Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aki Palsanmäellä keuhkosyöpä

Kommentit (426)

Vierailija
261/426 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariskunnan elintavat eivät ole terveelliset. Senhän näkee katsomalla. Syöpäsolut tykkää sokerista, rasvasta, prosessoidusta ruuasta, alkoholi on karsinogeeninen soluille ja lisää siis syöpäsolujen muodostumista. Mutta, itse elämme jokainen niinkuin parhaaksi näemme. Toivottavasti menee parhain päin.

Alkoholiahan Aki ei käytä.

on tupakoinnut ja antanut ymmärtää,että -kuperkeikkajuoma- maistuu

Kyllä. Muutama jakso taaksepäin oli sauvakävelyllä ja kertoi laittaneensa tauolle  kuperkeikkajuoman käytön...jonkinlainen elämäntaparemontti kuulemma. Oliko sitten myöhäistä... Voihan se toki syöpä tulla raittiiseen urheilijaankin.

Vierailija
262/426 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariskunnan elintavat eivät ole terveelliset. Senhän näkee katsomalla. Syöpäsolut tykkää sokerista, rasvasta, prosessoidusta ruuasta, alkoholi on karsinogeeninen soluille ja lisää siis syöpäsolujen muodostumista. Mutta, itse elämme jokainen niinkuin parhaaksi näemme. Toivottavasti menee parhain päin.

Tämän tiedämme kaikki. Ymmärrys ei kuitenkaan riitä, että pitää tulla vääntämään veistä haavassa.

Olitko auttamassa heitä paremmille elintavoile reilu 10 vuotta sitten? No, etpä ollut silloinkaan. Joten sinuna en lähtis jälkiviisastelemaan, kun et kkuitenkaan tiedä enempää.

Keuhkosyöpä voi tulla ihmiselle, joka ei ole koskaan polttanut. Elänyt upean terveellisen ja urheilullisen elämän.

Miten terve elämä liittyy Akiin?

Aki on ylensyönyt röökannut , on huonokuntoinen läski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/426 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ikävä että on sairastunut. mutta se ahneus. vanha sanonta. kyllä elämä opettaa jos ei muuta kuin hiljaa kävelemään.

Niinkö se ruokakauppiaskin myy asiakkaille ostamansa tuotteet samaan hintaan kuin mitä itse maksoi? Ei toki pyydä mitään voittoa.

Ruokakaupan kate on n 4%, kuinka paljon Palsanmäen?

Kuolleet ei puhu rivoja huutokaupassa, ilman keuhkoja ei voi huutaa, eli kate on nolla

Vierailija
264/426 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ikävä että on sairastunut. mutta se ahneus. vanha sanonta. kyllä elämä opettaa jos ei muuta kuin hiljaa kävelemään.

Niinkö se ruokakauppiaskin myy asiakkaille ostamansa tuotteet samaan hintaan kuin mitä itse maksoi? Ei toki pyydä mitään voittoa.

Aika kaukana olet totuudesta. Kauppias on maksanut tuotteesta todennäköisesti alle puolet siitä, mitä hän asiakkaalta pyytää ja kuten tiedossa on ruokakaupassa ei tingitä.

Vierailija
265/426 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensimmäisenä ilmoittamaan julkisuuteen asiasta. Niinpä!

Heli se rahankiilto silmissään jo suunnitteli, miten hän hoitaa huutokaupat. Eikö nyt edes tuollaiseksi ajaksi voisi jättää hommaa tauolle? 

Vierailija
266/426 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No uskontokaheleita kuolee nuorena eikä polta tupakkaa. Kuolevat kuitenkin. Jehova ehkä itse hoitaa nämä asiat. 

Vierailija
267/426 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akin "voitto" on vasta se summa, josta vähennetään kulut, verot, palkat heille itselleen ja muille, eläkemaksut, sairausvakuutus maksut, jne. Eli ei se sadan prossan voitosta jostain tavarasta ( osti satasella, myi kahdella) saa todellista voittoa kuin muutaman prosentin. Todennäköisesti  paljon vähemmän kuin cittarin kauppias vaikkapa urheilukamppeista tai lasimaljakousta. Suurin osa huutokaupan lyönneistä ei tuota juuri mitään. Niitä ei vaan näytetä TV:ssä.

Eiköhän heidän tulonsa ole suurimmaksi osaksi peräisin TV korvauksista, mainostuloista ja Akin meklauskeikoista muille. Ehkä lehtien lööppihaastatteluistakin. Itse huutokauppa tuottaa vain hiluja siihen päälle, jos sitäkään.

Toivotaan, että Aki selviää. Keuhmko- ja haimasyövistä ennuste on edelleen kovin huono.

Vierailija
268/426 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös nääkin keränneet pää märkänä rahaa että pääsisi loikoilemaan Espanjaan loppuelämäksi. Kyllä on ollut tyhmä elämänasenne. 

Heli saa lesken eläkkeen ja paljon perintöä.

Kyllä on helille espanjassa komeita miehiä jonoksi asti.

Harmittaako sinua , kun oot köyhä ja ruma ulipet4eri?

Vierailija
269/426 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ostat 50€ ja myyt 100€ niin kate verojen jälkeen on lopulta pieni. Ensin päältä ALV -25,5% jonka jälkeen tulovero 30%  niin kate jää kyllä pieneksi. Sitäpä sinä sohvasoturi et niin voinut tietääkkään kun elelet veronmaksajien lahjoittamalla rahoituksella kuten isäsi äitisi ja heidän isänsä ja äitinsäkin ovat eläneet.

Vierailija
270/426 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva, kun jokainen aikuinen kustantaisi itse omat terveydenhuoltomenonsa, eikä ihmisiä pakotettaisi suureen sairaskassaan.

Vierailija
271/426 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ostat 50€ ja myyt 100€ niin kate verojen jälkeen on lopulta pieni. Ensin päältä ALV -25,5% jonka jälkeen tulovero 30%  niin kate jää kyllä pieneksi. Sitäpä sinä sohvasoturi et niin voinut tietääkkään kun elelet veronmaksajien lahjoittamalla rahoituksella kuten isäsi äitisi ja heidän isänsä ja äitinsäkin ovat eläneet.

Aki myy käytettyä tavaraa, joten hän ei maksa arvonlisäveroa (paitsi kioski- ja fanituotteista kyllä), muuten nämä laskelmat ovat suunnilleen oikein.

Vierailija
272/426 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jumala on halunnut tappaa akin keuhkosyöpään niin sehän on vain hyvä asia. Onhan tuolla jo ikääkin. Vanha patu. Yli 50 vuotias. Eipä ainakaan jää eläkkeelle ja säästyy nekin rahat sosiaalitukiin joita voisikin nostaa ihan reilusti.

Turhempi ihminen sinä olet ja jonossa ennen Akia.

Vierailija
273/426 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti huutokaupan osalta ei edes 4%. TV rojaltit on heidän leipäpuunsa.

Vierailija
274/426 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että täällä kirjoittavat ovat noin nelikymppisiä ajan tappajia tylsissä töissään. Salaliittoteoreetikot nuoria vähän kouluja käyneet, heille on usasta syötetyt lääketeollisuuden vastaiset artikkelit totta. Osa heistä on vanhoja jo dementian kourissa, heidän omin aivoin ajateltuja tekstejään ei voi nauramatta lukea.

Minä nyt sukuni matriarkkana sanon: aina on syöpää ollut, lapsilla, nuorilla, lihavilla, laihoilla. Pappani kuolinsyy oli  jo 1946 vatsasyöpä.

Aina on ollut äkkikuolemia. Kaikenikäisillä. Esimerkkejä olen monesti täällä luetellut.

(Jos jonakin päivänä kuolee kolmekin henkilöä liikenteessä ja työtapaturmissa, joku päivä tällä viikolla, ne ovat niitä ylikuolleita. Tapetut).

Lihava tupakoiva liikkumaton ihminen sairastuu elämäntapojen vuoksi.

Geeneilleen ei kukaan mitään voi..

Vuosikausien röökaamisella ja rähmäpullien vetämisellä ei ole mitään osuutta asiaan.

Miksi lääkärit kehoittavat elämään terveellisesti?

Kun siitä ei mielestäsi ole mitään hyötyä.

Ja vielä liikennekuolemat noin esimerkkinä lisäsit?

No tyhmä ihminen ei onneksi itse tajua olevansa tyhmä.lue oma kirjoituksesi esimerkkinä.

Vierailija
275/426 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rokotteet

Vierailija
276/426 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ensimmäisenä ilmoittamaan julkisuuteen asiasta. Niinpä!

Kohen ei oo koskaan. Nyt ilmoitti avoimesti, mikä tilanne on ja näin katkaisi kaiken sen ihmettelyn ja spekuloinnin, mikä häntä vaivaa. Sinultakin se ilo nyt vietiin.

Vierailija
277/426 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on vapaus myydä tavaransa vaikka kuinka kalliilla vaikka mihin, mutta silloin ei saa naamaansa telkkariin.

Minä tunnen parikin naista jotka myyvät tavaraansa hyvällä katteella, eivätkä halua naamaansa telkkariin.  Kaikki eivät halua. Ymmärrätkö? sinä ukkosen tappama pirun raato!

Vierailija
278/426 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset kaatuilee ilman viinaakin ja kuolee. Raivoraittiit kuolee. Ei sun tarvi vainota ihmisiä jotka juo tai polttaa ei edes narkomaaneja. Mene ja auta missä osaat tai voit ja teet osasi täällä. Älä vainoa ihmisiä. 

Vierailija
279/426 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaan kerrotte yksirtäistapauksista ukki sitä ja mummo sairasti tätä. 

olennaista on todennäköisyys ja riskien lisääntyminen tietttjä elintapoja noudattamalla.

lihavilla todennäköisyys sairastua syöpään on yksiselitteisesti suurentunut. Tässä ei tarvi miettiä

mitään muuta syytä.

Minusta on hyvä, että Jumala rankaisee läskejä ihmisiä heidän synneistään. Ahneus ja laiskuus ovat synneistä pahimpia ja niiden hinta on kuolema!

Ps. Läskit voisi laittaa suoraan montun reunalle odottamaan osumaa.

Minusta taas on hyvä, että sinun kaltaiset toisia tuomitseat läpimädät, ilkeät ja pahantahtoiset ihmiset Jumalasi heittää suoraan hel vettiin ilman anteeksiantoa. Olet sen ihan itse ansainnut.

Vierailija
280/426 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin makaa kuin petaa.

ylipaino, tupakointi ja liikkumattomuus.

Ihan  turhaa inistä muuta. Toki huonoa tuuriakin tarvitaan. Ihmisessä syntyy joka hetki epäkelpoja soluja jotka voivat olla syövän alku. Normaalisti immuunipuolustus tappaa ne solut. Jos on jokin heikentävä tekijä (lista yllä) niin immuunipuolustus ei toimi normaalisti ja syöpä leviää. 

Akille tsemppiä ja kivuttomia päiviä. 

Fiksu kirjoitus.

Elämänsä pituuteen/terveyteen voi vaikuttaa.

Aki maksaa nyt hinnan kehonsa pahoinpitelystä rasvalla tupakalla ja ennen myös alkolla.

Ei se raittius /savuttomuus auta kun on jo vanhaksi itsensä päästänyt..tulee noutaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi