Haistatko ihmisen joka tupakoi? Itse en. Olen tupakoimaton.
Ainoastaan haistan jos joku on juuri polttanut. Muuten en hajusta huomaa. Enkä tupakoi itse.
Kommentit (13)
Haistaa sen. Tulee ihonkin läpi. Vaatteissin hien mukana ammoniakin, nikotiinin katku.
Haistan. Iho, hiukset, vaatteet, hengitys, kaikista pystyy haistamaan tupakoitsijan. Ei tarvi edes ihan vieressä seisoa kun jo haistaa.
Kyllä ja tuoksuu hyvälle. (olen joskus polttanut)
En haista ellen ole todella lähellä tai toinen on juuri polttanut. Jos on samassa huoneessa vaikka 1 m päässä, en tiedä tupakoiko toinen vai ei.
Haistan, tupakan haju tunkee ihmisen ihon läpi ja hajuvedet vain tekee siitä vielä kamalamman.
Hasten ja hyi helevetti.
Piti lopettaa aluillaan oleva suhde sen takia kun nainen poltti. Ei vaan pystyny.
Vaatteet ja hiukset ainakin haisevat tupakoitsijoilla. Jotkut koiranomistajat haistaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet ja hiukset ainakin haisevat tupakoitsijoilla. Jotkut koiranomistajat haistaa myös.
Miten koiran omistaminen liittyy haistaako ihminen tupakoitsijan vai ei?
En haista ellen ole ihan vieressä, tyyliin 20cm päässä. En ole itse tupakoinut koskaan, mutta olen siitä harvinainen tupakoimaton, että mun mielestä tuore tupakka haisee hyvältä. Siis sellainen jota juuri poltetaan. Pinttynyt vanha tupakanhaju sen sijaan on epämiellyttävä, esim tupakkavaunut junissa haisi ihan kamalille siihen aikaan kun niitä vielä oli.
Kyllä. Ja paljon muutakin. Joka paikassa. Hississä on myös hajuja ja tunkkaisuus.
Olen Nuuhkija ja Kyttääjä. Joten kyllä.
Vaatteista tai hengityksestä yleensä haistan, toki paljon riippuu siitä milloin ja minkä verran on polttanut. On sellaisiakin tupakoitsijoita jotka pesee/tuulettaa ulkovaatteitaan niin hyvin, ettei juuri haise. Mutta hengityksestä kyllä monesti haistaa, vaikka mitä pastillia olis imeskellyt.