Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaista söisit mielelläsi tällä hetkellä, mitä sinulla ei ole?

Vierailija
14.10.2024 |

Mulla on tehnyt koko päivän mieli suklaata, mutta en jaksa lähteä sen takia kauppaan.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jarjalanpaistia ja retro mansikkakermakakku,  mulla olisi suklaarusinoita,kelpaisko,mulle ei maita ne. ja joo voisin ottaa grilli-tulisia sipsei

Vai että ihan jarjalanpaistia? Että sillai. Ja vielä grilli-tulisia sipsei. Hyvää päivää sentään.

Vierailija
22/57 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi nälkä, kunnon pihvi ja valkosipuliperunat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta viikkoa on ajatuksissani siintänyt kunnon vanhanajan kanaviillokki, mutta sen tekeminen on olevinaan liian työlästä. Mutta joo, vastaan kanaviillokkia.

Kanaa (esim. keitetty kopireisi nyhtönä) bearnaisekastiketta valmiina ja loraus valkoviiniä, keitettyjä perunoita ja mustaherukkahilloa kylkeen.

Näin tekisin pikaversion.

😋

Vierailija
24/57 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen jättikebabia tekee mieli.

Vierailija
25/57 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapiirakka 2 suomella, kaikki mausteet

Vierailija
26/57 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi nälkä, kunnon pihvi ja valkosipuliperunat.

Minun ukkini sanoi vähän ennen kuolemaansa että, "Voi kun saisi vielä kunnon pihvin". Se on jotenkin jäänyt mun mieleen. Viimeeksi kun kävin ravintolassa syömässä, niin otin pippuripihvin valkosipuliperunoilla ukin kunniaksi.

Vierailija
27/57 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta viikkoa on ajatuksissani siintänyt kunnon vanhanajan kanaviillokki, mutta sen tekeminen on olevinaan liian työlästä. Mutta joo, vastaan kanaviillokkia.

Ei ole työläs. Katso goolesta ohje.

On se mulle. Olen yhdeltä koulutukseltani kokki, mutta laiskin tuntemani. Se on liikaa, että ensin joutuu keittämään sen kanan tai koivet ja sitten irrottelemaan lihat ja sitten vielä tekemään soosin. En viitsi.

Vierailija
28/57 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän tuo on? 2 suomella? No, kuka tykkää mistäkin, mutta nyt ei riitä mielikuvitus tähän.

Vierailija
29/57 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole rahaa niin silloin tekee kaikkea mieli. Eilenkin katselin ravintoloiden menuja ja kuolasin. Ihan vain kun unelmoin ruoasta. 

Tänään olen syönyt munakkaan. Illalla syön kaurapuuroa. Huomenna tilipäivä, yritän käyttää järkevästi että olisi tarpeeksi ruokaa koko kuukaudelle. 

Vierailija
30/57 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän tuo on? 2 suomella? No, kuka tykkää mistäkin, mutta nyt ei riitä mielikuvitus tähän.

Tietäjät tietää 

Vierailija
31/57 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole työläs. Katso goolesta ohje.

On se mulle. Olen yhdeltä koulutukseltani kokki, mutta laiskin tuntemani. Se on liikaa, että ensin joutuu keittämään sen kanan tai koivet ja sitten irrottelemaan lihat ja sitten vielä tekemään soosin. En viitsi.

Ne lihat iroavat itsestään kun kypsät kanat nostaa sieltä kattilasta. Ei muuten, mutta seurasin usein kun äiti teki meille kanaviillokkia 70-luvulla. En ole kokki itse. 

Vierailija
32/57 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ökykaupasta 3ea:a ja pastramia ja ilmakuivattuakinkkua mutta kauppa on jo kiinni ja toimitusjohtajamieheni matkoilla.

Vierailija
33/57 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvakäden listalta jotain osiosta "grillistä".

Vierailija
34/57 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipää, oltermannia ja kurkkua. Ehkä joku kiva jugurtti viereen.
Tuo ihan lapsuuden mieleen.

Vierailija
35/57 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ole rahaa niin silloin tekee kaikkea mieli. Eilenkin katselin ravintoloiden menuja ja kuolasin. Ihan vain kun unelmoin ruoasta. 

Tänään olen syönyt munakkaan. Illalla syön kaurapuuroa. Huomenna tilipäivä, yritän käyttää järkevästi että olisi tarpeeksi ruokaa koko kuukaudelle. 

Hei tiedän tuon tunteen. Tilipäivästä toiseen....kun joskus sais jotain extraa, luxusta tai edes jotain mikä ei lue siinä ostoslistassa ja ole ihan välttämätöntä.

Vierailija
36/57 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelöä ja karkkia. Menkat tulossa. 

Vierailija
37/57 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ökykaupasta 3ea:a ja pastramia ja ilmakuivattuakinkkua mutta kauppa on jo kiinni ja toimitusjohtajamieheni matkoilla.

Voi ei!? Miten nyt pärjäät loppu illan? Jaxuhalit sulle

Vierailija
38/57 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanaa (esim. keitetty kopireisi nyhtönä) bearnaisekastiketta valmiina ja loraus valkoviiniä, keitettyjä perunoita ja mustaherukkahilloa kylkeen.

Näin tekisin pikaversion.

😋

No eihän se sitten mitään kanaviillokkia enää ole jos siihen laittaa bearnaisea. 

T: Eri

Vierailija
39/57 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihersalaattia, tonnikala-kasvispizzaa, pienen colan. Salmiakkia. Hapanjuurileipää ja ruskistettua voita. Näillä pääsis alkuun.

Vierailija
40/57 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stroganoffia, en tiedä miksi. Taitaa edellisestä kerrasta olla liki 50 vuotta.