Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaksisuuntainen mielialahäiriö?

Vierailija
10.10.2024 |

Mulla on jostain teini iästä asti ollut kaksisuuntaisen oireita selvästi mutten ole selvinnyt lääkäriin asti. Sain kuulla tästä koko sairaudesta vasta 25vnä ja aloin lukemaan enemmän tietoa, kuvaa todella paljon minua. Olen nyt 31v. En jaksa nyt avata kaikkia oireita mutta haluaisin kysyä ihmisiltä joille tämä diagnoosi on annettu että kuuluuko kaksisuuntaisen masennusjaksoon myös ahdistusta ja että kaikki siis ihan kaikki vit**taa. Tuntunut jo yli viikon olo niin huonolle ja turhalle ja mitättömälle, haluaisin vaan ajaa autolla puuhun. En jaksa elää. Vi*uttaa omat lemmikit en jaksais hoitaa niitä. V*tuttaa niiden äänet ja että ne ylipäätään on minulla. Älkää huoliko hoidan heidät kyllä, en ole julma. Mutta en vaan jaksais. Itkettää. V*ttaa jos joku soittaa minulle, en jaksa vastata, tai jos joku nauraa naapurissa tai kävelee ulkona. Mistä tämä vihan tunne tulee? Siitäkö että tunnen itseni niin turhaksi? 

Vai onko minulla joku muu vika päässä?

Pari viikkoa sitten oli vielä hauskaa, hauskuus loppui  kun tuhlasin vuokrarahat hauskanpitoon ja piti alkaa miettimään mistä kerään rahat takaisin jne. tuokin jo kertoo että olen täysin turha ihminen kun en osaa edes tämänikäisenä hallita vuokranmaksua. En osaa mitään muutakaan elämässä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan