Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin Kalasatama näyttää olevan julkkisten ja kuuluisien kaupunginosa

Vierailija
10.10.2024 |

Oon istunut elo-syyskuussa reilut pari tuntia ostoskeskus Redin yhessä kahvilassa ja bongannut julkkiksia. 

En edes uskalla kertoa ketä kaikkia oon nähnyt ja kenen kanssa

Patempi paikka tiirailla niitä kuin keskustan kahvilat tai liikkeet.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Redi on hyvä paikka, mainettaan paljon parempi. Sontaväki ei ole sinne keksinyt, ne menee Triplaan. Siksi diggaan Redistä. Täytyypäs huomenna mennäkin sinne taas kaffelle ja kauppaan.

Redi on ihan ok, mutta asuinalueena Kalasatama on järkyttävä. En muuttaisi, vaikka maksettaisiin.

Oon ollut sillä alueella töissä joskus. Kauhukokemukset p-paikan etsimisestä aamulla ei oo vieläkään unohtuneet. Vaikka yleensä kuljin julkisilla, mutta välillä työnantaja pakotti kuskaamaan omalla autolla tavaroita. Paikka on liian täyteen ahdettu. Ulkoilemaankin pitää mennä viereisiin saariin. Eli en muuttaisi tuonne, enkä edes menisi töihin enää.

Vierailija
22/25 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvee paikka. Monta kertaa päivässä poliisit pyörii vartijat juoksee ristiin rastiin. Narkit pyörii varkaissa edes Itiksessä en ole nähnyt moista menoa. Jotain somepikkujulkkiksia lähinnä pyörii.

Jep. Täytyy olla jotain Ö-julkkiksia, koska en tiedä yhtään siellä asuvaa julkkista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Redi on hyvä paikka, mainettaan paljon parempi. Sontaväki ei ole sinne keksinyt, ne menee Triplaan. Siksi diggaan Redistä. Täytyypäs huomenna mennäkin sinne taas kaffelle ja kauppaan.

Redi on ihan ok, mutta asuinalueena Kalasatama on järkyttävä. En muuttaisi, vaikka maksettaisiin.

Oon ollut sillä alueella töissä joskus. Kauhukokemukset p-paikan etsimisestä aamulla ei oo vieläkään unohtuneet. Vaikka yleensä kuljin julkisilla, mutta välillä työnantaja pakotti kuskaamaan omalla autolla tavaroita. Paikka on liian täyteen ahdettu. Ulkoilemaankin pitää mennä viereisiin saariin. Eli en muuttaisi tuonne, enkä edes menisi töihin enää.

Niin ja edes kadut ei mahdu sinne, paikka täynnä "erikoisia" liikenneratkaisuja. Muistan vielä, kuinka ranta oli tyhjää teollisuusaluetta ja tukkutori.

Vierailija
24/25 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta alkaa menettää hohtoaan. Mekin asuttiin ennen Punavuoressa, mutta muutettiin Kalasatamaan. Keskustan autoilu persiistä ja Kalasatamasta päästään molemmat helposti duuniin, lasten hoitopaikka ja koulu järjestyi hyvin. Paljon näkee julkkuja. Kalasatama ja Pasila ovat uuden ajan keskusta. Helsingin keskusta näivettyy.

Mut Redi on edelleen sekava, vaikka pari vuotta se on ollut arkea niin edelleen ihan hukassa.

Vierailija
25/25 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ratikka joka helpottaa kulkemista.