Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haistatko ihmisen joka tupakoi? Itse en. Olen tupakoimaton.

Vierailija
14.10.2024 |

Ainoastaan haistan jos joku on juuri polttanut. Muuten en hajusta huomaa. Enkä tupakoi itse.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteista tai hengityksestä yleensä haistan, toki paljon riippuu siitä milloin ja minkä verran on polttanut. On sellaisiakin tupakoitsijoita jotka pesee/tuulettaa ulkovaatteitaan niin hyvin, ettei juuri haise. Mutta hengityksestä kyllä monesti haistaa, vaikka mitä pastillia olis imeskellyt.

Vierailija
2/13 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistaa sen. Tulee ihonkin läpi. Vaatteissin hien mukana ammoniakin, nikotiinin katku. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistan. Iho, hiukset, vaatteet, hengitys, kaikista pystyy haistamaan tupakoitsijan. Ei tarvi edes ihan vieressä seisoa kun jo haistaa.

Vierailija
4/13 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja tuoksuu hyvälle. (olen joskus polttanut)

Vierailija
5/13 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haista ellen ole todella lähellä tai toinen on juuri polttanut. Jos on samassa huoneessa vaikka 1 m päässä, en tiedä tupakoiko toinen vai ei.

Vierailija
6/13 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistan, tupakan haju tunkee ihmisen ihon läpi ja hajuvedet vain tekee siitä vielä kamalamman. 

Vierailija
7/13 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hasten ja hyi helevetti. 

Piti lopettaa aluillaan oleva suhde sen takia kun nainen poltti. Ei vaan pystyny. 

Vierailija
8/13 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet ja hiukset ainakin haisevat tupakoitsijoilla. Jotkut koiranomistajat haistaa myös.

Vierailija
9/13 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet ja hiukset ainakin haisevat tupakoitsijoilla. Jotkut koiranomistajat haistaa myös.

Miten koiran omistaminen liittyy haistaako ihminen tupakoitsijan vai ei?

Vierailija
10/13 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistan. Tupakoin itsekin 

Vierailija
11/13 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haista ellen ole ihan vieressä, tyyliin 20cm päässä. En ole itse tupakoinut koskaan, mutta olen siitä harvinainen tupakoimaton, että mun mielestä tuore tupakka haisee hyvältä. Siis sellainen jota juuri poltetaan. Pinttynyt vanha tupakanhaju sen sijaan on epämiellyttävä, esim tupakkavaunut junissa haisi ihan kamalille siihen aikaan kun niitä vielä oli.

Vierailija
12/13 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja paljon muutakin. Joka paikassa. Hississä on myös hajuja ja tunkkaisuus.

Vierailija
13/13 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Nuuhkija ja Kyttääjä. Joten kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi