Mikä on teidän mielestä liian suuri ikäero parisuhteessa?
Mikä on liian suuri ikäero? Onko sellaista?
Mikä on se ehdoton max ikäero -+ missä itse voisitte olla? Mulla ehkä 15 vuotta ylöspäin.
N23
Kommentit (46)
Xkcd-sarjakuvan oma ikä jaettuna kahdella + 7 on hyvä nyrkkisääntö.
Esim. 20v minimi-ikä on 20/2+7=17, 30 minimi-ikä 15+7=22 , ja 40 minimi on 27.
16v ja 25v ok.
25v ja 45v ok
45v ja 55v ok
55v ja 65v ok
65v ja 70v ok
70v ja 75v ok
75v ja 80v ok
jne
mutta on tutuissa esim 16v tavannut 35v ja alkaneet seurustella, naimisiin ja yli viisitoista vuotta aviossa ,yksi lapsi, kaikki ok toiminut. nainen toi nuorempi.
sitten pari jossa nainen 33v ja mihensä 57v ja todella vakaa ja hauska pari, nyt yritttävät lasta. ja olivat puhuneet siten, että se suhde voidaan purkaakin jos ikäero painaa liikaa.
aira samulin ns vapautti nuoremman miehensä uuteen elämään- silti viettivät samassa seurueessa jouluja ja ex miehellä oli uusi kumppani- fiksut osaa.
sinä- kuuntele itseäsi, älä muita. kivaa kevättä ja tunnetta keuhkoihin.
35 vuotta on ihan sopiva. Thaityttöystäväni on 35 vuotta mua nuorempi.
Ikä on numero ja ihmiset yksilöitä.
Mun hyvä kaveri erosi juuri lastensa äidistä. Lapset aikuisia. Syystä että nainen on täysin mummoutunut. Istuu vaan vapaat kotona villasukkia kutomassa. Ei suostu enää matkustelemaan eikä tekemään mitään muutakaan.
Ikää heillä n46 mies 53
Ystäväni 39v ja miehensä 53v. Ikäeroa ei edes huomaa. Ovat henkisesti samalla tasolla ja onnellisesti naimisissa 10 vuotta.
toinen tuttava 37v nainen ja on juuri tavannut 25v miehen. Vaikuttavat hyvältä yhdessä!
Kunhan molemmat ovat täysi-ikäisiä niin ei sillä iällä ole mitään väliä.
Ok no sinä synnyt sitten seuraavassa elämässäsi epstein islandille vauvana setien hyväksikäytettäväksi. Jokainen huolehtikoot omista asioistaan, ei kuulu muille kuin sinulle ja epsteinille mitä siellä tapahtuu