Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi pyörtyi liikka tunnilla pari viikkoa sitten

Vierailija
10.10.2024 |

Tuon jälkeen yhdesti on kotona tullut sanomaan että pyörryttää. Hän itse uskoo, että sydän muljuu mutta ekg ja ultra olivat normaalit. Tänään oltiin tutkimuksissa. Välillä menee ihan kalpeaksi ja tulee huono olo. Kerran alkoi yökkimään mutta ei ihan oksentanut.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveyskeskuksessa lääkärit eivät osaa tulkita sydänkäyrää, vaan luottavat tietokoneen antamaan printtiin. Kannattaisi etsiä vähän ikääntyneempi kardiologi, joka osaa vielä oikeasti tulkita sydänkäyrää.

Ekg pitää jokaisen lääkärin osata tulkita itse. Jos tietokoneen tulkinta on normaali niin lähes aina se pitää paikkaansa.

Vierailija
62/64 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin vielä rasituskokeen jos kerran tuntemukset ovat tulleet liikunnan yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oksettava olo viittaa että ei ole syönyt tarpeeksi. Kasvava nuori tarvitsee ravitsevaa ruokaa ja paljon. Liikuntatunnilla vielä vetänyt energiat loppuun. Muistan omasta teini-iästä että syöminen tahtoi unohtua ja siitä seurasi kuvottava olo. Kerran oksensinkin ja vanhemmat luuli että olin krapulassa, mutta syy oli että olin unohtanut syödä kunnolla. 

Vierailija
64/64 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä ekg siis otettiin? Kyllä mun nähdäkseni holter olisi myös paikallaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä