Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako kukaan mies vaatteita kirpputorilta?

Vierailija
14.10.2024 |

Itse en koska sen ehkä yhden kerran kun olen elämässäni käynyt kirpputorilla joskus aikoja sitten niin ei siellä edes ollut mitään miesten vaatteita. Onko tämä muuttunut nykyisin? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, jonkun haisevan sompun rättejä, yrjö...

Vierailija
2/8 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mageet kuteet löytyy alelaareista halpahallista. Min en mitään kulahtaneita rytkyjä päälleni pue. Täytyy olla muodikasta vermettä ja mukavat päällä joka säällä. Vilukinttu kun olen niin kerrospukeutumista suosin ja monenlaisia hepeneitä kaapit pullollaan. Kuosi ja väri täytyy natsata ja frameet kledjut joilla voi pröystäillä ja erottua harmaasta pieruverkkari kansasta vimosen päälle verestellä muistoja menneiltä aikakausilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osta yksikään mies. 

Vierailija
4/8 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siis elämäni parhaimman takin löysin kirpparilta hintaa 1 €, ihan uskomaton löytö. Sopivasti kulutetun näköinen, vähän rösöinen, mutta ryhti hyvä. En tiedä kuka tää hullu oli joka pisti myyntiin tän noin halvalla mut kiitos.

Vierailija
5/8 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus puolison kanssa kirpparilla käydessäni olen koettanut katsoa miesten vaatteita, mutta eipä siellä juuri koskaan mitään ole. Korkeintaan jotain poikien pikkukokoisia paitoja ja sen sellaisia.

Vierailija
6/8 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon muutaman hassun kerran löytänyt miehelleni kirppikseltä sopivia vaatteita. 

Miehet kaiketi kuluttavat itse uutena ostetut vaatteet loppuun, ja ne lentävät räteiksi tai roskikseen.

Vierailija
7/8 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, fiksut osaa löytää tyylikkäitä asuja!

Vierailija
8/8 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes katsele mitään vaatteita, vaan ihan muita "aarteita"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän