Nyt loppui hunamarinoitujen broiskusuikuloiden osto tässä perheessä silkkaa kuzeutusta koko tuote!
Tiedän tiedän ei pitäisi ostaa sitä kuraa ollenkaan mutta välillä kun on ollut kiire niin se on helppo ratkaisu lapsiperheessä. Vilkaisin tuoteselostetta: broileria enää 70 prosenttia, sen jälkeen tuoteselosteessa vesi ja rypsiöljy. YÄK.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Broileri on ainoa lihatuote, jossa marinadi ei pilaa ruokaa. Valmistusta, kuten paistamista se kyllä haittaa.
Marinadihan pestään pois ennen valmistusta
Tottakai. Marinadit on yleensä aika kamalia ja ne on pakko pestä tarkkaan pois ennen paistamista. Voihan sen marinadin ottaa talteen ja käyttää myöhemmin jos siitä tykkää mutta paistaa on parempi ilman. Mitään suikaleita en yleensä ikinä osta saati marinadissa mutta viimeksi Lidlissä oli punalaputettuja rintaleikkeitä joista tuli ihan hyviä tosiaan kun pesin marinadin pois ja ripautin suolaa paistaessa.
Mitä vähemmän keinotekoisia marinadeja sitä terveellisempää. Kannattaa opetella maustamaan itse ,naturel broileri tai kuten se nykyään on kana.
Siitä "marinadista" maksetaan lihan kilohinta...
Marinoitua broiskusuikaletta on vaikea paistaa, jos marinadia ei poista. Broisku alkaa vain kiehuten kypsyä marinadissa. Mieluummin naturel ja itse maustaen.
Eikö Eiran vaimoaan pettäneen kirkkoslavistin lempiruokaan tullut juuri näitä lisäainesuikaleita?
Vierailija kirjoitti:
Siis ostaako joku noita?
Tuskinpa niitä muuten edes myytäisi.
Vierailija kirjoitti:
Aivan hirveä tuote. En ostaisi broileririekaleita. Niin kiire ei olekaan, ettei ehtisi paistaa esim broilerin ohutleikkeitä ja samalla maustaa ne.
Mä ostan nykyään vain paistileikkeitä, saa maustettuna tai ilman. Vaatii kyllä kunnon paistamisen tai ruskistamisen jälkeen uuniin kypsymään + mausteeksi suola, mustapippuri, cayennepippuri. Voittaa ohutleikkeet ja fileet kerralla, makua ja mehevyyttä piisaa, suosittelen.
Miksei voinut vaan sanoa broilerisuikaleita. Broisku?
Vierailija kirjoitti:
Miksei voinut vaan sanoa broilerisuikaleita. Broisku?
Lapset tykkää broiskusta ja jälkkäriksi jäde tsydeemit. Ou jee!
Vierailija kirjoitti:
Hinnasta on kaikessa kysymys. En koskaan osta mitään marinoitua, siihen marinadi liutkuun saadaan haudattua sellaisia osia, joita et itse koskaan söisi. En muutenkaan osta mitään prosessoitua lihaa. Siitä lienee 40 vuotta, kun tuli broilerpyörykät, niitä sai tiskistä ostaa. Ihastuin niiden makuun ja popsin ihan kylmiltään. Sitten tuli täys toppi, yhdessä pyörykässä oli höyhen, siihen loppui syönti.
Niinpä. Kauhea ajatus se, että noissa on jotain eläimen osia.
Nyt kananpojan suikaleet ovat sentään kanaa. Jossain vaiheessahan kananpojan suikaleet olivat pääosin kanaa jota oli jatkettu halvemman hinnan vuoksi kalkkunalla. Siinä mielessä suunta on parempaan päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinnasta on kaikessa kysymys. En koskaan osta mitään marinoitua, siihen marinadi liutkuun saadaan haudattua sellaisia osia, joita et itse koskaan söisi. En muutenkaan osta mitään prosessoitua lihaa. Siitä lienee 40 vuotta, kun tuli broilerpyörykät, niitä sai tiskistä ostaa. Ihastuin niiden makuun ja popsin ihan kylmiltään. Sitten tuli täys toppi, yhdessä pyörykässä oli höyhen, siihen loppui syönti.
Niinpä. Kauhea ajatus se, että noissa on jotain eläimen osia.
Joo minä syön vain jauhelihaa kun se ei ole tehty kokonaisesta eläimestä
Kuka helvetti ostaa marinoitua kanaa ja pesee marinadit pois :D
Kauheaa että kanassa on kanan osia😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan hirveä tuote. En ostaisi broileririekaleita. Niin kiire ei olekaan, ettei ehtisi paistaa esim broilerin ohutleikkeitä ja samalla maustaa ne.
Mä ostan nykyään vain paistileikkeitä, saa maustettuna tai ilman. Vaatii kyllä kunnon paistamisen tai ruskistamisen jälkeen uuniin kypsymään + mausteeksi suola, mustapippuri, cayennepippuri. Voittaa ohutleikkeet ja fileet kerralla, makua ja mehevyyttä piisaa, suosittelen.
Ne on älyttömän hyviä. Grillasin paistileikkeitä usein kesällä. Todellakin meheviä.
Voi luoja nyt sentään.. Se on broileria kastikkeessa ei mitään ydinjätettä. Hyvin voi syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on älyttömän hyviä. Grillasin paistileikkeitä usein kesällä. Todellakin meheviä.
Välillä tosin tuntuu ettei saa mitenkäänpannulla kypsäksi :(
nythän uusavuttomille demareille myydään valmiiksi viipaloitua hk-sinistä
Nykyisin teen kaikki ruokani itse a) tulee halvemmaksi b) ei sisällä lisääaineita c) voin maustaa ne haluamallani tavalla 😊
Millä ihmeen metodilla tuo hunajamarinointi mielestäsi addiktoi?
Itse ostan noita koska noi on paremman makuisia kuin jotkut muut marinadit.