Viettääkö Purra nyt kermaa nuoleskellen lutusia
kissanpäiviä, kun ei tyyppiä ole vähään aikaan uutisissa näkynyt?
Mitä? Kissanpäivät ihania, kun ihmiset ovat ahdingossa... Purran porukka tyytyväinen, "säästöjä" syntyy kun tukia leikataan!
MUTTA MITEN IHMEESSÄ NE SÄÄSTÖT SITTEN TAITAVAT SIIRTYÄ NIIHIN YKSITYISLÄÄKÄRIPALKKOIDEN KELAKORVAUKSIIN JA MUIHIN VASTAAVIIN!
MITÄ!
Grahn-Laasonenkin toteaa "ettekö te ollenkaan ajattele keski-ikäisiä silmälaseja käyttäjiä hampaistaan huolta pitäviä naisia" vastauksena opposition kyselyihin näistä yksityislääkärikorvauksista...
No joo!
Ei se mitään, meikäläinenkin on sen kylmän tosiasian edessä, että rahat ei riitä, kun vuokran maksaa... Ja mulla ei ole toimeentulotukea nyt eikä tule jatkossakaan olemaan oikeutta siihen...
Että sillä lailla. Purra ystävineen, pikkasen päälle parisataa vuokran jälkeen käytettävissä, ja siitä pitää maksaa pakolliset laskut, vai heitänkö puhelin pois, heitänkö kotivakuutuksen pois, lopetanko sähkön käytön... Miten maksan jonakin kuukautena vuokran jälkeen siitä parista sadasta sähkölaskun kolmelta kuukaudelta sekä kotivakuutuksen puolivuotislaskun! En minä tiedä...
TÖITÄ MINÄ EN SAA! "Meillä ei ole sinulle mitään tarjottavaa!" Työvoimatyypitkin odottavat ihan ilomielin, että tipun asunnottomaksi!
Ja kelan pääjohtaja hehkuttaa näitä palkkiokorvausten korotuksia... MEILLÄ ON IHAN HYVÄ TARKOITUS JA NÄIN SAADAAN HOITOJONOJA LYHENNETTYÄ.
Perusterveydenhuollon hoitojonojako! Ainakin sillä ykstyisen terveyskeskuslääkäritasoisen hoitokontaktin korvauksilla... Just joo!
Alkoikin juuri hampaitakin oudosti vihloa täällä, mutta ei mulla ole mitään asiaa sinne yksityishammaslääkärille tai suuhygienistille vaikka laittaisittekin ne korotukset.... ja vaikka olenkin silmälaseja käyttävä keski-ikäinen hampaistaan kotihoidonkin kautta huolta pitänyt nainen!
HAISTAKAA PSKA KOKO VALTIOVALTA!