Nyt loppui hunamarinoitujen broiskusuikuloiden osto tässä perheessä silkkaa kuzeutusta koko tuote!
Tiedän tiedän ei pitäisi ostaa sitä kuraa ollenkaan mutta välillä kun on ollut kiire niin se on helppo ratkaisu lapsiperheessä. Vilkaisin tuoteselostetta: broileria enää 70 prosenttia, sen jälkeen tuoteselosteessa vesi ja rypsiöljy. YÄK.
Kommentit (57)
Suosittelen mieluummin harvemmin puhdasta lihaa itse maustettuna kuin kalliilla marinadilla sörssättyjä suikaleita joista Erkkikään ei ota selvää mitä ne ovat. Terveellisyys edellä !
Oletteko ikinä nähneet, miten broilerit kasvatetaan ja teurastetaan? Sairaita, täysin ylijalostettuja ja ängettynä pimeään halliin ja siellä tallautuvat epäonnekkaimmat (tai ehkä sittenkin onnekkaimmat, kun pääsevät pois kidutuksesta) jalkoihin. En ymmärrä, miten kukaan saattaa ajatella, että broileri olisi mitenkään terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko ikinä nähneet, miten broilerit kasvatetaan ja teurastetaan? Sairaita, täysin ylijalostettuja ja ängettynä pimeään halliin ja siellä tallautuvat epäonnekkaimmat (tai ehkä sittenkin onnekkaimmat, kun pääsevät pois kidutuksesta) jalkoihin. En ymmärrä, miten kukaan saattaa ajatella, että broileri olisi mitenkään terveellistä.
Syön vain luomulihaa, problem solved
Kaffebulla kirjoitti:
Olen pari kertaa ostanut, ja nehän tarttuu pannuun kiinni satavarmasti. Vaikka löträisit öljyä sekaan miten paljon. Yksi pannu meni pilalle sen marinadin takia. Ei enää ikinä!
Mä pyyhkäisen kanasta aina isoimmat marinadit pois ennen paistamista. Muutenkin ostan kanan nykyään vain fileepihveinä ja leikkaan ne itse suikaleiksi. Huomattavasti parempaa lihaa kuin valmiit suikalepakkaukset täynnä epämääräistä ränttyä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kananpojan suikaleet ovat sentään kanaa. Jossain vaiheessahan kananpojan suikaleet olivat pääosin kanaa jota oli jatkettu halvemman hinnan vuoksi kalkkunalla. Siinä mielessä suunta on parempaan päin.
Eivät ole olleet ikinä kanaa. Kananpojista ne on tehty. Kalkkuna ei ole edes halvempaa, ainahan nuo ovat olleet kalliimpia.
Vierailija kirjoitti:
Hinnasta on kaikessa kysymys. En koskaan osta mitään marinoitua, siihen marinadi liutkuun saadaan haudattua sellaisia osia, joita et itse koskaan söisi. En muutenkaan osta mitään prosessoitua lihaa. Siitä lienee 40 vuotta, kun tuli broilerpyörykät, niitä sai tiskistä ostaa. Ihastuin niiden makuun ja popsin ihan kylmiltään. Sitten tuli täys toppi, yhdessä pyörykässä oli höyhen, siihen loppui syönti.
Ne sellaiset osat ovat parasta eläintä ravintoarvoltaan. Te nirppanokat olette vieraantuneet elämästä ja ostatte vitamiinit purkista, vaikka ne saisi niistä kammotuistq osista.
Broisku- yök miten typerä junttisana
kuvitteliko aloittaja marinadin olevan ilmaa eikä paina tuotteessa lainkaan?
älkää ostako marinoituja vaan maustakaa itse.
Nykyään tuntuu olevan marinoituja , marinoin itse ja hyvää tulee
Nehän on hirveän makuista moskaa. Joskus erehdyksessä ostin.
Paloi pannulle kiinni ja lopuksi oli muutama kikkare pannulla jäljellä. Maistamisen jälkeen suoraan roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Broileri on ainoa lihatuote, jossa marinadi ei pilaa ruokaa. Valmistusta, kuten paistamista se kyllä haittaa.
Marinadihan pestään pois ennen valmistusta
Ei ihme että viemärit tukkeutuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Broileri on ainoa lihatuote, jossa marinadi ei pilaa ruokaa. Valmistusta, kuten paistamista se kyllä haittaa.
Marinadihan pestään pois ennen valmistusta
No ei pestä. Ei ainakaan ne marinadit mitkä itse laitan ja laitan usein lihaa ja kalaa marinadeihin. Laitan viiniä ja muita hyviä mausteita/yrttejä marinaadiin enkä takuulla heitä pois vaan siitä marinaadista teen maukkaan kastikkeen. Jotain valmiiksi marinoituja broilerisiivuja en edes katso kaupassa,ovat senverran kamalaa tavaraa.
Työttömät niitä ostaa. Heillä ei ole aikaa alkaa marinadeja väsäämään.
Maistuukin niin hyvälle Kaljan kanssa.
Marinoimaton liha säilyy vähemmän aikaa ja siksikin se on kalliimpaa. Mutta itse maustetussa kyllä on iso ero niihin hirveän suolaisiin (mistä kertoo neste pakkauksessa) liemibroiskuihin.
Riekaleita ja epämääräisiä murenia myydään suikaleina. Aivan karmeeta moskaa, eikä ihme, että ovat usein tarjouksessa.
Ostakaa nyt hyvät ihmiset jotain leikkeitä ja leikatkaa ne itse suukaleiksi, marinadilla tai ilman.
Marinadi on kuraa.