Värjäätkö kulmia vaaleammiksi? Ongelmana vaaleat hiukset ja mustat kulmat
Siis todella epäluonnollisen näköiset vaikka hiukset luonnostaan vaaleat ja kulmat mustat.
Kommentit (9)
En. Mulla ei ole hiuksia ja kulmakarvat on kuin Brežnevillä.
En. Mutta olen sävyttänyt hiuksia mätsäämään paremmin kulmiin. En siis mustiksi, mutta kylmemmän värisiksi ja vähän tummemmiksi.
Älä ap tee olematonta ongelmaa. Tuo on harvinainen väriyhdistelmä ja erittäin hieno kun sen näkee. Olisit tyytyväinen.
Aikoinaan, kun vielä värjäsin hiuksia, laitoin joskus vähän väriseosta myös kulmakarvoihin. Hyvin varoen, että vain karvoihin, ei ihoon. Sain saman sävyiset karvat kuin hiuksetkin.
Mitä ongelmaa tuossa nyt muka on? Tiedän monia ihmisiä joilla on vaalea tukka ja tummat kulmat ja ripset, asiassa EI OLE MITÄÄN ONGELMAA.
Lopeta turhuuksien miettiminen.
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta olen sävyttänyt hiuksia mätsäämään paremmin kulmiin. En siis mustiksi, mutta kylmemmän värisiksi ja vähän tummemmiksi.
Ja miltähän iho näyttää? Usein tummat kulmat ja ripset omaavilla vaaleahiuksisilla on lämminsävyinen iho, johon ei tod sovi mitkään kylmät kötöstykset.
Ihoni siis lähes valkoinen joten mustat kulmakarvat on todella epäluonnollisen näköiset. Esim lähes minkään meikkivoiteen vaalein sävykään ei sovi vaan on aivan liian tumma. Testaan kulmakarvojen vaalentamista jotta tulisi edes vähän luonnollisemman näköiseksi.
Näyttää kuin olisin värjännyt mustiksi ja on kyllä oudon näköiset. Moniko siis käy vaalentamassa kulmia että näyttäisi edes vähn luonnollisemmalta?