Olen tapaillut miestä ja se ei uskalla tulla luokseni kylään.
Sanoi ettei vaan uskalla koska ei tunneta vielä niin hyvin. Ei osaisi olla minun kotona rennosti.
Kommentit (34)
Mäkin veikkaan et pelkää seksiä, oi olet tainnut löytää todellisen helmen elämääsi. Vai mitä ? hahahahahahaha
Tuttu ruikkaa kylään ja en halua mennä. Syynä on juuri tuo etten tunne häntä tarpeeksi hyvin.
Minä voisin tulla vaikka heti...paikkakunta ja osoite?
Jotkut menee heti naisen kotiin ja muuttavat sinne koska nainen haluaa. Yks kaveri muutti naisen luokse 2 viikossa siitä kun tapasivat baarissa.
Ei kannata miestä pyytää kotiinsa. Et itsekkään tunne sitä vielä tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti: EI kai siinä mitään ihmeellistä ole ettei halua edetä suhteessa liian nopeasti?
En ole ap mutta kyllä se minusta on epäilyttävää jos välttelee kotivierailua. Pari ekaa tapaamista julkisella paikalla tajuan, sen jälkeen alkaa ainakin itselläni herätä kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu ruikkaa kylään ja en halua mennä. Syynä on juuri tuo etten tunne häntä tarpeeksi hyvin.
Ruikkaamisesta siinä juuri onkin kyse.
Missä iässä hän on? Yli vai alle 50..
Jos se on yökastelija ja pelkää, että joutuu jäämään yökylään?
Vierailija kirjoitti:
En minäkään uskaltaisi varsinkaan jos miehesi on kotona senkin kusilunttu.
PITÄÄKÖ AINA OLLA NOIN ILKEÄ? Ota lääkkeesi ja mene takaisin peräkammarisänkyysi!
Minullakin oli tapailumies joka halusi nähdä vain julkisilla paikoilla. Selvästi vältteli kotivierailua. Oli hämmentävää, koska olen tottunut siihen että miehet ovat yleensä jo ensimmäisillä treffeillä halukkaita joko kutsumaan kotiinsa tai tulemaan luokseni vieraaksi. En jäänyt selvittelemään mikä oli syynä vaan totesin että haemme tapailulta eri asioita ja lopetin koko homman.