Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammat kadehtivat kun Tanja Karpela löytää lähes neljäkymppisenäkin komeita, edustavia

Vierailija
12.09.2008 |

miehiä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mikään ikäloppu ole. Nainen parhaassa iässään, lapsi kulta.

Vierailija
2/11 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä Totissa oli sitä jotain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää miehet nyt mitään superhurmureita kuitenkaan ole olleet

Vierailija
4/11 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan edustavia miehia (ainakin taa nykyinen on suomalaiseksi todella komea, Saarelaa en pida komeana), onhan han edustava hyvakroppainen nainen itsekin ja liikkuu ns. "seurapiireissa".

Vierailija
5/11 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ne entisetkään mitään komistuksia ole olleet, se marokkolainenkin! voi luoja!

No, nykyinen on ihan jees, sitä vois ehkä harkita itsekin. Sauli Niinistössäkään saati sitten Vanhasessa ei oo mun mielestä mitään.

No, ei toi karpela itekään mun mielestä mitenkään erikoisen kaunis ole. Mä olen aina vähän ihmetellyt sen kauneuden ylistämistä, näyttää jotenkin kuivalta.

Vierailija
6/11 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma ole.

Hyvän ihmissuhteen muodostaminen on jotain arvokkaampaa, ja minusta on surullista, ettei tuohon ikään mennessä se ole vielä onnistunut.

Vierailija
7/11 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen niin tavallinen tallaaja, etten edes tajua, mistä voisin olla Tanjalle kade.

Minulla on ihana perhe: neljä toivottua lasta ja uskomattoman hyvä aviomies. Taloudelliset asiat ovat kunnossa, töitä sopivasti ja elämä mallillaan. Olen lisäksi muutaman vuoden Tanjaa nuorempi ja kroppakin on kunnossa.

Miksi olisin kateellinen seurustelevalle yh-äidille? Toivon hänen löytävän kestävän (tai ainakin kestävemmän onnen), ei hetken huumaa voi verrata 15 vuoden onneen.

Vierailija
8/11 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaisin ehkä mieluummin haluta olla sinkku.

Ei käy kateeksi, että jollain on hyvä flaksi miesten suhteen kun kaikki kaatuu kuitenkin.

Vierailija
9/11 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo muuten vieläkään keksinyt sitä. Mulla on asiat mielestäni paljon paremmin kuin Karpelalla, vaikka nyt en olekaan entinen ministeri, enkä edes politiikassa muutenkaan mukana, eikä mieskään vaihdu vuosittain. Silti mulla menee mielestäni paremmin.

No, joku voi ehkä toivoa Karpelan kaltaista elämää, mä en kuulu siihen porukkaan.

Vierailija
10/11 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta todellakin, kuten joku sanoin, niin pitkän ja tasapainoisen ihmissuhteen löytäminen onkin vaikeampaa. Siitä olisin ennemminkin kade kuin satunnaisista miesystävistä.

Vierailija
11/11 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä nykyinen asunut veneessään, ennen kuin Tanja otti sen siipiensä suojaan, "firma" tarkoittaa tänä veneen vuokrausta, on aikaisemminkin pyrkinyt julkkisnaisten avulla piireihin. Joo, hieno mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi