Sunnuntai-illat on ahdistavia
Kun tietää, että maanantai tulee kokoajan ja kokoajan lähemmäksi.
Ei sunnuntai-illasta osaa oikein nauttiakaan tuon ahdistuksen takia.
Kommentit (34)
Sama tunne. Ei edes haluaisi mennä nukkumaan koska silloin maanantai-aamu koittaa nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Maanantaina voisi töihin ottaa sellaisen 'odotan jo viikonloppua' mukin, niin se jo toisi inspistä jaksaa koko viikko
Miten se auttaa sunnuntaina, jolloin maanantaiahdistus on päällä.
Minulla alkaa työssäoppiminen ensi viikolla, ja olen aivan älyttömän ahdistunut. Tänään yritin lohduttautua ajatuksella, että kun vedän tuon pienen pätkän maaliin, saan sen jälkeen maata kotona muuttoon asti ja mietiskellä. Olla rauhassa. Parannella henkisiä haavoja. Olen siis ostamassa talon toisesta maakunnasta ja aion hakea tosissani töitä vasta siellä. Täällä voin ehkä tehdä jonkin pienen määräaikaisen pätkän, mutta tuskin saan sellaistakaan. En kuitenkaan tiedä miten selviän työssäoppimisesta... Ihan tarpeeksi kaikenlaista ahdistusta muutenkin.
Onneksi mulla loppui just harjoittelujakso työpaikalla. Työpaikat ovat toksisia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkaa työssäoppiminen ensi viikolla, ja olen aivan älyttömän ahdistunut. Tänään yritin lohduttautua ajatuksella, että kun vedän tuon pienen pätkän maaliin, saan sen jälkeen maata kotona muuttoon asti ja mietiskellä. Olla rauhassa. Parannella henkisiä haavoja. Olen siis ostamassa talon toisesta maakunnasta ja aion hakea tosissani töitä vasta siellä. Täällä voin ehkä tehdä jonkin pienen määräaikaisen pätkän, mutta tuskin saan sellaistakaan. En kuitenkaan tiedä miten selviän työssäoppimisesta... Ihan tarpeeksi kaikenlaista ahdistusta muutenkin.
Maksamisella tarkoitan kirjaimellisesti makaamista. Tarvitsen niin paljon fyysistä ja henkistä latausta, että haluan maata sängyssä ja sohvalla niin paljon kuin mahdollista. Kropan jumit kertovat sitten kun on aika tehdä jotain muutakin. Odotan vain muuttoa niin pirun paljon... ja omaa taloa. Mikään muu ei merkitse tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Voisi alkaa ajatella, että entä jos töissä tapaan jonkun ihanan, ihana mennä taas maanantaina töihin,kouluun. Niin maanantai on pian selätetty.
Mistä tiedät, onko sinun mielestäsi ihanan näkeminen hänen puoleltaan vastavuoroista? Voin kertoa, ettei ole.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Se on just näin.
Sanoo ihan joka kerran Erkku TTKssa.
Tiedän tuskan. Olen jo eläkkeellä, mutta vieläkin se ahdistus saattaa iskeä sunnuntaina, alkaa iltapäivällä ja pahenee iltaa kohti. Niin se vaan on, jotenkin kyvytön oikein mihinkään, vaikka kuinka yrittää ajatella, että tässähän on kokonainen vapaapäivä.
Jäin tuon takia tk eläkkeelle, työ huvitutti liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jäin tuon takia tk eläkkeelle, työ huvitutti liikaa.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vaihda vuorotyöhön, niin pääset eroon tuosta ongelmasta.
Miten? Yhtälailla se maanantain työvuoro vtuttaa sunnuntaisin. 
-vuorotyössä 
Moderni suomalainen citysinkkunainen:
"Ahhdisshhtusshh... psshhykoterapia... passhhkanjauhannta... menneisyyden trauumat... ahhdisshhtushh... masshhennusshh..." jne.
Ottakaa viiniä ja miestä niin ei ehdi ahhdisshhtua.