Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ovat nyt sitten ne viat joita siedätte kumppanissanne?

Vierailija
14.10.2024 |

Kun sanotaan, ettei täydellistä miestä ole olemassakaan. Tai naistakaan, ei sen puoleen.

Kuitenkin on selvää että kenen tahansa kanssa ei kannatakaan aloittaa tai jatkaa parisuhdetta. Mistä tietää mitkä asiat nyt sitten ovat tähdellisiä ja mitkä eivät?

Olen vieläpä jo keski-ikäinen nainen, joten pitääkö ottaa vaan joku joka on saatavilla vakavasn suhteeseen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki riippuu yksilöllisistä asioista. Yleistä on sietää kumppanilta ilkeyttä, mustasukkaisuutta ja kateutta esimerkiksi. Jokainen kuitenkin tuntee itse sen mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei, kaikki eivät sovi keskenään yhteen.

Vierailija
2/11 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kenenkään ei kannata tyytyä mihinkään. Kaikki me ollaan tavalla tai toisella viallisia. Vikoja kestää, mutta jos joku asia häiritsee niin, että joutuisi toiseen tyytymään, ei kannata edes lähteä siihen suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
4/11 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan ihmisistä, mitä kukakin sietää. Siedä mieheni ajoittaista poissaoloa kun tiedän että se kuuluu hänen työnsä luonteeseen. On kuitenkin paljon asioita mitä en sietäisi.

Vierailija
5/11 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttaa, juo liikaa ja on mustasukkainen.

Vierailija
6/11 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kannata ottaa ketä vaan joka on saatavilla.

Mutta täydellistä ihmistä ei kuitenkaan ole, joten toisen puutteet täytyy opetella tuntemaan ja sitten punnita voiko niiden kanssa elää. Jos ei voi niin eroaa, jos voi niin antaa mennä ja rakastaa niitäkin 

Vierailija
7/11 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kaikinpuolin hyvä mies, hyvä huumorintaju meidät toi yhteen ja on pitänyt yhdessä 24 vuotta.

Ne huonot puolet on on osaksi luonteessta, ehkä kasvatuksen myötä tulleita ja sitten vaan vanhemmiten sairauksien rasittaman ihmisen "vikoja". Miehellä on paha tapa joskus kun oikein suuttuu, sanoa jotain tosi loukkaavaa, kuten äitivainaallaan oli tapana myös, hän kyllä sitten pyytää anteeksi ja sanoo ettei tarkoittanut, mutta mun mielestä ei voi sanoa asioita joita ei tarkoita, en minäkään sano.

Minä sanon aina vain sitä mitä tarkoitan, miksi edes ajattelisi vaikkei ääneen sanoisi jotain, joka ei ole oikeasti se ajatus mitä mieltä on. Onneksi meillä on pahempia riitoja todella harvoin, joten olen pystynyt tämän piirteen kanssa elämään. Tiedän että hän oikeasti rakastaa minua ja minä rakastan häntä, vaikka joskus on ollut epäilyksiä kun tässä on ollut kaikenlaisia vastoinkäymisiä ja mies on vetäytynyt minusta kun hänellä menee oikein huonosti.

Vierailija
8/11 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajamielisyys ja kärsimättömyys. 

Noita lukuun ottamatta mieheni on täydellinen juuri minulle.

Vierailija
9/11 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan näin että,.jos joku asia tuntuu sinusta pahalta, niin luota omaan vaistoosi. Vaikka miten olet jonkin ikäinen, niin silti ei tarvitse kaikkea sietää. Syy ei välttämättä ole sinussa. Tiedän tämän kokemuksesta, luulin näin keski-ikäisenä löytäneeni loppu elämän kumppanin. Paljastuikin alko-ja mt-ongelmaiseksi joka yritti tehdä minustakin mt-ongelmaisen. Luota itseesi, ja tuntemukseesi.

Vierailija
10/11 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys, mitkä asiat ovat tähdellisiä ja mitkä eivät, on vähän outo kun ne riippuvat täysin ihmisestä. Jollekin joku asia on täysin ehdoton no-no, mutta joku toinen taas ei ole siitä millänsäkään.

Mä siedän mieheltäni joitain asioita mitä esim ystäväni ei kestäisi miehessään ollenkaan, kuten vaikka sotkuisuutta. Itse taas en sietäisi ystäväni ryyppäävää ja epäluotettavaa miestä päivääkään.

Vierailija
11/11 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme