Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teidän mielestä liian suuri ikäero parisuhteessa?

Vierailija
13.10.2024 |

Mikä on  liian suuri ikäero? Onko sellaista? 

Mikä on se ehdoton max ikäero -+ missä itse voisitte olla? Mulla ehkä 15 vuotta ylöspäin.

N23

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassani viisi vuotta, mutta toisilla saa olla vaikka 50 vuotta.  Ei kuulu mulle paskan vertaa eikä luulisi muillekaan.  Jokainen huolehtikoon omista asioistaan.

Ok no sinä synnyt sitten seuraavassa elämässäsi epstein islandille vauvana setien hyväksikäytettäväksi. Jokainen huolehtikoot omista asioistaan, ei kuulu muille kuin sinulle ja epsteinille mitä siellä tapahtuu

Vierailija
42/46 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xkcd-sarjakuvan oma ikä jaettuna kahdella + 7 on hyvä nyrkkisääntö.

Esim. 20v minimi-ikä on 20/2+7=17, 30 minimi-ikä 15+7=22 , ja 40 minimi on 27.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v ja 25v ok.

25v ja 45v ok

45v ja 55v ok

55v ja 65v ok

65v ja 70v ok

70v ja 75v ok

75v ja 80v ok

jne

mutta on tutuissa esim 16v tavannut 35v ja alkaneet seurustella, naimisiin ja yli viisitoista vuotta aviossa ,yksi lapsi, kaikki ok toiminut.  nainen toi nuorempi.

sitten pari jossa nainen 33v ja mihensä 57v ja todella vakaa ja hauska pari, nyt yritttävät lasta. ja olivat puhuneet siten, että se  suhde voidaan purkaakin jos ikäero painaa liikaa.

aira samulin ns vapautti nuoremman miehensä uuteen elämään- silti viettivät samassa seurueessa jouluja ja ex miehellä oli uusi kumppani-  fiksut osaa.

sinä-  kuuntele itseäsi, älä muita. kivaa kevättä ja tunnetta keuhkoihin.

Vierailija
44/46 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotta on ihan sopiva. Thaityttöystäväni on 35 vuotta mua nuorempi.

Vierailija
45/46 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on numero ja ihmiset yksilöitä. 

Mun hyvä kaveri erosi juuri lastensa äidistä. Lapset aikuisia.  Syystä että nainen on täysin mummoutunut. Istuu vaan vapaat kotona villasukkia kutomassa. Ei suostu enää matkustelemaan eikä tekemään mitään muutakaan. 

Ikää heillä n46 mies 53

Vierailija
46/46 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni 39v ja miehensä 53v. Ikäeroa ei edes huomaa. Ovat henkisesti samalla tasolla ja onnellisesti naimisissa 10 vuotta.

toinen tuttava 37v nainen ja on juuri tavannut 25v miehen. Vaikuttavat hyvältä yhdessä! 
Kunhan molemmat ovat täysi-ikäisiä niin ei sillä iällä ole mitään väliä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi