Mies on aina täysin välinpitämätön kun olen sairas,nyt päätin että minäkään en hoivaa enkä hemmottele häntä
En hae Mäkkiruokaa enkä nenäsuihketta.En hiero jalkoja enkä silitä selkää. Jos kitisee asiasta muistutan,ettei voinut hakea minulle jäätelöä kaupasta jonne on kilometri kun olin kuumeessa ja kurkkukivussa. Eikå pitänyt sylissä kun kuume nousi ja anelin halaamaan että lämpiäisin.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mieti, jos olisit vakavasti sairas. Flunssa on vielä pientä. Huono merkki, jos ei kykene auttamaan.
Toisaalta, minä en kyllä kuumeessa änkeäisi kenenkään syliin tartuttamaan vaan omaan sänkyyn vällyjen alle.
Kuume ei tartu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti, jos olisit vakavasti sairas. Flunssa on vielä pientä. Huono merkki, jos ei kykene auttamaan.
Toisaalta, minä en kyllä kuumeessa änkeäisi kenenkään syliin tartuttamaan vaan omaan sänkyyn vällyjen alle.
Kuume ei tartu.
Onko tää joku valaistuminen, että oireet eivät tartu, vaikka taudinaiheuttaja tarttuukin? Ja nyt haluat tätä uutta tietoasi jakaa kaikille?
Toisaalta, eihän tuossa edes väitetty, että kuume tarttuisi. Että meni vähän niin kuin hukkaan tuo sun tarpeeton viisastelusi. (paitsi että ei mennyt, koska vaivauduin vastaamaan. Ole hyvä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuume tartu.
Mutta virus, joka kuumeen on aiheuttanut, tarttuu.
Mutta ei se että ei lämmitä kuumeista estä sitä tartuntaa. Olettaen että nuo asuvat yhdessä ja nukkuvat samassa sängyssä se taudinaiheuttaja on tarttunut jo jos ylipäänsä tarttuu lähellä oleskelusta.
Minun eksäni lähti Mikkelistä Helsinkiin ryyppämään kun ei jaksanut kuunnella yskimistäni. Oli talvi ja talo kylmeni kun en jaksanut nousta sängystä lämmittämään. Isäni toi särkylääkettä ja järkyttyi. Otti minut sitten mukaansa ja heräsin vanhempien olohuoneen sohvalta pari päivää myöhemmin. Ex taas suuttui kun palasi kotiin ja vastassa oli jääkylmä talo ja tyhjä jääkaappi. Ei varmaan tarvitse sanoa ettå sinä vaiheessa tosiaan oli ex.
Vähän outoa tuo teidän hoivaaminenkin. Meillä mennään sänkyyn lepäämään ja toinen tuo ehkä mehua ja särkylääkkeen. En minä kuumeisena mene toisen syliin nuohoomaan, enkä myöskään pussaile, ettei tauti tartu.
Mitään ihmeellisiä hierontoja tai jäätelöitä en toiselta todellakaan vaadi, eikä kyllä vaadi mieskään.
Ei tulisi mieleenkään halailla aikuista flunssapotilasta, huh! Pysyn visusti talon toisella laidalla ja nukun eri huoneessa patjalla, kun mies sairastaa. Kukas sitten hoitaa kodin, kun molemmat on samassa taudissa? Muuten kyllä itsekästä olla käymättä kaupassa, apteekissa jne. jos toinen on kipeä.
No itse asiassa on: mies on lihava ja vatsaa mahdoton vetää sisään että kukaan mukavasti syliin mahtuisi.. Varmasti häpeää itseään.