Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teidän mielestä liian suuri ikäero parisuhteessa?

Vierailija
13.10.2024 |

Mikä on  liian suuri ikäero? Onko sellaista? 

Mikä on se ehdoton max ikäero -+ missä itse voisitte olla? Mulla ehkä 15 vuotta ylöspäin.

N23

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sukupolven mittainen ikäero on mielestäni liikaa, siis joku 15+ vuotta. Sitä suurempia vähän ihmettelen. Omalta kohdalta pidän semmoista +-5 vuotta aika sopivana, ihan max 10. Oma mieheni on tosin melkein päivälleen saman ikäinen, ollaan oltu samaan aikaan samalla synnärillä 😅 

Vierailija
22/46 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43 ja voisin hyvin kuvitella seurustelevani 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Siis voisin ihan hyvin ihastua sen ikäiseen, kemiahan sen ratkaisee. Sen sijaan 20 vuotta nuoremman kanssa tulisi aivan liian äitifiilikset. Mutta eihän näitä ikinä tiedä. Sitä ihastuu/rakastuu keneen sattuu ja sitten joko antaa suhteelle mahdollisuuden tai ei, ikäerosta huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä muita ala neuvomaan. Vaan kun katselin dementoitunutta ukkiani ja 18 vuotta nuorempaa, virkeää mummoani, en pitänyt sukupolven ikäeroa mitenkään ideaalina tilanteena.

Tilanne voisi olla myös päinvastoin.

Vierailija
24/46 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerolla ei ole mitään väliä jos suhde muuten toimii. Turha miettiä mitä tapahtuu kymmenen vuoden kuluttua.

Vierailija
25/46 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesnäkökulma. 

Noin 5-10 vuotta ikäeroa voi toimia. Viitisen vuotta paremmin, kymmenkunta vuotta huonommin. 

Seurusteltuani itseäni 16 vuotta nuoremman naisen kanssa, no. Kaikki elämänkokemukset ja elämänvaiheet olivat jo niin erilaisia, ettei suhde vaan toiminut. 

Sanotaan siis niin, että viitisen vuotta ikäeroa toimii. Siitä kun ikäero kasvaa, aina vaan huonommin sopii yhteen. 

Vierailija
26/46 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mikä tahansa kunhan ei ole kyse alaikäisestä ja täysi-ikäisestä isolla ikäerolla. 

Vierailija
27/46 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 37 v ollut liian iso ainakaan minun mielestäni, minä 17 ja nainen 54. Innostuin vieläpä kosimaan ja sain pakit. Ärsyttää vieläkin. M57

Vierailija
28/46 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta molempiin suuntiin. Mahdollisimman saman ikäinen on paras mutta joku 3-6 vuotta molempiin suuntiin ei ole mikään kauhistus.

Vierailija
29/46 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa koska ihmisiä monenlaisia, itselläni oli 12v nuorempi mies, ikäero ei ollut ongelma. Kaverillani on ollut jo 3  yli 20v vanhempaa miestä. Sopii hänelle.

Vierailija
30/46 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan

Vierailija
31/46 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin hirveän paljon. Ihmiset ei vanhene tasaisesti.  Meillä käy salilla 50v pariskunta.  Ukko on lihaksikas ja todella vahva. Sen verta että kilpailee.  Alettiin jutella kerran niin selvisi että ikää olikin 69. Vaimonsa on 49.  Hyvin näyttää toimivan

Vierailija
32/46 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesnäkökulma. 

Noin 5-10 vuotta ikäeroa voi toimia. Viitisen vuotta paremmin, kymmenkunta vuotta huonommin. 

Seurusteltuani itseäni 16 vuotta nuoremman naisen kanssa, no. Kaikki elämänkokemukset ja elämänvaiheet olivat jo niin erilaisia, ettei suhde vaan toiminut. 

Sanotaan siis niin, että viitisen vuotta ikäeroa toimii. Siitä kun ikäero kasvaa, aina vaan huonommin sopii yhteen. 

Tämäkin riippuu monesta asiasta. Seurustelin 40v 20v naisen kanssa. Siinä tuli just tämä kokemus yms ero. En usko että samaa olisi ollut vaikka 60/40 v

Vierailija
33/46 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

T pera 50v. 

En keksi ensinnäkään syytä mennä parisuhteeseen ellei ole prostituoitu ja toisekseen paritteluun valitaan sellainen ihminen jota voi aidosti katsoa ylöspäin eli jalostaa rotua eikä sellaista, joka nyt sattuu eteen kävelemään

Vierailija
34/46 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miehen ikä - 20.

Vierailija
35/46 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jos 18 v nainen on seksisuhtees 80 v kanssa niin ku erootiikkavideois näkyy.

Vierailija
36/46 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mieheni kanssa 36 vuotta ikäeroa.

Vierailija
37/46 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäerolla ei ole mitään väliä jos suhde muuten toimii. Turha miettiä mitä tapahtuu kymmenen vuoden kuluttua.

Joo no tämä selittääkin sen miksi ukot rikkovat perheet taaperovaiheen jälkeen ja naiset ottavat eron kun ikäloppu ukko taataantuu. Ette kykene ajattelemaan ja suunnittelemaan tulevaisuutta. No se onkin korkean kognition ja aivojen toimintaa, ei kuulu apinoiden valikoimaan

Vierailija
38/46 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassani viisi vuotta, mutta toisilla saa olla vaikka 50 vuotta.  Ei kuulu mulle paskan vertaa eikä luulisi muillekaan.  Jokainen huolehtikoon omista asioistaan.

Vierailija
39/46 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 37 v ollut liian iso ainakaan minun mielestäni, minä 17 ja nainen 54. Innostuin vieläpä kosimaan ja sain pakit. Ärsyttää vieläkin. M57

Kylläpäs pilu oli saanut pojan pään sekaisin.

Vierailija
40/46 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osapuolistahan se riippuu. Mutta ihmetyttää esim. eräs tuttava joka itse 38v ja miehensä 51v. Eihän se nainen tuossa jää kuin häviäjäksi. Parhaimmillaan omaishoitajana pian. Huvittaa myös se että varmasti mies vakuutellut että ei se ikä ole kuin numero mutta silti olisi täysin poissuljettua että ukko itse ottaisi 65v daamin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän