on reskontranhoito ja ohjelmat kunnossa. Vuokra liikamaksuineen kirjautuu asiakaskohtaiselle tilille, ohjelma näyttää jos on tilillä vajetta tai plussaa.  Plussa tuskin haittaa vuokranantajaa. Hän saa siinä ilmaista lainaa, ja onhan ylimääräinen saldo lisävakuutta, ja tuo myös korkotuloja. 

Vierailija
16/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloittaja asuu tietenkin Helsingissä.

Vierailija
17/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun sukulainen, nuori, ei hoksannut asumistuen tarkoitusta kun opiskeli, asumistuki meni suoraan vuokranantajalle. Tämä sitten maksoi aina koko vuokran, kunnes vuokranantaja soitti ja kielsi maksamasta viiteen kuukauteen vuokria, oli maksanut siis ihan liikaa 

Vierailija
18/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne muut laskut ovat ? 

Vierailija
19/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrättekö, että kun tulot on miinuksella monta kuukautta, niin lopulta ei vaan ole sitä 800 tms euron könttää laittaa vuokraan. Ruoka ja puhelinlasku ovat yhtä tärkeitä kuin katto pään päällä, kun on lapsia. Silloin se vuokra ensin myöhästyy tai maksetaan vain osa, ja näin sitä kertyy.

Vierailija
20/23 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä nyt ole ihan itsestään selvää.