Miksi miehiä ei kiinnosta hoikka, sporttinen ja luonnonkaunis nainen?
Kommentit (102)
Ite jätin väliin monta ihanuutta siksi koska oon senverran juoppo tyyppi enkä halua pilata kenenkään elämää
Vierailija kirjoitti:
Etkö siis ole Tinderissä?
En tiedä tykkäysten määrää, kun ei ole maksullista versiota.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tykkäysten määrää, kun ei ole maksullista versiota.
Ap
Eli 99+?
Kylhän sieltä alhaalta näkee määrän ilmaiseksikin, eikö?
Syitä lienee monia. Voi tosiaan olla, että miehet ei uskalla lähestyä, koska ajattelevat ettei oo mahkuja. Tää on aika tavallista, vaikka mies itsekin olisi ihan fiksu ja hyvännäköinen. Naisen pelkoa on monella 😅 Itse sain tosi paljon osumia, osumiin nähden vain vähän viestejä ja esim. tosi vähän mitään asiattomia viestejä, eli kyllä niitä avauksia oli mietitty ennenkuin lauottiin.
Toinen syy voi olla, että sulla on profiilissa jotain, joka saa miehen epävarmaksi tai on ehdoton no no. Mulla sellaiset asiat oli tosiaan lapset ja koira, koska niistä tuli (vähän, minimaalisesti) palautetta että ei tiedä onko valmis sellaiseen rooliin, meni meidän lapsivapaat ristiin jos oli isämies kyseessä, tai sit miehellä oli koira-allergia.
Kävin minä silti varmaan kahdetkymmenet treffit parin vuoden aikana läpi, kunnes tuli se jackpotti jonka kanssa edelleen yhdessä 😊
Vierailija kirjoitti:
Jos on alle sata tykkäystä. Yhdelläkään naisella ei ole niin vähän.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaikeasti lähestyttävä? Et ole kiinnostunut muista ihmisistä? Olet omassa kuplassa vailla minkäänlaista kompromissihalua?
Veikkaan kans tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Höh, paljastui provoksi.
Minun kaivattu on juuri tätä sarjaa naisia erittäin näyttävä älykäs ihanuus mutta hän ei käytä deittisovelluksia ollenkaan eikä alkoile tai tupakoi. Eikä istu kapakassa. Silti tuntuu puoli kylää nuorempata viheltävän ihailemani naisen perään. Voisin vain kuvitella hänen saamansa huomion jos oisi tindereissa tyrkyllä.
Mun ei voisi olla kiinnostunut. Mutta saat sitten kaupan päälle pihin tuopin, joka ei lainkaan arvosta sinun toiveitaan ja mielipiteitäsi, ainoastaan omiansa. On sitä paitsi hamsteri ja talo on täynnä romua. Niihin et sitten koske. Ja keittiötä saat käyttää vain jos hän vahtii, ettet tee mitään siellä väärin.
Miesnäkökulma.
Se onkin uskomatonta. Ainakin itse pidän nimenomaan gasellimaisen siroista naisista. Pisin avoliittonikin oli Kansallisbaletin ballerinan kanssa.
Tässä on vaan se kuuluisa kohtaanto-ongelma.
Syystä tai toisesta näytän vetäväni puoleeni varsin isorintaisia naisia. Ei niin, että minulla olisi yhtään mitään isorintaisia naisia vastaan, mutta se vaan ei ole se oma juttuni. Näin siis menemättä siihen, miten noin henkisellä puolella synkkaa.
Mysterious
Koska haluan pötkömallisen tasapaksun naisen.
Millainen LUONNE? Oletko mukava? Oletko päällekäyvä? Katkeroitunut?
Vierailija kirjoitti:
Ite jätin väliin monta ihanuutta siksi koska oon senverran juoppo tyyppi enkä halua pilata kenenkään elämää
On sullakin oikeus rakkauteen. Älkää ihmiset tehkö päätöksiä toisten puolesta, jokainen osaa kyllä itse kieltäytyä jos tuntuu liian paskalta diililtä
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa aivan varmasti.
Mistä tiedät ettei kiinnosta? Kuulostaa tosiaan uskomattomalta.
Mä olen tuollainen ja vieläpä raitis. Yks mies sanoi, että vaikutan vaativalta. Hänkään ei kuulemma uskaltaisi lähestyä. Tosi kiva. En kuitenkaan halua perässä vedettävää huonoitsetuntoista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Höh, paljastui provoksi.
Et vissiin oo paljoo Tinderiä käyttänyt? Kuvattomalla ja tekstittömälläkin profiililla saa sata tykkäystä tunnissa täyteen.
Ap
Taidat arvioida ulkonäkösi väärin