Reilu 50 000 asuntolainaa jäljellä.
Yksin. Ja lapsi huollettavana. Voi kun ei olisi enää lainaa. Yhtään mitään ei jää säästöön.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Asuntovelkaa 30000 tonnia jäljellä. Olen yksinhuoltajana maksanut sitä vuodesta 2009 pois. Ehkä se on jossain vaiheessa maksettu kokonaan.
Mahtaa olla hulppea tönö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kyllä juuri mitään ap:llä jäljellä.
Meillä on 160.000€ asuntolainaa ja kolmesta sijoitusasunnostakin lainoja.
Tosin meillä lyheneekin lainat reilu 2500€ kuukaudessa, mutta on tässä vielä maksettavaa.
Asuntojen arvot on kuitenkin reilusti enemmän, kuin lainaa niistä jäljellä.
Riittääkö vuokra-asuntojen tuotto kattamaan lainanlyhennyksen ja vastikkeet?
Tällä hetkellä ei ihan riitä, laitan n. 150€ kuukaudessa tilille, mihin tulee vuokrat ja josta lähtee kaikki lyhennykset ja vastikkeet.
Korkojen nousu vaikuttaa toki, samoin nyt kun ollut hiljaisempaa vuokramarkkinoilla, niin pitänyt pikkasen tiputtaa vuokria.
Mutta korot laskussa ja vuokrataso kaupungissa mahdollisesti nousussa, niin kyllä tästä taas noustaan.
Ja kuitenkin asunnot koko ajan olleet vuokrattuna, eli tyhjiä kuukausia ei ole ollut, pääoma siis kasvaa hiljalleen.
Mulla 2 asuntolainaa jäljellä. Ei sentään 50 000.
Vierailija kirjoitti:
Asuntovelkaa 30000 tonnia jäljellä. Olen yksinhuoltajana maksanut sitä vuodesta 2009 pois. Ehkä se on jossain vaiheessa maksettu kokonaan.
30 miljoonaa siis. Ihan uteliaisuutta kysyn että paljonko menee kuukaudessa lyhennyksiin? Kattokerros (ei huoneisto) ullanlinnasta?
Vuokralaisella on maksettavia vuokria jäljellä 800 000 € nykyrahaa.
Meillä 90 000 e ja meitä kaksi, mutta kumpikin yrittäjiä. Jännää saadaanko miten helposti/vaikeasti maksettua.
Velaton koti, kolme sijoitusasuntoa, ne pyörii itekseen ja tuottaakin jotain.
Kiva sulle. Mulla on 150te velkaa yksin maksan ja jäin juuri työttömäksi. Ei paljoa naurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30 miljoonaa siis. Ihan uteliaisuutta kysyn että paljonko menee kuukaudessa lyhennyksiin? Kattokerros (ei huoneisto) ullanlinnasta?
Mikä hemmetin Matti Näsä tälle palstalle on pesiytynyt, joka puuttuu joka grammaan ja tonniin ym. Jokainen aikuinen ymmärtää asiayhteydestä, mitä tarkoitetaan, tollanen näsäily on ärsyttävää besserwisser hommaa. Onko koulussa just opetettu numerot ja niiden lyhenteet?
Vierailija kirjoitti:
Kiva sulle. Mulla on 150te velkaa yksin maksan ja jäin juuri työttömäksi. Ei paljoa naurata.
Mikä helvetin "te"
Tarkoitatko kenties k€? Mikset käytä sitten sitä.
Riittääkö vuokra-asuntojen tuotto kattamaan lainanlyhennyksen ja vastikkeet?