Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväntekijät

Vierailija
12.10.2024 |

Mikä sai teidät ryhtymään siihen? Kansansuosio vai ihan hyvä tahto?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun ainoo hyvä teko on se kun ajelin pillusta karvat

Vierailija
2/6 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua on kohdeltu hyvin omassa perheessäni. Näen ympärillä koko ajan ihmisiä joilla on rankkaa vaikka sairauksien tai kasvuolosuhteidensa vuoksi. Mun mielestä pit olla pyrkimys hyvään toisia kohtaan. Huolehdin kyllä omista rahoistani, muutenhan auttamisesta ei ole hyötyä vaan itsekin käynnistyy ja väsyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisrakkaus

Vierailija
4/6 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On iso meriitti mediapersoonana ja julkkiksena ja rikkaana ihmisenä, että välillä kiillotan imagoani hyväntekeväisyys asioilla. Esimerkiksi nostan jotain naisten projektia esille tai ympäristöasioita. Muistan mainita kaikissa  profiileissani  "hyväntekeväisyys" asioita, vaikka että tuen jotain asiaa. Näin saan mainetta, kunniaa ja lisää seuraajia ja tykkääjiä, ehkä muutaman lehtihaastattelun tai TV hetken. Yleensä kannattaa mainita kannattavansa tyttöjen tai naisten asioita, se vetoaa suureen yleisöön, ilmastoasioiden ja lajikadon lisääntyminen on toinen trendikäs suuntaus. Kummiprojekteihin kannattaa antaa nimensä käyttöön tai ilmoittaa tukevansa rahallisesti jotain projektia (näihin ei kannata laittaa kuin pieniä summia 5-10 e, yleisöhän ei tiedä lahjoitettiin summan määrää).

Vierailija
5/6 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi. Hyväntekijöitä on ollut hyvin paljon mutta missään hyvässä se ei vieläkään näy.

Vierailija
6/6 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen salassa hyviä tekoja, kukaan ei tiedä että se olen minä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän