Minkä ikäisenä aloit seuraamaan Sara Sieppiä?
Miten 35-40 vuotiaana pienten lasten äitinä tai muuten vaan köyhänä aikuisena suhtaudut saraan?
Kommentit (22)
en ole vielä aloittanut. en ymmärrä, miksi pitäisi?
Sara pysyy hoikkana, seuraajat lihoo ja rupsahtaa:)
Vierailija kirjoitti:
en ole vielä aloittanut. en ymmärrä, miksi pitäisi?
Sara tienaa 100 000 , koska joku seuraa.
Saralla on rahat loppu
Eikö saran fanitytöt puousta saraa???
Ap
Vierailija kirjoitti:
30v suomineito on aika karu näky
Mikko45v
Vierailija kirjoitti:
Sara ei ole pysynyt hoikkana.
Haha. miksi 18v ja 19v on erillään vaihtoehdoissa. Onko se muka niin merkitsevää kummasta iästä on kyse.
En ole koskaan ollut kateellinen ihminen, eikä Sara ärsytä mua millään tavalla. Hän on mielestäni nätti ja hyväkroppainen, kivan oloinen tarmokas mimmi ja toivon hänelle kaikkea hyvää.
- 50 v tätä, joka aloitti seuraamisen noin 2 v sitten
En seuraa, kum ei kiinnosta pätkän vertaa. Enkä seuraa myös muitakaan. Miksi edes pitäisi?
En tykkää teennäisyydestä. Se paistaa läpi. Nytten on ainakin tuon Pyryn kanssa ihan aidon oloinen suhde. Olen iloinen siitä.
Saralla ei ole oikeastaan mitään, mitä kadehtisin. Minulla on kaikki paremmin.
Odotan kyllä ilolla, että noi kaikki, Sara, Shirley, Sabina, Rosanna jne. saavat lapsen ja rupsahtavat. Niin siinä käy.
Saralle olisi vieläpä hyvä saada lapsi tuohon Kreikan kuvioon. Yksinhuoltajana Suomen kodissa. Reissata kakaran kanssa Kreikan kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Odotan kyllä ilolla, että noi kaikki, Sara, Shirley, Sabina, Rosanna jne. saavat lapsen ja rupsahtavat. Niin siinä käy.
Alkaa ikää kyllä olla jo. Toki voi jättäytyä tekemästä lasta, mutta sitten elämän suurin onni jää pois. Toivon lapsia heille ja rupsahdusta.
Mulle riittää tämän palstan seuraaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa ikää kyllä olla jo. Toki voi jättäytyä tekemästä lasta, mutta sitten elämän suurin onni jää pois. Toivon lapsia heille ja rupsahdusta.
Voisin maksaa sabinalle sen 30000 euroa jos saan raskauttaa hänet.
Kuka on Sara Sieppi?
Minä en ole stalkkeri.
Tuoko Sara lisäarvoa elämääsi.
Makaa kreikassa aurinkotuolissa ja shoppaa.
Sinä kustannat tämän seuraamalla.
Kerro miksi vielä seuraat?