Te-palvelujen työtarjous iäkkäälle
Tiskaajan paikka 0-tuntisopimuksella.
Hyvin voisin yrittää päästä mutta 0-tuntisopimustyö ihmetyttää. Kuulemma voi mennä töihin ja päättää sitten sopiiko työ sairauksien vuoksi minulle. Mutta jos lopettaa niin saa karenssin.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Oleskeluyhteiskunnan aika on ohi. Kaikille järjestetään tekemistä kun makaamisesta maksaminen lopetetaan. Tekosyyt eivät auta.
T. Työkkärin täti
Vierailija kirjoitti:
Oleskeluyhteiskunnan aika on ohi. Kaikille järjestetään tekemistä kun makaamisesta maksaminen lopetetaan. Tekosyyt eivät auta.
Pitihän se arvata että taas joku työhönsä kyllästynyt lusmu löysi paikalle.
Nollasopimus on nollasopimus. Jos et sitte voikaan tehdä työtä, sovit työnantajan kaa et roikut nollasopparisena mut eivät tarjoa vuoroja.
Antaako te enää edes noita työtarjouksia? Eikös se o et ite pitää ne 0-4 katella ja hakea?
Kyllä antaa kun kävin te-toimistossa. Ei ollut velvoittava. Ehdotus vain.
Mutta silti. Kyllä tuota voisi tehdä mutta luulen etten kyllä edes pääse. Ja jos olen hidas niin vuoroja ei tule. Mistä sitten rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti. Kyllä tuota voisi tehdä mutta luulen etten kyllä edes pääse. Ja jos olen hidas niin vuoroja ei tule. Mistä sitten rahaa?
Sit saa työttömyyskorvausta tai vaihtoehtoisesti palkkaa jos saa jonkun työn.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ollut velvoittava tarjous, niin ei tarvitse hakea jos et itse halua. Mitä tuolla sen enempää päätään vaivaa...
Minkä takia sen nimi on "työtarjous", kun eihän siinä ole lupausta työpaikasta.