Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukkavieru koti ja trendikkäät ystävät

Vierailija
13.10.2024 |

Ärsyttää oma koti, kaikki on kulunutta ja huonoa laatua. Viimeisin oikein hyvä hankinta oli valkoinen divaanisohva, jonka kangas on kulunut, näyttää ikivanhasta, vaikka ostin 2,5 vuotta sitten. Teetin Marimekon kankaasta verhot edelliseen asuntoon ja kun muutin tänne, ne oli pitkät. Roikkuu lattialla. Minulla on saatua ja perittyä. Sain muumimukeja usein lahjaksi 10 vuotta sitten ja vihaan niitä nyt, koska ne on jotenkin niin kulahtanut idea. Oston kirpputorilta 50 eurolla muka upean lampun. Ystäväni tuli kylään ja sanoi, että hänelläkin oli ennen samanlainen, postimyynnistä. Katsoin tarkemmin, että niinpä niin, taitaa muuten olla jotain Anttila-laatua. Se ei ole tyhmä, joka pyytää 50€ halvasta kattolampusta, vaan se, joka maksaa. Kaikki on niin eriparista ja ankeaa! Ystävillä on kaikilla hienot kodit. Yksi aloitti keräilemään maalauksia jo parikymppisenä, ja ne ovat upeita. Hän asuu vanhassa kivitalossa, ei tarvitse verhoja, kun ikkunat on niin kauniit. Ja ne maalaukset käy yhteen jopa Ikean ruokakaluston kanssa. Minulla ei käy mikään yhteen minkään kanssa. Mistä kannattaa aloittaa, jos haluaa kotiinsa jonkinlaisen tyylin, mutta ei saa maksaa juuri mitään? Ja minulle on sitten turha ehdottaa, että etsi kirppareilta, koska olen niitä kiertänyt niin paljon, ja saan pelkän sekasotkun aikaiseksi sekoittamalla sitä sun tätä. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi