Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet. Kaksi naista on ominaisuuksiltaan samanlaisia, mutta toisella on siili/lyhyt tukka ja toisella pitkät hiukset. Kumman valitsette?

Vierailija
10.10.2024 |

Tapailin parina iltana tyttöä, jolla oli siilitukka.Tyllö on älykäs ja hyvää seuraa, mutta en halunnut olla hänen kanssaan pidempää, kun minua häiritsi tuo siilitukka. En ymmärrä, miksi tuollainen ulkoinen ominaisuus häiritsi niin paljon.

Miehet. Kaksi naista on ominaisuuksiltaan samanlaisia, mutta toisella on siili/lyhyt tukka ja toisella pitkät hiukset. Kumman valitsette?

Vaihtoehdot

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu häpy karvoituksesta😛

Entä jos häpy karvoitus on siili?

Vierailija
22/29 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksista viis kun on kaunis hyvä vartaloinen ja osaa panna ja nauttia seksistä. Huutaa, meluaa, uikuttaa, sätkii, vapisee, jännityy kaarelle ja kiljuu orgasmissa höpöttää tuhmia uroksen korvaan ja pyytää kullia. Suhinottoa loppuun asti ja nielemistä unohtamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen, jolla on pitkät hiukset, kävelee vastaani, niin minulla pelkästään siitä kalu kovenee.

Vierailija
24/29 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu häpy karvoituksesta😛

Entä jos häpy karvoitus on siili?

Ihan ok sekin vaikka tykkään pidemmästä tukasta.

Vierailija
25/29 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siili oisi liian poikamainen mun makuun mut joku halle berry tukka voisi jo mennä jos sopii naiselle

Halle on niin kaunis että useimmat kampaukset sopivat ( paitsi se outo nyrhittty polkka), mutta se lyhyt pixie oli kyllä erityisen upea...

Vierailija
26/29 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipoisto. Ap:lle.

Vierailija
27/29 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tykkään pitkästä tukasta mutta kyllä lyhyeksi leikattukin voi olla tosi kaunis. Etenkin jos se on vaikka huolella leikattu niskasiili eikä mikään itse veistetty punk-siili, joka toisaalta sekin on omalla tavallaan hot. 

Ja olenpa pannut yhtä kauttaaltaan posliinia alopeciatapaustakin. Elämäni parasta seksiä, sääli että hän oli varattu. 

Vierailija
28/29 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavamman ja hymyileväisemmän.

Vierailija
29/29 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kumpi tuntuu halatessa paremmalle.