Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teidän mielestä liian suuri ikäero parisuhteessa?

Vierailija
13.10.2024 |

Mikä on  liian suuri ikäero? Onko sellaista? 

Mikä on se ehdoton max ikäero -+ missä itse voisitte olla? Mulla ehkä 15 vuotta ylöspäin.

N23

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sukupolven mittainen ikäero on mielestäni liikaa, siis joku 15+ vuotta. Sitä suurempia vähän ihmettelen. Omalta kohdalta pidän semmoista +-5 vuotta aika sopivana, ihan max 10. Oma mieheni on tosin melkein päivälleen saman ikäinen, ollaan oltu samaan aikaan samalla synnärillä 😅 

Vierailija
22/29 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43 ja voisin hyvin kuvitella seurustelevani 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Siis voisin ihan hyvin ihastua sen ikäiseen, kemiahan sen ratkaisee. Sen sijaan 20 vuotta nuoremman kanssa tulisi aivan liian äitifiilikset. Mutta eihän näitä ikinä tiedä. Sitä ihastuu/rakastuu keneen sattuu ja sitten joko antaa suhteelle mahdollisuuden tai ei, ikäerosta huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä muita ala neuvomaan. Vaan kun katselin dementoitunutta ukkiani ja 18 vuotta nuorempaa, virkeää mummoani, en pitänyt sukupolven ikäeroa mitenkään ideaalina tilanteena.

Tilanne voisi olla myös päinvastoin.

Vierailija
24/29 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerolla ei ole mitään väliä jos suhde muuten toimii. Turha miettiä mitä tapahtuu kymmenen vuoden kuluttua.

Vierailija
25/29 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesnäkökulma. 

Noin 5-10 vuotta ikäeroa voi toimia. Viitisen vuotta paremmin, kymmenkunta vuotta huonommin. 

Seurusteltuani itseäni 16 vuotta nuoremman naisen kanssa, no. Kaikki elämänkokemukset ja elämänvaiheet olivat jo niin erilaisia, ettei suhde vaan toiminut. 

Sanotaan siis niin, että viitisen vuotta ikäeroa toimii. Siitä kun ikäero kasvaa, aina vaan huonommin sopii yhteen. 

Vierailija
26/29 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mikä tahansa kunhan ei ole kyse alaikäisestä ja täysi-ikäisestä isolla ikäerolla. 

Vierailija
27/29 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 37 v ollut liian iso ainakaan minun mielestäni, minä 17 ja nainen 54. Innostuin vieläpä kosimaan ja sain pakit. Ärsyttää vieläkin. M57

Vierailija
28/29 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta molempiin suuntiin. Mahdollisimman saman ikäinen on paras mutta joku 3-6 vuotta molempiin suuntiin ei ole mikään kauhistus.

Vierailija
29/29 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa koska ihmisiä monenlaisia, itselläni oli 12v nuorempi mies, ikäero ei ollut ongelma. Kaverillani on ollut jo 3  yli 20v vanhempaa miestä. Sopii hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan